نماد سایت مجله سلامتی ایران

فیلم آموزش نماز حرز امام جواد و خواص و معجزات قدرتمند حرز امام جواد

آداب بستن حرز امام جواد (حرز کبیر)

ابتدا به اعمال حرز کبیر امام جواد (ع) می‌پردازیم. توجه داشته باشید که باید متن دعا روی پوست آهو نوشته و سپس درون قاب نقره و کلا درون بازوبند قرار داده شود و سپس به بازو بسته شود اما قبل از بستن به بازو دارای اعمالی است که باید به این آداب دقت کنید و آن‌ها را انجام دهید:

* یکی از مهمترین آداب بستن دعای حرز امام جواد(نوع کبیر) این است که باید به بازوی راست بسته شود.

* دقت داشته باشید که قبل از بستن حرز امام جواد به بازو باید نماز خاصی را بخوانید، اگر از این دعای کبیر برای کودک نابالغ خود یا فردی که توانایی خواندن نماز دارد تهیه کرده‌اید، می‌توانید شخصی را به نیابت وی بگیرید و آن شخص به نیابت نماز را بخواند. برای مشاهده جزئیات کلیک کنید.

* در اولین باری که از دعای امام جواد (علیه السلام) استفاده می کنید، باید دقت کنید که در زمان قمر در عقرب نباشد. اگر آن روز قمر در عقرب بود باید صبر کنید تا به روزهای عادی برسید و بعد آن را به بازوی خود ببندید. (معمولا حدود 2 روز در ماه قمر در عقرب است که با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید آن روزها را بیابید)

* همانطور که گفته شد دقت داشته باشید که دعای کبیر امام جواد (ع) باید روی پوست آهو و در داخل لوله نقره نگهداری شود و روی لوله نقره دعای مخصوص (یا مشهورا فی السماوات…) نوشته شده باشد. لوله نقره را داخل بازوبند گذاشته و آن را به بازوی دست راست خود ببندید.

شرایط  و اعمال حرز امام جواد (حرز صغیر)

حرز صغیر یا کوتاه امام جواد (ع) که به دعای ” ” معروف است که در باب پنج مفاتیح‌الجنان آمده‌است. نوشتن و همراه داشتن دعای صغیر آداب خاصی ندارد (برخلاف آن که آداب بستن حرز امام جواد در نوع کبیر مفصل است) همراه داشتن حرز صغیر نیز بسیار مطلوب و توصیه شده‌است. نوشتن آن الزامی به رعایت آداب و شرایط خاص ندارد. فقط باید دقت کنید که در زمان قمر در عقرب نباشد. انواع محصولات حرز صغیر و کبیر امام جواد از جمله ، گردنبند حرز امام جواد و همچنین در سایت شرف آنلاین موجود است که برای مشاهده و بایستی روی لینک داده شده کلیک بفرمایید.

سوالات متداول آداب بستن حرز امام جواد به بازو

زمان رفتن به دستشویی مشکلی ندارد همراهتان باشد.

بله؛ در صورتی که خود بدن به طور مستقیم به متن حرز نخورد مشکلی ندارد (مثلا اگر دعا داخل بازوبند باشد با بدن تماس مستقیم ندارد)

بهتر است همراه شخص نباشد چون ممکن است آب داخل لوله نقره نفوذ کند و باعث آسیب به متن دعای داخل لوله شود.

نوع صغیر آری ولی ولی طبق توصیه بهتر است نوع کبیر به بازوی دست راست بسته شود.

خیر باطل نمی‌شود.

از آداب بستن حرز امام جواد این است که خواندن نماز فقط یک بار کافی است.

خیر نمی‌شود. باید برای هر شخص یک نماز جدا خوانده شود.

برای مطالعه دقیق‌تر به مقاله مراجعه نمایید اما به‌صورت خلاصه بدانید که در احادیث و روایات منبع معتبری وجود ندارد که به نام شخص نوشته شود، لذا لازم نیست. همچنین اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در آداب بستن و  یا خود متن می‌باشید روی لینک‌های مزبور کلیک نمایید.

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که استفاده از حرز امام جواد چه فایده دارد ؟ و یا اینکه حرز امام جواد زبان بند است و یا اینکه حرز امام جواد روی پوست آهو چه خواصی دارد ؟

حتما می‌دانید که یکی از معروف‌ترین ادعیه و حرز مذهبی دعای حرز امام جواد ع است. استفاده از حرز امام جواد برای رزق و روزی و همچنین حاجت گرفتن با حرز امام جواد بسیار توصیه شده است. در این مقاله بصورت کامل حرز امام جواد و انواع آن را بررسی می‌کنیم.

