نماد سایت مجله سلامتی ایران

لیبل امنیتی چیست؟ معرفی انواع آن

برچسب های قابل جدا شدن را  دوباره بر روی محصولات خود  استفاده می کنند. خرید محصولات تقلبی برای مشتریان اصلا خوب نیست و اگر آنها محصولات تقلبی  بخرند ممکن است به سلامتشان نیز آسیب وارد کند. به همین خاطر برخی از افراد به این موضوع فکر می کنند که چگونه برچسب های خود را حفظ کنند و از حقوق خود محافظت نمایند. برچسب های شکننده نوعی برچسب خود چسبی است که باید خراشیده شود و قابل استفاده مجدد نیست.برچسب شکننده را می توان در بسته بندی غذاها، لوازم آرایشی، تلفن، دارو و سایر موارد مورد استفاده قرار داد. این نوع برچسب ها نه تها به شما کمک می کند  صحت و اعتبار محصولات را تشخیص دهید بلکه  از حقوق افراد در مورد محصولات نیز محافظت  می کند. تیم takgift.com  طراحی حرفه ای دارد که می تواند به شما در طراحی انواع برچسب ها متناسب با نیازهای شما کمک کند.

برچسب های امنیتی بارکد دار

برچسب های امنیتی بارکددار در مقیاس کوچک و در کسب وکارهای کوچک مورد نیاز نخواهد بود اما شرکت های بزرگ معمولا  به بارکدهای قابل اسکن یا نیاز خواهند داشت. دلیل این امر را در ادامه مشاهده می کنید:

برچسب های امنیتی بارکد دار بر روی اجناس ممکن است به راحتی با استفاده از دستگاه های موجود و قابل حمل اسکن شوند.

سه عنصر شناسایی برچسب امنیتی بارکددار

  1. برچسب های امنیتی بارکددار با کدهای رنگی به شما اجازه می دهد شناسایی بصری سریعی داشته باشید.
  2. اعداد متوالی تشخیص بصری منحصر به فرد را تسهیل می کند.
  3. بارکدها شناسایی سریع و کامل اجناس و هویت آنها را ممکن می سازند.

داده های به دست آمده از اسکنرهای قابل حمل بارکد را می توان به آسانی در سیستم رایانه مرکزی آپلود کرد و با استفاده از آن هویت اجناس را تشخیص داد. همچنین اینکار نیاز به جمع آوری اطلاعات سالانه را کمتر می کند.

اگر یک محصول که در بازار ارایه می شود، کپی آنها نیز همزمان در بازار عرضه شود در این صورت کار برای افراد عامی جامعه سخت می شود تا بتوانند میان این دو محصول که هر دو مشابه هستند، یکی را انتخاب نماید در واقع برخی از افراد سودجو در بازار می باشد که با جعل هویت کالا، صدمات بزرگ مالی و جانی به مصرف کنندگان وارد می کنند. یکی از بهترین روش های جلوگیری از تقلب استفاده از می باشد.

شرکتها بوسیلۀ این برچسب ها، می توانند برای مشتریان خود، محصولاتشان را به راحتی قابل شناسایی کنند، حتی اگر میان انبوهی از کالاهای مشابه از شرکت های گوناگون باشد. این یک راه آسان و در عین حال راهی خلااقانه برای حفظ هویت یک برند است.

ویژگی های برچسب امنیتی

برچسب های فویل داغ

برچسب های فویل داغ، یکی از جایگزین های مقرون به صرفه برای برچسب امنیتی است. این نوع برچسب ها کمتر از سایر موارد برای ضد جعل و تقلب مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر ظاهر زیبا به محصول می بخشند.

برچسب های تخریب پذیر

برچسب ها یا نیز با دزدی مقابله می کنند. برچسب هایی که در برگیرنده تغییر رنگ، فلورسنس یا جوهر های یو وی نا مریی هستند به شناسایی اصل بودن محصول کمک می کنند

برچسب های ضد سرقت

نیز به طور گسترده در بسته بندی ها و صنایع برچسب گذاری مورد استفاده قرار می گیرند.

چه نوع برچسب برای محصولات شما بهتر است؟

برچسب کد امنیتی( کدهای QR، عدد امنیتی)

مشتریان می توانند صحت و اعتبار محصولات خریداری شده را از طریق سیستم مرکزی و با ارسال پیام کوتاه، تماس تلفنی یا مراجعه به وبسایت بررسی کنند. انجام اینکار بسیار راحت، سریع و آسان است و اجرای آن پیچیدگی زیادی ندارد. بیشتر مشتریان صرف نظر از سنی که دارند می توانند با استفاده از برچسب کد امنیتی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

برچسب امنیتی مواد ویژه

برچسب امنیتی تکنیک های ویژه

تکنیک های ویژه شامل جوهرهای مخصوص، جوهرهای تغییر یافته با دما، جوهرهای متغیر نوری، قرمز بی رنگ( سبز بی رنگ و غیره) و سایر جوهرهای امنیتی ویژه است. علاوه بر مواردی که ذکر شد، متن های مینیاتوری، فناوری خط تقسیم، فناوری شکسته و سایر موارد برای مشتریان بسیار محبوب است.

فواید استفاده از این برچسب

شرکت ایران هولوگرام با استفاده از دانش روز دنیا و همسو با پیشرفدر طول این مقاله، به بررسی پیچیدگی های لیبل امنیتی می پردازیم و انواع مختلف، مکانیسم های عملکرد، ویژگی های متمایز و مزایای آن ها را بررسی می کنیم. علاوه بر این، ما راهنمایی های روشنگرانه ای را در مورد انتخاب لیبل امنیتی امنیتی مناسب برای رفع نیازهای امنیتی خاص ارایه خواهیم داد و شما را به دانشی برای ارتقای وضعیت امنیتی محصولات خود مجهز می کنیم.

