نماد سایت مجله سلامتی ایران

علم و صنعت و دراگون فینالیست های جنگجو در المپیک فناوری شدند

علم و صنعت و دراگون فینالیست‌های جنگجو در المپیک فناوری شدند

علم و صنعت و دراگون فینالیست‌های جنگجو در المپیک فناوری شدند

پس از برگزاری ۲۷ مسابقه میان ربات های سبک وزن در المپیک فناوری ۲۰۲۴ فینالیست های این لیگ معرفی شدند.

به گزارش مجله سلامتی ایران پس از برگزاری ۲۷ رقابت مهیج بین ربات های سبک وزن در المپیک فناوری ۲۰۲۴ دو تیم دراگون (DRAGON) و علم و صنعت ایران- ۱ فینالیست شدند. مسابقه نهایی این دوره از رقابت ها روز دوشنبه ۷ آبان در منطقه بین المللی نوآوری ایران برگزار می شود.

روز دوم این رقابت ها از صبح پنجشنبه ۳ آبان با رقابت دو تیم HUNTER و Cyborg در مرحله دوم جدول بازنده آغاز شد که در نهایت تیم هانتر ( HUNTER ) توانست با حساب مثبت ۵۰۰ به منفی ۵۰۰ راهی مرحله بعد شود. دیدار تیم های «شبح» و «یادگار » (Yadegar) نیز با نتیجه مشابه به سود تیم Yadegar پایان یافت.

رقابت دو تیم ESPAD و Goat نیز با نتیجه ۴۳۰ به ۵۵ به سود تیم ESPAD خاتمه یافت. تیم علم و صنعت ایران- ۱ نیز توانست رقیب خود تیم GRIFFIN را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

در بالای جدول اما رقابت دو تیم علم و فن- ۲ و علم و صنعت ایران -۲ با نتیجه نزدیک ۶۳۰ به ۵۰۵ به نفع علم و فن- ۲ خاتمه یافت. در دیگر دیدار نیز DRAGON بااقتدار و با نتیجه ۲۵۰۰ به ۲۷۵ تیم دیاکو را شکست داد تا بدین ترتیب در بالای جدول دو تیم علم و فن ۲ و DRAGON راهی نیمه نهایی شوند.

در پایین جدول نیز علم و صنعت ایران- ۲ توانست تیم HUNTER را با نتیجه ۱۳۳۵ به ۲۹۱ شکست دهد. در دیگر مسابقه دیاکو نتیجه را به علم و صنعت ایران – ۱ واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. جدال دو تیم علم و صنعت ایران- ۲ و علم و صنعت ایران- ۱ نیز با نتیجه مثبت ۵۰۰ به منفی ۵۰۰ به نفع علم و صنعت ایران- ۱ پایان یافت.

در نخستین دیدار برای مشخص شدن فینالیست ها تیم DRAGON توانست با نتیجه قاطع ۲۸۴۰ بر منفی ۳۲۰ تیم علم و فن- ۲ را شکست دهد و راهی مرحله نهایی شود. علم و فن- ۲ با این شکست راهی دیدار با برترین تیم گروه بازنده ها یعنی علم و صنعت ایران- ۱ شد که این دیدار نیز با نتیجه ۱۰۶۰ به منفی ۱۰۰ به نفع علم و صنعت ایران- ۱ خاتمه یافت.

بر این اساس دو تیم DRAGON و علم و صنعت ایران- ۱ دیدار نهایی این دوره از رقابت ها را برگزار می کنند. این دیدار روز ۷ آبان ۱۴۰۳ در منطقه بین المللی نوآوری ایران(پارک فناوری پردیس) برگزار می شود.

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل