نماد سایت مجله سلامتی ایران

معرفی سایت اوه فیلم

در زندگی، بسیاری از فعالیت‌های سرگرم‌کننده وجود دارند که در صورت تهیه یک لیست از آن‌ها، تماشای فیلم و سریال به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها در جهان شناخته می‌شود. صنعت سینمای جهان به صورت روزافزون در حال گسترش و پیدا کردن تنوع بیشتر است و به همین دلیل، بسیاری از مردم به دیدن فیلم و رفتن به سینما علاقه‌مند هستند. کسانی که به صورت خاص تلاش می‌كنند تا با آخرين فيلم‌ های سينمای جهان آشنا شوند، هميشه در پی بهترين سايت‌های دانلود فيلم هستند تا بتوانند آثار محبوب خود را دانلود کنند.

همان‌طور که گفتیم سینما یک حوزه محبوب محسوب می‌شود که تعداد زیادی از مخاطبان را به خود جذب کرده است. در حقیقت، طبق یک نظرسنجی ساده در آمریکا، حدود ۴۶ درصد از افراد، علاقه‌مند به حضور در سینما هستند. با توجه به موانع موجود در ایران که منجر به عدم توانایی مردم برای دیدن فیلم‌های جدید جهان در سینما شده، وب‌سایت‌های بسیاری برای دانلود فیلم به وجود آمده‌اند. بعضی از این وب‌سایت‌ها هزینه‌ای ماهانه را بابت دانلود و تماشای آنلاین فیلم‌ها از کاربران دریافت می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به صورت رایگان خدمات خود را به کاربران ارائه می‌دهند. با این حال، باید توجه داشت که خدمات سایت‌های پولی در برخی مواقع بهتر از گزینه‌های رایگان هستند. منبع درآمد سایت‌های رایگان فقط از طریق تبلیغات است و این موضوع می‌تواند بر کیفیت خدمات دهی به مخاطبان تاثیر بگذارد. البته که سایت‌های رایگانی مانند «اوه فیلم» چیزی از سایت‌های اشتراکی کم ندارند.

امروزه به دلیل وجود اینترنت و سرعت بالای آن، کم‌تر کسی به فکر خرید سی‌دی یا دی‌وی‌دی است و بسیاری از افراد فقط با مراجعه به سایت‌های دانلود، فیلم‌های مورد علاقه خود را تهیه می‌کنند. البته باید گفت که سایت‌های دانلود فیلم نیز مشکلات خود را دارند. به عنوان مثال، بسیاری از آن‌ها پس از مدت زمان کوتاهی، بسته یا فیلتر می‌شوند و گاها نسخه‌های کامل و جامع فیلم‌ها را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند. با این حال، تعداد زيادي از كاربران باز هم تصميم به استفاده از سرويس‌ ‌دانلود فيلم در سايت‌های مختلف می‌گيرند. به همين دليل، اين سايت‌ها همواره طرفداران خود را دارند و كاربران به دنبال بهترين سايت‌ها برای دانلود فيلم می‌گردند. وب‌سایت اوه فیلم هم جز آن دسته از سایت‌هایی است که علاوه بر رایگان بودن، کاملا بروز بوده و همه می‌توانند جدیدترین آثار روز جهان را در سریع‌ترین زمان ممکن دانلود نمایند.

شما می‌توانید در وب‌سایت‌های بسیاری، فیلم‌های مختلفی را دانلود کنید. هر یک از این سایت‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. با این حال، شما به عنوان یک کاربر ممکن است به دنبال جزئیات بسیار دقیق‌تر فیلم خود باشید. به عنوان مثال، شما ممکن است بخواهید بدانید فلان فیلم خارجی در چه سالی تولید شده و چه نظرات و امتيازاتی در سایت IMDB برای آن به ثبت رسيده است. علاوه بر این، شما ممکن است خلاصه داستان فیلم را بخواهید یا دوست داشته باشید تريلر آن را تماشا کنید تا بفهمید آیا این فیلم به سلیقه شما می‌خورد یا نه. اگر به دنبال یک سایت هستید که علاوه بر ويژگي دانلود، اطلاعات کامل و جامعی در اختيارتان قرار دهد، اوه فیلم بهترین گزینه محسوب می‌شود. کافی‌ست تنها یکبار از امکانات اوه فیلم استفاده کنید تا حرفه‌ای بودن آن را متوجه شوید.

سایت اوه فیلم

آرشیو فیلم و سریال

داشتن یک آرشیو حرفه‌ای برای وب‌سایت‌های دانلود فیلم و سریال بسیار ضروری است. به عنوان نمونه، داشتن تمام فیلم‌های مارول، ۲۵۰ فیلم برتر IMDB، پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان و بهترین سریال‌های ژانر اکشن و … به کاربران این اجازه را می‌دهد تا عناوین مورد علاقه خود را دانلود یا به صورت آنلاین تماشا کنند. در کل، نکته مهم این است که آرشیو کامل و حرفه‌ای باشد، هم‌چنین قابلیت جستجو پیشرفته در یک سایت به کاربران کمک بسزایی می‌کند. بسیاری ازطرفداران سینما به دنبال دانلود آثار قدیمی‌تر مانند فیلم‌های قبل از سال ۲۰۰۰ هستند و بهترین ‌سایت‌های دانلود فیلم و سریال باید این قابلیت را داشته باشند تا این نیاز کاربران را برطرف کنند. علاوه بر این، بسیاری از ایرانیان طرفدار سینمای هند هستند. بنابراین یک سایت دانلود فیلم و سریال خوب باید تا حد امکان بتواند آثار هندی را با دوبله فارسی یا زیرنویس چسبیده فارسی در اختیار کاربران قرار دهد. سایت اوه فیلم یک نمونه خوب در این زمینه است.

