نماد سایت مجله سلامتی ایران

مزایا و معایب استفاده از درب فولد آپ در مقایسه با درب‌های دیگر

در میان انواع درب بالا رونده مانند ، فولد آپ و درب اتوماتیک سریع بالارونده Flexible-strip هر کدام دارای ویژگی هایی هستند که جالب توجه است؛ اما چیزی که در میان همه این درها یکسان است استحکام، مقاومت و عمر طولانی مدت آن ها است. درب های انعطاف پذیر Flexible-Strip از PVC با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده اند و رفت و آمد را بدون دردسر امکان پذیر می کنند. هدف اصلی ساخت این درب ها کاهش سر و صدا و کاهش مصرف انرژی است که توسط متخصصین مجرب برندهای مختلفی مانند تولید و به بازار عرضه می شوند.

ویژگی های درب سریع بالارونده Flexible-Strip

درب سریع بالارونده Flexible-Strip همان طور که از نامش به نظر می رسد، انعطاف پذیر و بادوام است و می تواند به عنوان جایگزینی برای درهای قدیمی انتخاب و نصب شود؛ چراکه هم به کاهش مصرف انرژی کمک می کند و هم برای افرادی که می خواهند از درب جدیدی برای کارخانه جات خود بهره ببرند مناسب تلقی خواهد شد. علاوه بر دلایل ذکر شده، طراحی خاص آن نیز یکی دیگر از ویژگی های خاص این نوع درب به حساب می آید، همچنین این نوع درب مزایای مختلفی دارد که در زیر به چند مورد اشاره می کنیم:

انتخاب درب پرسرعت Flexible-Stripمناسب

درب سریع بالارونده Flexible-Strip با ارائه عایق صوتی و حرارتی مکان مناسبی برای انبار نگهداری کالاها، ماشین آلات است و موقعیت مناسبی برای پرسنل داخل ساختمان فراهم می کند. در واقع این درب ها به عنوان یک عنصر کلیدی با توجه به کاربری های مورد نیاز و شرایط کاری شما ساخته و تولید می شوند تا بتوانید از میان پیکربندی های مختلف موجود در بازار، درب مدنظر خود را انتخاب کنید.
اگر نیاز به دربی به عنوان عایق سر و صدا دارید، یک می تواند انتخاب مناسبی باشد؛ البته لازم به ذکر است که برخی از برندها در سال های اخیر به ساخت و تولید درب هایی با تمرکز بر نیاز خریداران روی آورده اند. با توجه به این موضوع سبک های مختلفی از درب سریع بالارونده Flexible-Strip با توجه به نیاز شما موجود است که می توانید با توجه به آن ها درب مورد نظرتان را خریداری کنید. برخی از این درب ها نیز با استفاده از مواد شفاف ساخته شده اند که برای حوزه های کاری کارخانه جات صنایع غذایی مناسب هستند.

قیمت درب اتوماتیک Flexible-Strip

افراد هنگام خرید محصولات مدنظر خود، مانند درب سریع بالا رونده Flexible-Strip ، به مولفه های مختلفی مانند قیمت، کیفیت و سایر ویژگی ها توجه می کنند؛ اما عوامل مختلفی ازجمله ابعاد و جنس مواد به کار رفته در قیمت درب سریع بالارونده Flexible-Stripتاثیر گذار خواهند بود. ازاین رو بهتر است قبل از خریداری درب مدنظر خود با مشاورین مجرب پارسونیک صحبت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم درباره خرید درب مدنظر خود را بگیرید.

کاربرد درب سریع بالارونده Flexible-Strip

از درب های سریع بالا رونده مانند Flexible-Strip بیشتر برای کارخانه جات، قسمت ورودی انبارها و مراکز توزیع محصولات مختلف بهره برده می شود؛ چراکه با دوام و کیفیت بالایی که دارند خریداران را راضی نگه داشته و به خوبی پاسخگوی نیاز آنان خواهند بود. در بخش بعدی نیز چند نوع از کاربردهای این درب را نام خواهیم برد:

انواع درب Flexible-Strip

ساختار محکم و قابل اطمینان:

فریم اصلی ساخته شده از ساختار فلزی ستبر از جنس فلز استیل ضدزنگ یا گالوانیزه به دلیل  پروفایل های فشرده و تشکیل سطح بالایی مقاومت مکانیکی و حالت ارتجاعی تامین می کند.

مکانیسم دوباره بستن شامل یک فنر پیچشی سیستم قابل تنظیم، پلیت هایی گالوانیژه برای بستن، زهکش های کف چرخشی (Revolving) که روی توپی های مقاومتی قرار گرفته اند.

انتخاب وسیع از (DIN 4102) کاملا شفاف و تشخیص دهنده، پرده های منعطف یا PVC رنگ شده یا لاستیک ضد ساییدگی. قسمتهای انتهایی که برای بستن فریم هستند کاملا مقاوم اند. یک سیستم ” اثر دوبل” اختیاری نیز موجود است تا کنترل کند محیط سیستم، باز و بستن و توقف که همیشه بوسیله پنوماتیک اداره می شود.تاس، در ورژن نیمه اتوماتیک. درب بوسیله پیستونی که روی هرلنگه قرار دارد باز می شودو فشار را روی پرده ی بکار می گیرد. باز شدن دو جهت است و بسته شدن بوسیله فنر است.

