نماد سایت مجله سلامتی ایران

مشاوره، مقایسه و خرید هوشمندانه تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری

اگر زیرساخت و امکانات کسب و کار شما به درستی پایه ریزی شده باشد حتما از بهترین سیستم برای ارتباط با مشتری استفاده می کند. در اختیار داشتن سایت، مرکز تلفن، باشگاه مشتریان و حتی پنل پیامکی بسیار کارآمد و لازم هستند. اما برای برقراری ارتباط بین تمامی این نرم افزارها نیاز به یک CRM جامع و کاربردی خواهید داشت. به این ترتیب می توانید لیست ایمیل، ربات های گفتگو و سرویس های مختلف را یکپارچه کنید.

CRM چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، این محصول به عنوان ابزاری برای کسب و کارها و سازمان ها است که برای خودکارسازی استراتژی های ارتباط با مشتری در جهت به حداکثر رساندن سود طراحی شده اند.

از جمله امکاناتی که می توان برای بهترین سیستم ارتباط با مشتری شمرد:

تجزیه و تحلیل کانالهای منبع برای اثربخشی با توجه به متغیرهای مختلف

خط تلفن ابری یا مرکز تلفن ابری چیست؟

خط تلفن ابری، راهکاری مقرون به‌ صرفه

سرویس تلفن ابری یا تلفن مجازی یک سرویس تلفنی مبتنی بر اینترنت است که به کاربران امکان می دهد تماس های تلفنی برقرار کنند، دریافت کنند و مدیریت کنند. این سرویس در یک مرکز داده ابری میزبانی می شود و کاربران می توانند از طریق یک دستگاه تلفن، رایانه یا برنامه تلفن اینترنتی به آن دسترسی داشته باشند.

تلفن ابری یک گزینه عالی برای کسب و کارهایی است که به دنبال راه حلی مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و قابل دسترسی برای نیازهای ارتباطی خود هستند.

یا می توان گفت: مرکز تلفن ابری همان مرکز تلفن ویپ محلی یا درون سازمانی می باشد با این تفاوت که با هزینه کمتر و ویژگی‌های منحصر به فرد، افراد امکان استفاده از این سرویس را از هر نقطه جغرافیایی می‌توانند بر روی بستر اینترنت داشته باشند و نیازی به سخت افزار ندارد، عدم نیاز به سخت افزار باعث جذابیت سرویس تلفن ابری شده و روز به روز طرفداران این محصول بیشتر شده است.

با توجه به اینکه استفاده از این مرکز تلفن نیازی به تهیه سرور، تجهیزات شبکه و نیروی پشتیبانی مقیم در شرکت ندارد، همچنین به دلیل عدم وجود تجهیزات در شرکت هزینه ای بابت برق نیز پرداخت نخواهد شد، در نتیجه هزینه تمام شده استفاده از این سرویس تلفن نسبت به یک مرکزتلفن محلی بسیار پایین‌ تر خواهد بود. در این مطلب به صورت کامل به شما خواهیم گفت که مرکز تلفن ابری چیست و چطور به کسب‌و‌کار شما کمک خواهد کرد.

تفاوت تلفن ابری و تلفن مخابرات

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های تلفن ثابت ابری و سنتی که افراد و سازمان‌ها را به استفاده از آن سوق داده، امکان حمل و جابجایی خطوط ابری بدون در نظر گرفتن محدودیت جغرافیایی است. مثلا اگر شما به دلایلی مجبور باشید محل شرکت خود را به جایی دیگر انتقال دهید، با داشتن سرویس ابری نگران دردسر قطع خطوط و شماره خود نخواهید بود.

دیگر مسئله مهم در مقایسه تلفن ابری و تلفن مخابرات، هزینه است. هزینه تلفن ابری در برابر تلفن‌های سنتی مخابراتی بسیر ناچیز است و بعلاوه نیاز به نصب تجهیزات و کابل‌کشی ندارد.

لازم به ذکر است پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ما سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان های کشور فعال است و مشرکان در تمام مدت شبانه روز می‌توانند شماره تلفن ثابت مخابراتی خراب خود را از طریق تماس تلفن اعلام کنند.