برچسب های امنیتی برچسب های چسبی تخصصی هستند که از محصولات و اطلاعات در برابر دستکاری، جعل و دسترسی غیرمجاز محافظت می کنند. این برچسب ها به شناسایی، احراز هویت و ایمن سازی محصولات یا اطلاعات از دسترسی غیرمجاز کمک می کنند. با یکپارچه سازی برچسب های امنیتی، سازمان ها می توانند خطرات مرتبط با دسترسی و دستکاری غیرمجاز را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و از محافظت از محصولات خود اطمینان حاصل کنند.

موارد استفاده از برچسب امنیتی (کاربرد برچسب های امنیتی)

استفاده از برچسب های امنیتی روی محصولات یکی از روش های جلوگیری از جعل است. برای جلوگیری از تقلبی شدن محصولات، برچسب های امنیتی با ویژگی های امنیتی منحصر به فرد ساخته می شوند. تولیدکنندگان می توانند با جلوگیری از اشکال مختلف جعل با استفاده از برچسب های امنیتی برای علامت گذاری محصولات خود، اعتماد مصرف کننده را افزایش دهند.

برچسب ها یا برچسب هایی با ویژگی های امنیتی برای محافظت از محصولات یا کالاها در برابر جعل، گم شدن یا آسیب طراحی شده اند. برچسب های امنیتی را می توان بر روی انواع مختلف محصولات از محصولات الکترونیکی، محصولات مصرفی تا محصولات صنعتی استفاده کرد.

به عنوان مثال، برچسب های امنیتی اغلب بر روی محصولات الکترونیکی مانند تلفن همراه، لپ تاپ و تلویزیون برای جلوگیری از جعل استفاده می شود. همچنین می توان از برچسب های امنیتی بر روی محصولات مصرفی مانند لباس، کیف و کفش برای جلوگیری از سرقت استفاده کرد. علاوه بر این، برچسب های امنیتی را می توان بر روی محصولات صنعتی مانند قطعات یدکی و مواد اولیه نیز استفاده کرد.

مزایای استفاده از لیبل امنیتی

برچسب های امنیتی به برندها کمک می کنند اصالت را تایید کنند و یکپارچگی محصولات خود را در سراسر زنجیره تامین، از کف کارخانه تا دست مصرف کنندگان، حفظ کنند. به طور خلاصه، برچسب های امنیتی دارای مزایای:

  1. از دستکاری خودداری می کند.
  2. مبارزه با محصولات تقلبی
  3. بهره وری بهتر
  4. الزامات قانونی
  5. برند سازی
  6. قابلیت ردیابی از طریق اطلاعات چاپی را به شما می دهد.

معایب لیبل امنیتی

با این حال، بر خلاف سایر برچسب های امنیتی، برچسب ها این مضرات را دارند که یکبار مصرف هستند. پس از حذف، آن ها را نمی توان دوباره استفاده کرد. قیمت بالای چاپ لیبل امنیتی یکی دیگر از معایب استفاده از لیبل است.

چه محصولاتی به برچسب امنیتی نیاز دارند؟

به عنوان مثال، برچسب های امنیتی اغلب بر روی محصولات الکترونیکی مانند تلفن همراه، لپ تاپ و تلویزیون برای جلوگیری از جعل استفاده می شود. همچنین می توان از برچسب های امنیتی بر روی محصولات مصرفی مانند لباس، کیف و کفش برای جلوگیری از سرقت استفاده کرد.

کاربردهای متداول شامل برچسب زدن بر روی دستگاه های الکترونیکی، محصولات دارویی یا اقلام با ارزشی است که به امنیت بالایی نیاز دارند. وقتی کسی سعی می کند یک برچسب قابل تخریب را جدا کند، تکه تکه شدن آن به عنوان یک هشدار بصری عمل می کند و نشان می دهد که یکپارچگی آن مورد به خطر افتاده است.

اگر همچنان نمی دانید که محصولات شما به لیبل امنیتی نیاز دارد یا خیر بهتر است از کارشناسان چاپ بازار کمک بگیرید.

معرفی انواع پرکاربرد لیبل های امنیتی

در زیر برخی از رایج ترین برچسب های امنیتی مورد استفاده برای محافظت از محصولات در برابر جعل آورده شده است. به ترتیب هر یک از آن ها را توضیح داده تا شما با توجه به نیازی که دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید. انواع چاپ لیبل امنیتی عبارت است از:

برچسب اموال

برچسب های مشهود امنیت برچسب هایی هستند که برای کمک به جلوگیری از سرقت و حذف اموال یا به عنوان مهر و موم ضمانت استفاده می شوند. بسته به برچسبی که انتخاب می کنید، هرگونه دستکاری در برچسب به وضوح دیده می شود و علامت قابل مشاهده ای به عنوان مدرک باقی می گذارد.

برچسب اموال را به صورت به چاپ بازار سفارش دهید تا کیفیت و زیبایی را برای محصولات خود به ارمغان آورید.

هولوگرام امنیتی

یکی از ، نوع برچسب های امنیتی مورد استفاده هولوگرام ها هستند. هنگامی که از زوایای مختلف دیده می شوند، برچسب های تصاویر یا الگوهایی را نشان می دهند که تغییر رنگ داده و به صورت سه بعدی ظاهر می شوند. به دلیل این ویژگی، برچسب های هولوگرام به ویژه در جلوگیری از جعل محصولات موثر هستند. علاوه بر این، برچسب های هولوگرام می توانند شناخت برند را افزایش داده و به نشانی از اصالت محصولات تبدیل شوند.

منبع : amazon

خروج از نسخه موبایل