نماد سایت مجله سلامتی ایران

راه‌اندازی واحدهای راکد اقتصادی با جدیت در دستور کار قرار دارد

راه‌اندازی واحدهای راکد اقتصادی با جدیت در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران از قزوین؛ احمد بارگاهی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین در حاشیه برگزاری جلسه کمیته فنی تبصره۱۸ تصریح کرد: در تبصره۱۸ قانون بودجه سال۱۴۰۱ به منظور فعال‌سازی واحدهای اقتصادی راکد در استان، اعتباری در نظر گرفته شده است که در قالب نهضت احیاء واحدهای راکد به طرح‌های دارای اولویت در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، معدن، گردشگری پرداخت می‌شود.

او افزود: نهضت احیاء واحدهای اقتصادی راکد به ریاست نهاد ریاست جمهوری، در سراسر کشور و به تبع آن در استان قزوین به ریاست استاندار و با مدیریت معاون هماهنگی امور اقتصادی از ابتدای سال۱۴۰۱ فعال شده است.

بارگاهی بیان کرد: طی جلسات فنی و بازدیدهای کارشناسی صورت گرفته توسط تیم تخصصی استان، در مرحله اول تعداد ۲۵واحد اقتصادی اولویت‌دار شناسایی و برای دریافت تسهیلات به دبیرخانه کشوری نهضت احیاء معرفی شده‌اند و چند طرح دیگر نیز در مرحله پرداخت تسهیلات قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه استان قزوین قطب صنعت و کشاورزی کشور است از اولویت‌های عمده استان در دولت سیزدهم، راه‌اندازی واحدهای راکد اقتصادی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد.

خروج از نسخه موبایل