نماد سایت مجله سلامتی ایران

رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت آمریکا هفتاد سال کودک کشی کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت آمریکا هفتاد سال کودک کشی کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه کرمان با بیان اینکه این روزها جهان اسلام را غم و اندوهی بزرگ فرا گرفته است و غزه مجاهد هزاران شهید را تقدیم کرده است گفت: کودکان پرپر و برخی صحنه های کربلا با بستن آب بر کودکان و قطع امکانات، تکرار می‌شود.

وی با دعوت از مردم برای خواندن دعای فرج گفت: سردمداران رژیم جعلی صهیونیست باید به عنوان جنایتکاران جنگی در عرصه های بین المللی محاکمه شوند اما شاهدیم که هیچ اتفاقی در مجامع بین المللی نمی افتد و توقع و امیدی هم به آنها نیست.

وی ادامه داد: رژیم جعلی و غاصب صهیونیست بیش از ۷۰ سال در فلسطین اشغالی اقدام به قتل عام کودکان می کند و آمریکای جانی هم در حمایت از این رژیم هر کاری می کند.

امام جمعه کرمان ارتش و توان نظامی رژیم صهیونیستی را توخالی و پوچ دانست و افزود: مشخص شد این ارتش هیچ توانایی ندارد چرا که طوفان‌الاقصی نشان داد اسراییل هم شکست اطلاعاتی و هم نظامی خورده است.

علیدادی سلیمانی استفاده از بمب های ممنوعه را کار همیشگی صهیونیست ها دانست و گفت: این جلاد کودک کش، بمب های ممنوعه خود را بر سر کسانی که در جنگ حضور ندارند؛ یعنی زنان و کودکان و مکانهایی مثل بیمارستان و مدرسه فرو می ریزد و این نشانم از ناتوانی رزمی رژیم غاصب است.

خروج از نسخه موبایل