ورزشی

فراخوان استقلالی‌ها برای محاکمه مقصران حذف از آسیا در آزادی

آهن, باشگاه استقلال, لیگ قهرمانان آسیا

در روزهای اخیر به ویژه در شبکه های اجتماعی طرفداران استقلال نسبت به وضعیت بغرنج باشگاه استقلال در ارتباط با طلب پرداخت نشده آندره‌آ استراماچونی هشدار می‌دادند.

در این روزها هواداران استقلال در صفحات اینستاگرامی و کانالهای تلگرامی نسبت به مدیریت باشگاه محبوب‌شان اعتراض داشتند که چرا تا این اندازه نسبت به موضوع مهم حذف احتمالی استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بی‌تفاوت هستند.

در همین ارتباط و از روز گذشته طرفداران استقلال با فراخوان حضور در حاشیه دیدار تیم استقلال مقابل ذوب آهن از تماشاگران حاضر در استادیوم دعوت می‌کردند برای رساندن صدای اعتراض‌شان به گوش مدیران باشگاه استقلال، وزارت ورزش و دولت، به استادیوم آزادی بیایند تا از روی سکوها فریاد انتقادشان را به گوش مسئولان برسانند.

این موضوع در ساعات باقی مانده پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن بیش از قبل افزایش یافته و با مرور سطحی در شبکه های اجتماعی به وضوح مشخص بود که برخی از طرفداران استقلال حتی از واژه «شب محاکمه» برای آنچه در نظر دارند روی سکوها انجام بدهند نیز استفاده می‌کردند.

فراخوان هواداران استقلال برای محاکمه مقصران حذف از آسیا در آزادی/ حذف شویم بیچاره‌اید!/ می‌دانیم که می‌خواهید پرسپولیس به آسیا برود

برخی طرفداران استقلال نیز با این بهانه که کسی برای باشگاه‌شان کاری انجام نداده و یا قدمی از قدم برنداشته اند تأکید می‌کردند امشب بهترین فرصت است تا مقصران حذف احتمالی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را محاکمه کنند.

آنها همچنین با چاشنی این موضوع که شاید عده‌ای قصد دارند با این اقدام مانع حضور استقلال در آسیا شوند تا پرسپولیس جایگزین استقلال شود حتی اعلام می‌کردند اگر چنین اتفاقی بیفتد مسببان آن را بیچاره می‌کنند و نسبت به این اتفاق ساکت نخواهند ماند.

آنچه مسلم است بازی تیم های استقلال و ذوب آهن علاوه بر حساسیت اتفاقات درون مستطیل سبز بدون‌شک حاوی لحظات پر التهابی روی سکوهای ورزشگاه آزادی نیز خواهد بود.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۱۹ و ۳۰ امشب در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.