نماد سایت مجله سلامتی ایران

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از پیری صورت

آیا داشتن پوستی صاف، شفاف و فاقد کک‌ومک، بدون استفاده از کرم ضد آفتاب امکان‌پذیر است؟ قطعا جواب این سوال منفی است. اگر می‌خواهید از خودتان در برابر سرطان پوست محافظت کنید و در کنار آن پوست لطیف و شفافی هم داشته باشید، استفاده از کرم ضد آفتاب برای شما امری ضروری و مهم به حساب می‌آید. هنگام خرید این محصول مراقبتی پوست، باید به یک سری نکات توجه کنید تا بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله با مو تن رو همراه باشید تا بهترین ضد آفتاب‌های مناسب هر نوع پوستی را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌ های ضد آفتاب خوب

خیلی از افراد می‌پرسند چرا از ضد آفتاب استفاده کنیم؟ آن‌ها فکر می‌کنند که برای داشتن پوستی صاف و شفاف، باید از کرم‌های خاصی استفاده نمایند. در صورتی که در قدم اول، استفاده از یک کرم ضدآفتاب با یک SPF مناسب، برای پوست شما مهم است. بعد از این که این محصول را تهیه کردید می‌توانید به سراغ دیگر کرم‌های آرایشی بروید. اما چطور می‌توانیم یک ضد آفتاب خوب تهیه کنیم؟ اصلا ضد آفتاب خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام خرید یک کرم ضدآفتاب خوب باید در نظر داشته باشید، مناسب بودن آن کرم با توجه به نوع پوست شما است. ما در این مقاله ضد آفتاب‌های مناسب هر نوع پوستی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

افرادی که دارای پوستی چرب و براق هستند، باید از کرم ضدآفتابی استفاده نمایند که فرمول ساخت آن مبتنی بر آب باشد یا در ساخت آن از چربی استفاده نشده باشد. این نوع ضدآفتاب ها یک حالت خشکی بر روی پوست ایجاد می‌کنند و به خاطر دارا بودن فرمولاسیون خاص، باعث ایجاد حس خنکی بر روی پوست می‌شوند. در صورتی که پوست ملتهب باشد، با استفاده از این نوع کرم ضدآفتاب، می‌توان به خنک کردن و آرام کردن پوست کمک نمود. در ادامه سه کرم ضدآفتاب که مناسب پوست چرب است را به شما معرفی می کنیم.

کرم ضد آفتاب SPF30 الارو مناسب برای انواع پوست‌ها، به خصوص پوست چرب است. کشور سازنده این محصول نیز فرانسه است. این کرم به خاطر ماندگاری بالا و دارا بودن خاصیت ضدآب و تعریق، مناسب ورزشکاران و کسانی است که صورت آنها زیاد عرق می‌کند. حتی به خاطر داشتن خاصیت پوشانندگی، تمامی لک ها و ایرادات پوست را نیز پوشش می‌دهد. کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF30 لافارر مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه  برای با بهترین قیمت برای هر نوع پوستی، روی لینک کلیک کنید تا دسته‌بندی مربوط به ضد آفتاب‌های لافارر را بررسی کنید. بعد از بررسی محصولات ومقایسه کردن مشخصات آن‌ها با یکدیگر، به راحتی کرم ضد آفتاب خود را از مو تن رو بخرید.

کرم ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی SPF50 هیدرودرم با پوشش‌دهی کرم پودری و ساختار فاقد چربی آن علاوه بر اینکه محافظت کاملی از پوست در برابر اشعههای مضر آفتاب خواهد کرد، یک کرم کامل آرایشی ایده آل برای آرایش روزانه نیز به حساب میآید. کرم ضد آفتاب کرم پودری هیدرودرم با SPF50 و فرمولاسیون ضدآب و مقاوم در برابر تعریق و شستشو، پوست را در برابر اشعه‌های مضر و ماورا بنفش خورشید محافظت می‌کند. کرم ضد آفتاب SPF50 کرم پودری انتخابی مناسب برای پوشش دهی ایرادات پوستی و یکدست صورت پوست‌های چرب،مختلط و مستعد به آکنه است. ویژگی‌های کرم ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی SPF50 هیدرودرم مناسب پوست چرب و مختلط:

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

افرادی که دارای پوستی خشک هستند، به خاطر دارا بودن سطح پایین چربی مفید پوست و آب، مستعد حساسیت، خلرش و قرمزی هستند افرادی که دارای چنین پوستی هستند، باید از کرم ضد آفتابی استفاده نمایند که در آن مرطوب کننده‌های متعددی مانند سیلیکون،لانولین و روغن به کار رفته باشد. به هنگام خرید کرم ضدآفتاب های مخصوص پوست خشک، حتما به SPF 30 به بالا فکر کنید و حتما دقت کنید در آن از مرطوب کننده‌هایی که گفته شد، استفاده شده باشد.