حرز امام جواد سمت خدا (حرز امام جواد حاج آقا فرحزاد)

حرز امام جواد خاصیت فراوانی دارد. در منابع متعدد از خواص حرز امام جواد روی پوست آهو و همچنین استفاده از حرز امام جواد برای شفای بیمار توصیه شده است.

مخصوصا برای خاصیت حرز امام جواد و چشم زخم نیز تاکید فراوان شده است.

معجزات حرز امام جواد موارد  زیادی مطرح شده است. از جمله اینکه :

خواص حرز امام جواد فرحزاد : از آیت‌الله بهاءالدینی نقل کرده اند که دیدم شخصی با سنگی بزرگ بر سر فردی می‌زد اما اتفاقی برای وی نیوفتاد . چرا که حرز جواد به همراه داشت.

در برنامه تلویزیونی سمت خدا حرز امام جواد شبکه سه ، بخشی از خواص ویژه حرز امام جواد از زبان فرحزاد (کارشناس مذهبی برنامه) بیان می‌شود:

خرید پک کامل دعای حرز امام جواد (ع)

پک کامل شامل حرز کبیر امام جواد دست نویس بر روی پوست آهو در ساعات سعد و جادعایی نقره عیار 925 با حکاکی مخصوص و بازوبند چرم طبیعی با ذکر مقدس

 

پک کامل حرز کبیر امام جواد دست نویس پوست آهو ساعات سعد جادعایی نقره عیار 925 آویز گردنی چرم

حرز امام جواد حاج آقا عالی

درباره خواص فراوان حرز امام جواد حجت الاسلام عالی صحبت‌های دلنشین و جالبی ارائه کرده‌اند. از دیدگاه حاج آقا عالی حرز امام جواد برای رفع مشکلات مختلفی توصیه شده است. در ویدئوی زیر بخشی از سخنرانی درباره خواص حرز امام جواد حجت الاسلام عالی را مشاهده می‌کنید.

استاد عالی و حرز امام جواد : از معروف‌ترین حرزها ، حرز جواد است.

حرز امام جواد از نظر ایت الله بهجت

داستان‌های زیادی درباره آیت الله بهجت و حرز امام جواد گفته شده است. آیت الله بهجت حرز امام جواد را موجب درمان بسیاری از ناخوشی‌ها و مشکلات می‌دانستند.

در جلسات متعددی درباره راه حل مشکلات و موضوعات مختلف از ایشان سوال می‌پرسیدند و در همین گفتگوها بسیاری از خواص فوق العاده حرز امام جواد از زبان بهجت (قدس‌سره) بیان شده است.

از نظر ایشان راه علاج بسیاری از مشکلات استفاده از این حرز ارزشمند بوده و درباره‌ی استفاده از حرز امام جواد بهجت (قدس‌سره) تاکید زیادی داشتند.

ایشان برای در امان ماندن از هرنوع بلا ، شر شیاطین و اجنه ، طلسم سحر و جادو ، حسادت ، دشمنی ، خواب‌های پریشان ، همچنین دفع چشم زخم ، همراه ایشان داشتن حرز جواد و همچنین (خواندن چهارقل و معذتین و آیت‌الکرسی و همراه داشتن قرآنی کوچک) را توصیه کرده‌اند.

از این عالم گران‌قدر آمده است که من هیچ وقت از استادم (آیت الله قاضی ) در مورد اذکار سوالی نمی‌پرسیدم اما ایشان گاهی خودشان بستن حرز جواد ، برای در امان ماندن از بلاها و طلسم ، یادآور می‌شدند.

آیت‌الله بهجت : حرز امام جواد در جهت باطل کردن سحر و جادو و محافظی محکم در مقابل چشم زخم ، مفید است. { گوهرهای حکیمانه، ص 13}

حرز امام جواد طب اسلامی | فواید حرز امام جواد

صحبت‌های زیادی درباره حرز امام جواد و خواص آن مطرح شده است. یکی از مهمترین خواص حرز امام جواد برای چشم زخم بیان شده است. همچنین در روایات گفته شده که حرز امام جواد برای رزق و روزی نیز مفید است. حتی در برخی روایات آمده که گذاشتن حرز امام جواد همراه میت را توصیه می‌کنند.

با توجه به تمامی روایات درباره‌ی خاصیت حرز امام جواد پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن استفاده کرده و از علاوه بر ثواب حرز امام جواد از فواید بسیار آن نیز بهره‌مند شوید.

80 خواص حرز امام جواد

لیست خواص حرز امام جواد از منابع معتبر مانند کتاب بحارالانوار مرحوم مجلسی و مهج الدعوات سیدبن طاووس و روایات مستقیم از آیت الله بهجت و سایر بزرگان دینی به دست آمده است. مهمترین آنها را به صورت اجمالی با هم مرور می‌کنیم :

 

خروج از نسخه موبایل