نماد سایت مجله سلامتی ایران

سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه تحقیر امریکا، اروپا و صهیونیست‌ها بود.

نماز جمعه (12)

به گزارش خبرنگار اجتماعی مجله سلامتی ایران از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهارداشت: وظیفه داریم با تاسی از پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) فرزندان و خانواده خود را به نماز ، رعایت تقوا، ارزش های دینی، قرآن، رأفت، عطوفت و مهربانی دعوت کنیم تا مسیر آینده آنها تضمین شود.

وی افزود: والیدن و معلمان نیز باید دانش آموزان را به ارزش های دینی سفارش کنند تا فرزندان ما با قرآن و ولایت ائمه (ع) آشنا شوند و پایه های ایمانی آنها محکم شود..

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر بخواهیم بنیه اعتقادی فرزندان ما در مدارس بخوبی شکل بگیرد، باید شخصیت آنها با تقوا، قرآن، نماز و ایمان شکل بگیرد و محکم شود تا بتوانند آینده درخشان کشور را رقم بزنند، زیرا همین دانش آموزان در آینده در مسئولیت های استاد دانشگاه، معلم، کارگر، مهندس و پزشک خدمت خواهند کرد و کشور را اداره می کنند. 

نماز جمعه (12)

سفر رئیس جمهور ایران به سوریه، در واقع تحقیر امریکا، اروپا و اسرائیلی‌ها بود

خطیب نماز جمعه قزوین در ادامه به سفر آقای رئیسی به سوریه اشاره کرد و یادآورشد: در گذشته حتی مدافعان حرم با تهدید و بسختی وارد سوریه می شدند و حتی رزمندگان به صورت ناشناس به این کشور می رفتند اما امروز خدا را شاکریم که رئیس جمهور ایران اسلامی با عزت و احترام وارد دمشق شده و آمریکایی ها، اروپایی ها و صهیونیست‌ها که می گفتند باید بشار اسد برود، با سفر رئیس جمهور ایران اسلامی که با آن استقبال گرم مردم سوریه همراه شد، تحقیر شدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: فواید اقتصادی و تجاری و عزت و قدرت نظامی، سیاسی و دیپلماسی سفر رئیس‌جمهور به سوریه فراوان است وامیدواریم با افزایش تعامل اقتصادی بتوانیم محصولات تولیدی خود را به این کشور صادر کنیم و برای بازسازی ویرانه هایی که آمریکا، انگلیس، سعودی ها و صهیونیست ها در آنجا ایجاد کردند با کمک نیروها و مهندسان ایرانی برای خدمت به مردم محروم وارد کار شویم تا هم اقتصاد کشورمان ساماندهی شود و هم مردم سوریه را از ویرانی و فقر نجات دهیم.

وی با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اظهارداشت: استان قزوین در ورزش های زورخانه‌ای و سنتی سابقه خوبی دارد و باید این رشته ها توسعه یابد تا سراغ ورزش هایی که از غرب آمده نرویم.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: خروجی این نوع ورزشها جوانمردان عرصه ورزش هستند که وقتی به میدان می آینددر مقابل صهیونیست ها و امریکایی ها نه تنها سر خم نمی کنند بلکه آنها را تحقیر می کنند.

خطیب نماز جمعه قزوین افزود: به برکت قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همه رشته های ورزشی در جامعه ما جوانمردان فرهیخته و برجسته ای داشته که در عرصه های بین المللی برای عزت، سربلندی، پرچم و سرود ملی این مملکت فداکاری کرده اند و در میان ملت ها سربلندی و اقتدارشان دیده شده است.

وی با اشاره به دیدار عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی هم اظهارداشت: رهبری در این دیدار تأکید کردند حتی یک امریکایی نباید در عراق بماند و امیداریم شاهد خروج استکبار از کشورهای مسلمان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امریکایی ها حق حضور در منطقه و حتی چند هزار کیلومتری خلیج فارس هم ندارند واگر آنها قبلا هر جا که دلشان می خواست حضور می یافتند اما امروز کنترل شده حضور دارند و افسران و دلاورمردان نیروی دریایی ما به آنها فرمان می دهند و می گویند در کدام منطقه باشند و مسیر خود را تغییر دهند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: بزودی کاری می کنیم که نه تنها امریکایی ها بلکه صهیونیست ها هم از منطقه خارج شوند و بساط رژیم منحوس صهیونیستی برچیده شود و اروپا و امریکا اردوگاهی را برای صهیونیست ها آماده کنند تا آنها زندگی اردویی خود را در آن کشورها ادامه دهند.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به روز کارگر نیز تصریح کرد: رهبر حکیم انقلاب در دیدار با کارگران در خصوص مبارزه با فساد فرمودند این مبارزه با فساد پیگیری می خواهد و نباید رها شود تا به سرانجام برسد.

امام جمعه قزوین در خصوص مناسبت های هفته و سالگرد شهادت حمزه سیدالشهداء، ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی، روز بزرگداشت شیخ صدوق نیز مطالبی بیان کرد و درگذشت مدیر تبلیغات اسلامی تاکستان، حجت‌الاسلام  کاظم‌ خانلو را تسلیت گفت.

آیت الله عابدینی در مورد شهادت شهید مدافع غیرت، امنیت و شرف، شهید حمیدرضا الداغی ، شهادت خضر عدنان، عضو ارشد گروه مبارز فلسطینی موسوم به جهاد اسلامی  نیز مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خروج از نسخه موبایل