در ادامه سه ضد آفتاب که مخصوص پوست خشک است، را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده SPF30 سی گل مناسب پوست معمولی تا خشک در این محصول از انواع ویتامین‌ها و تقویت کننده استفاده شده است. وجود فرمولاسیون قوی در این کرم ضد آفتاب باعث شده تا پوست شما تا مدت طولانی بعد از مصرف در برابر نور آفتاب مقاوم بماند و همچنین وجود ویتامین، باعث تازگی پوست و در نتیجه جلوگیری از پیری زودرس پوست خواهد شد. ، خاصیت مرطوب کنندگی پوست را نیز دارد و بعد از استفاده احساس خشکی بر روی پوست خود نخواهید داشت. همین مورد باعث می‌شود در طول روز احساس خوشایندی به شما دست دهد. ویژگی‌های این ضد آفتاب:

کرم ضدآفتاب برای انواع پوست

افرادی هستند که پوستشان مختلط است، یعنی در ناحیه‌ای از پوست صورت، خشکی و در ناحیه دیگر مانند بینی و یا گونه‌ها، پوستی چرب دارند. این چنین افراد باید از ضد آفتاب‌های مناسب برای پوست مختلط استفاده نمایند. برای آن‌که بخش‌هایی از پوست که خشک است دچار التهاب و حساسیت نشود، بهتر است که از یک کرم مرطوب کننده در آن نواحی استفاده کنید. پس از آن کرم ضد آفتاب مخصوص پوست مختلط را استفاده نمایید . در ادامه چهار ضد آفتاب که مناسب برای انواع پوست و دارای آکنه است را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ژل شستشو ویتابلا برای پوست های دارای آکنه .

کرم ضد آفتاب رنگی جوان کننده SPF50 پریم مناسب انواع پوست این ضد آفتاب مناسب انواع پوست بوده و نه تنها لایه فوقانی و عمیق پوست را از زیان‌های خورشید محافظت می‌کند، بلکه با بهبود در بافت ارتجاعی پوست باعث کاهش چروک‌ها و افزایش استحکام پوست می‌گردد. این محصول حاوی عصاره تاک است که عملکرد دو مرحله‌ای ضد چروک آن از نظر کلینیکی به اثبات رسیده است. همچنین وجود ترکیبات مرطوب کنندگی در ترکیبات این محصول، پوست را مرطوب نگه می‌دارد. کرم ضد آفتاب جوان کننده SPF50 پریم ایده‌ای ابتکاری با سه عملکرد همزمان است که نیاز روزانه فرد به محصولات ارایشی بیز ، ضد چروک و مرطوب کننده را برطرف می‌کند. این محصول مناسب برای هر نوع پوست است ولی به افراد با پوست‌های آکنه دار پیشنهاد نمی‌شود.  ویژگی‌های این محصول:

پریم، یک برند ایرانی است که محصولات مراقبت از پوست خوبی را تولید می‌کند. برای روی لینک کلیک کنید تا بتوانید از بین همه محصولات، ضد آفتاب مناسب خود را پیدا کنید. کرم ضد آفتاب بی رنگ مناسب برای انواع پوست SPF63 دکتر ژیلا مشخصات کرم ضد آفتاب بی رنگ مناسب برای انواع پوست SPF63 دکتر ژیلا :

سخن پایانی

در این مقاله از مو تن رو سعی کردیم تا شما را با بهترین ضد آفتاب‌های مناسب برای هر نوع پوست آشنا کنیم. به معرفی این محصولات که قیمت‌های متفاوتی دارند پرداختیم تا انتخاب را برای خرید و استفاده شما آسان‌تر کنیم. شما تجربه‌ای راجع به هر کدام از این ضد آفتاب‌ها دارید؟ کدام ضد آفتاب را مناسب می‌دانید؟ خوشحال می‌شویم که تجربه و نظرات خود را در قسمت دیدگاه برای ما ارسال کنید.  قیمت کرم ضدآفتاب ویتابلا را در لینک زیر مشاهده کنید .

در روز‌های گرم و آفتابی سال، مشکلات مختلفی برای پوست افراد به وجود می‌ آید. یکی از این مشکلات، آفتاب سوختگی صورت است. برای آن که بتوان از صورت در برابر حرارت و اشعه‌ های مضر خورشید محافظت کرد، بهترین راهکار استفاده از کرم ضد آفتاب است. در این مقاله قصد داریم 7 نمونه از بهترین ضد آفتاب دنیا را معرفی می‌ کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید داشته باشید. محصولات معرفی شده به عنوان بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان شناخته می شوند.  بدون شک استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب، می‌ تواند تاثیر بسیار زیادی در سلامت پوست در روز‌های گرم سال داشته باشد.

نتیجه‌ گیری

امروزه به دلیل آسیب دیدگی لایه اوزون، بیش از پیش باید به سلامت و مراقبت پوست صورت اهمیت دهیم. با توجه به اینکه 80 درصد پیری پوست، به دلیل قرار گرفتن آن در معرض اشعه فرابنفش است؛ برای جلوگیری از این آسیب و کاهش چین و چروک باید از یک کرم ضد آفتاب اصل و باکیفیت استفاده کنیم. یشنهاد ما به شما، خرید ضد آفتاب از بهترین وب سایت ؛ فروشگاه کاج شاپ است. تنوع بالای محصولات در این وب سایتبه شما این امکان را می دهد بهترین کرم ضد آفتاب دنیا را تا با توجه به نوع پوست تان انتخاب کنید و با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خروج از نسخه موبایل