نماد سایت مجله سلامتی ایران

سارق حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو

سارق حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو

پلیس آگاهی, خودرو, سارق

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران استان سمنان سردار “عبدالله حسنی” در گفت و گویی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان سرخه، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان با همکاری یکدیگر اقدامات لازم را در جهت شناسایی سارق یا سارقان به صورت جد در دستور کار قرار دادند.

وی به اقدامات بی وقفه و شبانه روزی پلیس در همین راستا اشاره کرد و افزود: سرانجام مأموران با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی توانستند هویت یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای این سرقت‌ها را برملا کنند.

حسنی در ادامه از شناسایی محل سکونت متهم در پایتخت خبر داد و اضافه کرد: با هماهنگی قضائی و پلیس غرب تهران، طی یک عملیات منسجم و پیچیده، سارق سابقه دار و حرفه‌ای را دستگیر و به شهرستان سرخه منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در تحقیقات ابتدایی منکر هرگونه سرقت بود، اظهار داشت: سارق در ادامه با مشاهده مستندات و ادله موجود در پرونده و با تحقیقات فنی به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح استان سمنان اعتراف کرد.

سردار حسنی به همدستی متهم با ۲ نفر دیگر در انجام سرقت ها و فروش اموال مسروقه به یک مالخر در تهران اشاره کرد و افزود: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان به همراه مالخر همچنان ادامه دارد.

46

خروج از نسخه موبایل