ویژگی‌های تلفن مبتنی بر ابر چیست؟

این تلفن‌های مبتنی بر ابر، دارای خدمات و ویژگی‌های بسیاری در مقایسه با تلفن‌های آنالوگ است. مهم‌ترین ویژگی این سیستم ابری، قابلیت بروز رسانی و مقیاس پذیری به محض دسترسی به آن است. رایج‌ترین خدمات و ویژگی‌های ویپ ابری، در موارد زیر خلاصه می‌شوند:

ارتباطات یکپارچه

تلفن ابری؛ پست صوتی، پیام فوری، ویدیو کنفرانس، فکس و دیگر کانال‌های ارتباطی را در یک پلتفرم یکپارچه کرده و در دسترس قرار می‌دهد. این سیستم مانند CRM با ایمیل، اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب، رسانه‌های اجتماعی و دیگر ابزارها نیز به راحتی ادغام می‌شود.

ویدیو کنفرانس

با توجه به فراگیر شدن ارتباطات از راه دور، کسب و کارها باید استفاده از روش کنفرانس ویدیویی با امنیت و دسترسی آسان را مد نظر خود قرار دهند. بسیاری از ارائه دهندگان تلفن ابری، ویژگی و ابزار کنفرانس ویدیویی را به عنوان بخشی از بسته‌های خود به کسب و کار شما ارائه می‌دهند. بنابراین، برای استفاده از این ویژگی نیازی به پرداخت هزینه اضافی به عنوان خرید یک ویژگی اضافی، نخواهید داشت.

تماس بین المللی

به دلیل اینترنتی بودن ویپ ابری، هنگام برقراری یا دریافت تماس بین المللی، هزینه‌های مخابراتی از راه دور به شدت کاهش می‌یابد. تماس بین المللی و از راه دور، به عنوان ویژگی رایگان در اکثر بسته‌های ارتباطی VoIP گنجانده می‌شوند و نیازی به صرفه هزینه اضافی برای استفاده از آن ندارید.

برقراری تماس بدون محدودیت مکانی

این ویژگی احتمال از دست دادن تماس‌های کاری یا مربوط به ارائه خدمات مشتریان را کاهش می‌دهد. کاربران شما این امکان را خواهند داشت تا از یک شماره تماس به چندین دستگاه گیرنده متصل شوند. کارمند شما دارای یک شماره تجاری است که قابلیت همگام شدن همزمان با تلفن رومیزی یا موبایل او را دارد. بنابراین، با این ویژگی تلفن ابری می‌توانید تماس‌های تجاری را با دستگاه‌های هوشمند در دسترس و در هر موقعیت جغرافیایی، دریافت کنید.

خرید خط تلفن اینترنتی را با هیپ ایران تجربه کنید

خط تلفن ثابت اینترنتی، ابری، ویپ یا سیپ ترانک از نظر کاربرد همانند خطوط تلفن ثابت شهری معمولی هستند. تلفن اینترنتی بدون نیاز به سیم کشی با مالکیت دائمی واگذار می شود و به راحتی قابلیت جابجایی دارد.

هنوز اغلب ما به یاد داریم که ثبت نام تلفن ثابت چه مراحل زمانبری داشت. زمان زیادی باید سپری می شد تا مخابرات بتواند خطوط تلفن را از طریق زوج سیم مسی، به منازل و سازمان ها برساند، اما خوشبختانه اینک مسیر ایجاد سیپ ارتباط به کمک سیپ ترانک هموار شده است.

عصر نگرانی های مانند پروسه های طولانی و زمان بر به جهت در اختیار گرفتن خطوط تلفن، احتمال از دست رفتن خطوط با جابه جایی دفاتر کاری، هزینه های بالای سرمایه گذاری به پایان رسیده است.

این خطوط از فناوری VoIP برای برقراری تماس تلفنی بر بستر شبکه اینترنت یا IP استفاده می کنند، از این رو به آن شماره تلفن اینترنتی نیز گفته می شود و شما می توانید حتی بدون اجاره محل کار در تهران با خرید سیپ ترانک از امکانات خط تلفن اینترنتی تهران استفاده و کسب و کار خود را بدون سرمایه گذاری راه اندازی نمایید.

ویپ ایران مرجع خرید تلفن اینترنتی ابری می باشد. پس از ثبت شماره تلفن خود نیاز به مرکز تلفن ابری دارید که ویپ ایران بصورت تخصصی این امکانات را ارائه می نماید.

 

خروج از نسخه موبایل