تنوع

وجود دسته‌بندی‌های حرفه‌ای در وب‌سایت‌ها، تاثیر قابل توجهی در افزایش تعداد بازدید‌کننده دارد. می‌توان چند نوع دسته‌بندی را براساس نیاز کاربران و زمینه فعالیت وب‌سایت ایجاد کرد. به عنوان مثال، دسته‌بندی‌های اصلی شامل فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمیشن‌ها، مستندها، مراسم‌ها، کالکشن‌ها و کنسرت‌ها است. جدای از این، دسته‌بندی ژانرهای اصلی نظیر درام، عاشقانه، تاریخی، هیجان‌انگیز، علمی تخیلی و اکشن نیز خوب است. با وجود چنین شرایط مناسبی، کاربران به راحتی فیلم و سریال مورد علاقه خود را پیدا خواهند کرد. در صورت عدم وجود چنین دسته‌بندی مناسبی بهتر است به سایت ديگری رجوع كرده و برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود از آن استفاده کنید. در این زمینه باید اشاره کرد که سایت اوه فیلم تمام موارد گفته شده را داراست و دسته‌بندی‌های متفاوت آن کار را برای کاربران بسیار راحت می‌کند.

سرعت دانلود

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در سایت‌های دانلود فیلم و سریال باید به آن توجه کنید، دانلود با سرعت بالاست. عملکرد سایت اوه فیلم در این زمینه هم عالی بوده و از سرعت دانلود خوبی برخوردار است. برخی از وب‌سایت‌ها با توجه به قوانین ایران فیلتر شده و کاربران زیادی از آن‌ها استفاده نمی‌کنند و برای دانلود برنامه مورد علاقه خود از آن‌ها، باید از وی‌پی‌ان استفاده کرد که همین موضوع باعث کاهش سرعت دانلود می‌شود. اصلاح و بهبود سرعت دانلود چارچوب خاص خود را دارد. برای آگاهی از سرعت دانلود، می‌توانید از خدمات خاصی استفاده کنید و نظرات کاربران را در صفحات مخصوص به هر سایت بخوانید.

زیرنویس چسبیده و دوبله فارسی

عدم ارائه زیرنویس فارسی توسط وب‌سایت‌های دانلود فیلم و سریال خارجی، مثل این است که یک لپ‌تاپ را از یک فروشگاه خریداری کنید اما فروشنده به شما بگوید که موس را از مغازه دیگری بخرید. زیرنویس‌های فارسی با کیفیت‌ها و انکودرهای مختلف باید حتما در نظر گرفته شوند. علاوه بر این، زیرنویس باید با فایل دانلود ‌شده هماهنگ باشد. به همین دلیل، برای هر کیفیت و انکودر، چندین زیرنویس جداگانه در نظر گرفته می‌شود. هم‌چنین بهتر است برای انیمیشن‌ها دوبله فارسی وجود داشته باشد، زیرا این نوع برنامه‌ها در بین بچه‌ها بسیار محبوب هستند.

پخش آنلاین فیلم و سریال

تماشای فیلم و سریال آنلاین دارای مزایا و معایبی است. البته دانلود آن‌ها نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد. اگر به فیلم و سریال خاصی علاقه‌مند هستید، ممکن است فضای کافی برای نگه‌داری آن‌ها نداشته باشید و از پاک کردنشان اجتناب کنید.

تماشای آنلاین شما را از این مشکلات رهایی می‌دهد، البته ممکن است با چالش‌های دیگری روبه‌رو شوید. مثلا در صورت حذف فایل‌ها از سرور سایت، تمام برنامه‌های شما غیر قابل دسترس خواهد شد. هم‌چنین در صورت قطع شدن سرویس سایت، به فایل‌های خود دسترسی نخواهید داشت. بنابراین هر ویژگی مشکلات خاص خود را دارد. با این حال، تماشای آنلاین فیلم و سریال به عنوان یک ویژگی کاربردی در سایت اوه فیلم قابل استفاده است. این ویژگی به تازگی معرفی شده و قطعا جای پیشرفت بسیار زیادی دارد.

وجه تمایز اوه فیلم نسبت به سایر سایت‌های دانلود فیلم و سریال

درخواست فیلم و سریال

سایت اوه فیلم انواع فیلم‌ها و سریال‌های درخواستی شما را به صورت رایگان بین ۱ تا نهایتا ۲۴ ساعت با زیرنویس چسبیده و در صورت امکان با دوبله فارسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

معرفی فیلم با پادکست

اوه فیلم دارای یک بخش معرفی فیلم است که چهارشنبه هر هفته، به صورت حرفه‌ای و در قالب پادکستی با حضور متخصصین حوزه سینما و رسانه، فیلم‌های مناسب تماشا برای آخر هفته و پر کردن اوقات فراغت کاربران را با تنوعی بسیار خوب معرفی می‌کند. فیلم‌هایی که در این پادکست کوتاه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای معرفی می‌شوند تمام ژانرها اعم از درام، اکشن، کمدی، ترسناک و … را پوشش می‌دهند و مهم‌تر از همه، علت تمایز آن‌ها از باقی آثار نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خروج از نسخه موبایل