نماد سایت مجله سلامتی ایران

رابط جدید ChatGPT معرفی شد

رابط جدید ChatGPT معرفی شد

رابط جدید ChatGPT معرفی شد

شرکت اوپن ای آی جدیدترین رابط ChatGPT موسوم به کانواس(Canvas) را برای پروژه های نوشتن و کدنویسی معرفی کرد.

به گزارش مجله سلامتی ایران شرکت اوپن ای آی(OpenAI) در حال آزمایش نسخه بتا یک رابط فضای کاری جدید برای ChatGPT به نام کانواس است.

این غول هوش مصنوعی از فضای کاری جدید ChatGPT در وبلاگ رسمی خود پرده برداری کرد و در حال حاضر برای کاربران ChatGPT Plus و Team در دسترس است. کاربران Enterprise و Edu نیز می توانند هفته آینده به آن دسترسی پیدا کنند.

کانواس که به معنای بوم نقاشی است یک فضای رابط مجازی برای نوشتن و کدنویسی پروژه ها است که به کاربران اجازه می دهد در بخش های خاصی از پروژه با ChatGPT مشورت کنند.

طبق اعلام اوپن ای آی یک پنجره جداگانه در کنار فضای چت اصلی باز می شود و کاربران می توانند نوشته یا کد را روی این «بوم» جدید قرار دهند و بخش هایی را برجسته کنند تا مدل روی آن تمرکز کند و مانند یک ویرایشگر کد را ویرایش یا بازبینی کند.

کانواس را می توان به صورت دستی با نوشتن عبارت «use canvas» در بخش درخواست باز کرد.

کانواس همچنین هنگامی که تشخیص دهد در جایی می تواند مفید باشد می تواند به طور خودکار باز شود.

چند میانبر نیز وجود دارد که می توان از آنها برای نوشتن و کدنویسی پروژه ها استفاده کرد. کاربران می توانند از ChatGPT برای ویرایش های پیشنهادی تنظیمات طول تغییرات سطح خواندن و ایموجی ها در پروژه های نوشتن درخواست کنند.

کدنویس ها نیز می توانند از ChatGPT بخواهند خطوط خاصی از کد را بررسی کند گزارش ها و نظرات را برای وضوح بیشتر اضافه کند اشکالات را برطرف کند و کدنویسی را به زبان های مختلف مانند JavaScript TypeScript Python Java ++C یا PHP در حالت کانواس انجام دهد.

ویژگی کانواس ChatGPT را با دستیاران هوش مصنوعی دیگر که دارای فضاهای کاری مجزا هستند برای تمرکز بر روی بخش های خاصی از پروژه و مدل هوش مصنوعی مبتنی بر کدنویسی همسو می کند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل