نماد سایت مجله سلامتی ایران

مدیران در نظام ولایی سرباز هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مدیران در نظام ولایی سرباز هستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

مدیران در نظام ولایی سرباز هستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام عبداله حاجی صادقی ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و سالگرد ارتحال امام راحل (ره) در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه استان اصفهان اظهار کرد: من شهادت می‌دهم به اینکه مبنای شهید رئیسی در هر کاری، خداوند متعال بود و ورودش به هرکاری، خداوند متعال و اخلاص برای او بود.

وی افزود: محوری‌ترین کار آقای رئیسی، مکتب سربازی در نظام حکمرانی بود که نشان داد مدیران در نظام ولایی سرباز هستند و گفت تا پیامبر اسلام بود، با وجود اینکه همه می‌دانستند امام علی (ع) جانشین اوست اما نقش ایشان سربازی بود نه اجتهاد و آقای رئیسی نیز این تفکر را در نظام ولایی احیا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: حوزه‌های علمیه امروز باید این مکتب را حفظ و تقویت کند و این باعث می‌شود که انقلاب علیرغم همه حوادث از ریل خارج نشود.

وی بیان داشت: شهید رئیسی با بصیرت خود بر این باور بود که در تبعیت از ولایت حرکت کند و مردم نیز باید در انتخاب رئیس جمهور بعدی به این مسئله توجه کنند که فرد منتخب به ولایت نگاه سربازی داشته باشد نه سرباری.

حجت اسلام حاجی صادقی تاکید کرد: تجربه ۴۵ سال گذشته به ما می‌گوید که هرکجا نسبت به ولایت تعهد و تبعیت داشتیم موفق بودیم و هرکجا تزلزل داشتیم با مشکل و چالش مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هیچ زمانی به لحاظ سیاست خارجی مانند امروز در اوج اقتدار، تأثیر گزاری و توانمندی نبوده است، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی، بازدارنده و نابودکننده نقشه‌های بسیار خطرناک دشمنان در آینده بود که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها بیشترین عصبانیتشان به خاطر از بین رفتن این برنامه‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اقبال ملت‌ها به انقلاب اسلامی بسیار پیشرفت داشته است اظهار داشت: جبهه مقاومت با اراده راهش را ادامه می‌دهد و امروز مسئله فلسطین نه تنها اولین مسئله جهان اسلام، بلکه اولین مسئله جهان بشریت است.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: عملیات وعده صادق نشان داد ما نه تنها قدرت داریم بلکه اراده بکارگیری قدرت را هم داریم و در این شرایط ما احتمال حمله نظامی دشمن را در حد صفر می‌بینیم به دلیل اینکه ما قوی شده ایم.

وی افزود: عملیات وعده صادق حقیقتاً انقلاب سوم بود و این حرکت بزرگ با حمایت و درایت و همراهی آقای رئیسی به عنوان رئیس شورای امنیت ملی صورت گرفت.

خروج از نسخه موبایل