نماد سایت مجله سلامتی ایران

موارد کاربرد تلویزیون شهری

 کاربردهای تلویزیون های شهری چیست ؟

موارد استفاده از تلویزیون های شهری با توجه کاربردی که در نمایش محتواها دارد بسیار متنوع می باشد. تلویزیون شهری نوع خاصی از صفحه نمایش ال ای دی است که به دو روش مختلف یعنی تلویزیون شهری آفلاین و تلویزیون شهری آنلاین اجرا می شود و می تواند انواع محتوای تبلیغاتی اعم از فیلم و تصاویر را با کیفیت بالا نمایش دهد. برای ساخت این نوع نمایشگرهای تبلیغاتی از ماژول هایی مانند بیلبورد استفاده می شود و ماژول های به کار رفته در آن کاملا ضد آب و کاملاً در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند. نمایشگرهای تلویزیون شهری با 16 میلیون رنگ با تراکم و رزولوشن های مختلف در بازار بیلبورد موجود است که با توجه به بودجه و سلیقه مشتری انتخاب و نصب می شود.

موارد استفاده از تلویزیون های شهری در همه ی شهرها و مکان ها تقریبا یکسان می باشد و همگی به منظور نمایش دادن یک محتوا از نوع متن، عکس و فیلم و تصویر متحرک می باشد. که در ادامه شما را نمونه های بارز در این حوزه آشنا می کنیم.

تاثیر ویژگی های خاص در نوع موارد استفاده از تلویزیون های شهری

مواردی چون ابعاد و اندازه تلویزیون های شهری در نوع استفاده و کارایی که می توانند برای فرد مصرف کننده یا متقاضی داشته باشند  تاثیر دارد.اگر شما در مکان کوچک با جمعیت محدود و اندکی قرار است یک سمینار داشته باشید و برای به نمایش گذاشتن محتوای خود به یک تلویزیون شهری نیاز داشته باشید می توانید از ابعاد کوچکتر نیز استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که در چنین مواقعی رزولوشن این نوع از نمایشگرها در انتقال دادن کیفیت محتواهای شما که می تواند متن، تصویر یا فیلم باشد تاثیر زیادی دارد. در نهایت کیفیت نشان دادن محتوای شما بسیار پر اهمیت تر نسبت به اندازه تلویزیون شهری می باشد.

در مکان های باز همانند جاده ها و خیابان ها نیاز است که شما از تلویزیون های شهری استفاده کنید که ابعاد بزرگتری را در اختیار شما دهد . ابعاد بزرگتر در این موارد به منزله این است تا افراد بیشتری را با محتوایی که نشان می دهد را به خود جذب کند. امروزه تبلیغات روی تلویزیون های شهری بیشتر و بیشتر شده است. در واقع، برای جلب همه نگاه ها به یک پوستر، شرکت باید ارتباطات خود را قابل مشاهده، بدیع و متمایز از رقبای خود کند.

دلایل انتخاب تلویزیون های شهری برای تبلیغات

برای هر شرکتی که هدفش شناساندن محصولات یا خدمات خود به یک هدف بسیار بزرگ اما هدفمند و متمایز شدن از رقبا است، بدون شک طراحی و پخش یک نقطه تبلیغاتی در تلویزیون شهری مهمترین اقدام ارتباطی است. اما یک کمپین تبلیغاتی تلویزیونی شهری هزینه ای دارد که بسته به شرایط ابدعاد و اندازه آن گاهی اوقات می تواند بسیار بالا باشد. عنصری که یک شرکت باید قبل از راه اندازی آن را به درستی بسنجد. با این وجود، چند راه حل وجود دارد که کمی متفاوت از یک کمپین تبلیغاتی تلویزیون شهری است که به شما امکان می دهد از مزایای تبلیغات تلویزیونی شهری با هزینه کمتر بهره مند شوید.

شرکتی که می‌خواهد یک محتوای تبلیغاتی پخش کند، تا خود را شناخته و برند خود را تبلیغ کند، لزوماً مشتریان خود را هدف قرار می‌دهد و بنابراین باید برنامه‌ای را انتخاب کند که مخاطبان آن از هر نظر با مشتریانی که می‌خواهد جذب کند مطابقت داشته باشد. با توجه به تلاش مالی قابل توجهی که یک شرکت باید برای پخش یک برنامه تبلیغاتی در تلویزیون ای شهری انجام دهد، انتخاب نکردن جایگاه مناسب و برنامه مناسب به دلایل صرفه جویی می تواند خطای معروفی باشد که نتیجه آن کاملاً خلاف هدف مورد نظر است.

اگر شما هم به دنبال اجاره کردن یا خرید تلویزیون شهری متناسب با هدف مورد نظر خود هستید و در این مسیر نیاز به آگاهی و اطلاعات دقیق تر و مهندسی هستید حتما با کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات تلویزیون های شهری نور و نما ارتباطی مستقیم داشته باشید.

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری یک صفحه نمایش بزرگ است که  در سطح شهر جهت امور تبلیغاتی نصب می شود.

تلویزیون شهری یا Large LED Display چیست؟

نوعی نمایشگر دیجیتالی است که تصاویر نمایشی آن بر اساس پیکسل هایی که در کنار هم با فاصله های مشخص جای داده شده اند به نمایش در می آیند.

با استفاده از تلویزیون شهری به راحتی می توانید برای مدت زمان مشخصی به صورت مفید و موثر تبلیغات داشته باشید به شرط آنکه نسبت به مشتریانتان شناخت کافی داشته باشید و محل نصب تلویزیون شهری در جایی باشد که مطمئن هستید مشتریانتان از آن محلها گذر کرده و به تبلیغات شما اهمیت می دهند.

آموزش ساخت تلویزیون شهری

تلویزیون شهری یا تلویزیون تبلیغاتی بزرگ با کنار هم قرار دادن کابینت های جداگانه با اندازه هایی با ابعاد یک متری و سپس با تعبیه ماژول led  که به صورت بلوک های مربع و یا مستطیل شکل هستند ساخته می شود.

فاصله پیکسل ها اصطلاحاً دات پیچ نام دارند و این دات پیچ ها تشکیل ماژول را می دهند و این ماژول ها در یک قاب که کابینت نامیده می شود در اندازه های متفاوت قرار می گیرند.

این دات پیچ ها بر اساس میلی متر اندازه گیری شده و فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور را به نمایش می گذارد.  روشنایی هر ماژول از لامپ های کوچک LED  تامین می شود.

قیمت تلویزیون شهری

قیمت تلویزیون شهری براساس موارد زیر تعیین می شود.

فروش تلویزیون شهری

فروش تلویزیون شهری توسط بسیاری از آژانس های تبلیغاتی انجام می پذیرد و نصب تلویزیون شهری مستلزم دریافت مجوزهایی است که از سوی این آژانس ها تامین می شود.

خرید تلویزیون شهری

خرید تلویزیون شهری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی مستلزم صرف هزینه های بالایی است و می توان از آژانس های تبلیغاتی و یا آن را خریداری نمود.

اجاره تلویزیون شهری

به دلیل بالابودن هزینه خرید تلویزیون شهری، برخی از کسب و کارهای خرد قادر به خرید آن نیستند اما تمایل دارند از این روش تبلیغاتی بهره ببرند . بنابراین می توانند با اجاره تلویزیون شهری برای مدت زمان محدود اقدام به پخش و نمایش محتوای تبلیغاتی خود نمایند

خروج از نسخه موبایل