گردش به چند جهت در هر 3 ورژن – استاندارد: با باز کردن دستی فشاری و بستن فنری  اتوماتیک: بایک جفت پیستون پنوماتیک که قرار گرفته در وضعیت فشار جدا از باز شدن که به وسیله ریموت کنترل باز شدن یک جهته انجام می شود و بستن بوسیله فنر

Ditec Strip:

درب های Ditec Strip از جنس PVC شفاف اند و ایده آل برای تقسیم کردن فضاهای کوچک و بزرگ.

کمک به حفظ گرما و از هدر نرفتن آن در حین عبور و مرور به دلیل اینکه فقط به اندازه عبور افراد یا وسایل نقلیه باز می شود.

بخاطر اجرای عالی چند سوگردی یا (روان بودن و تطبیق پذیری) با هرنوع نیازی مطابق است. می توانید آن را بطور اسلایدینگ (کشویی) یا ثابت در یک ردیف مستقیم داشته باشید.
نصب سریع:

این سیستم اجازه می دهد ترتیب نوارها (Strips) برطیق نیاز و در زمان های غیر استفاده بودن و در کنار در قسمت بالا جمع شوند. ثابت کردن صاف و تحت جهت ها برای بستن زیر قسمت افقی و عرض یا در گوشه قسمت افقی و عرض برای بستن جلو وقتی امکان نصب نباشد وجود دارد

خرید درب سریع بالارونده Flexible-Strip

تیم مجرب پارسونیک با 14 سال سابقه در زمین عرضه درب های بالا رونده  و انواع به بازار در عرصه های مختلف تلاش کرده است تا به نیازهای خریداران به بهترین نحو پاسخ دهد؛ البته همان طور که مشخص است برندهای مختلفی در زمینه عرضه درب ها به بازار فعالیت می کنند؛ اما با راهنمایی گرفتن از متخصصین مجرب مانند تکنسین های برند پارسونیک می توانید به راحتی درب مطابق با سلیقه و نیاز خود را برگزینید و همچنین از خدمات پس از فروش این برند استفاده کنید.

درب کرکره ای در بسیاری از لت های افقی فولادی یا آلومینیومی ساخته شده و با چرخاندن لت ها در اطراف مستقیماً به بالا یا پایین به وسیله موتور الکتریکی و یک فنر کار می کنند تا دو طرف درب را نگه دارند. درب های کرکره ای یکی از انواع درب های بسیار رایج برای مصارف خانگی، تجاری یا صنعتی هستند که مزیت درب های رول آپ عملکرد عمودی و ماهیت فشرده پرده درب پس از باز شدن کامل است. پرده معمولاً فضایی بین 200 تا 500 میلی متر را اشغال می کند که بستگی به ارتفاع و نوع لت پرده استفاده شده دارد. اکثر درب‌ رول آپ در قرن بیست و یکم از نوعی موتور الکتریکی استفاده می‌ کنند.

کرکره برقی که اغلب به عنوان درب های پرسرعت یا درب سریع صنعتی شناخته می شوند، اغلب در اماکن صنعتی استفاده می شوند که در آن ها محافظت زیاد مورد نیاز نیست. درب رول آپ مزایای متفاوتی دارند زیرا ویژگی باز شوندگی سریع آن ها دسترسی آسان را در شرایط سخت فراهم می کند. همچنین می توان از آن ها برای بخش بندی در ساختمان ها استفاده کرد. کرکره برقی می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند، بازشوندگی درب رول آپ با سرعت بالا امکان پذیر است.

مزایا و معایب درب کرکره برقی

مزایا

یکی از عوامل مهمی که باید در هنگام جستجو و خرید درب پارکینگ در نظر گرفت این است که خود درب چقدر ایمن است، زیرا درب توسط یک کنترل از راه دور کنترل می شود و به همین علت بسیار ایمن تر از درب های دیگر است. در صورت استفاده از درب های اتوماتیک دیگر شما مجبور نیستید درب را بکشید.

راه های مختلفی برای طراحی درب برقی پارکینگ وجود دارد. آن ها همیشه مدرن و برقی به نظر نمی رسند، شما می توانید هر متریال یا سبکی را که می خواهید برای درب ها انتخاب کنید. آن ها می توانند از آلومینیوم، فایبر گلاس، کامپوزیت چوب، فولاد ساخته شوند.

درب اتوماتیک پارکینگ بسته به ترجیح شما، گزینه هایی را برای سرعتی که می توانید آن را کنترل کنید، به شما ارائه می دهند. شما خودتان تعیین کننده سرعت باز و بسته شدن درب هستید. همچنین بسته به نیاز و دکوراسیون منزل تان می توانید یک مدل را انتخاب کنید که با نمای بیرونی خانه شما همخوانی داشته باشد.

معایب

الزامات نگهداری برای درب برقی پارکینگ پیچیده تر از درب دستی پارکینگ است. آن ها همچنین باید به درستی نگهداری شوند اگر می خواهید ماندگاری طولانی داشته باشند. نصب درب برقی پارکینگ بسیار سخت تر از یک درب دستی است. بنابراین، ضروری است که در طول فرآیند از یک متخصص کمک بگیرید.

هر درب اتوماتیک با ریموت های برقی کار می کند. در صورت تمام شدن باتری یا قطع شدن برق در پارکینگ، چنین درهایی نمی توانند عملکرد خود را انجام دهند و اگر زمانی عجله داشتید و انتظار بروز مشکل را نداشتید، ممکن است مشکل ساز شود.

خروج از نسخه موبایل