نماد سایت مجله سلامتی ایران

درخواست ایران از فدراسیون جهانی تنیس برای ۴ هفته میزبانی فیوچرز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

درخواست ایران از فدراسیون جهانی تنیس برای ۴ هفته میزبانی فیوچرز - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

ایران, تنیس, خبرنگار

داود عزیزی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با یادآوری اینکه سال گذشته فدراسیون تنیس بعد از حدود یک دهه موفق به کسب امتیازی برگزاری مسابقات فیوچرز یا تور جهانی تنیس در ایران شد، گفت: بر همین اساس در سال میلادی جاری برگزارکننده چهار هفته از این رقابت ها بودیم و قصد داریم این میزبانی را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: در این زمینه بررسی های زیادی داشتیم اما در نهایت برای میزبانی چهار هفته دیگر از مسابقات فیوچرز به جمع بندی رسیدیم. این درخواست را به صورت رسمی به فدراسیون جهانی تنیس اعلام کردیم و منتظر پاسخ هستیم.

رئیس فدراسیون تنیس تاکید کرد: طبق درخواست مطرح به فدراسیون جهانی، قصد داریم نیمه دوم دی ماه میزبان دو هفته فیوچرز باشیم و نیمه اول اسفند هم دو هفته دیگر این رقابت ها را برگزار کنیم. در این فاصله هم تیم ملی باید در مسابقات دسته دوم جهانی دیویس کاپ شرکت کند.

وی با یادآوری زمان چهار هفته قبلی مسابقات فیوچرز که در ایران برگزار شد، خاطرنشان کرد: اسفند ۱۴۰۱ برگزارکننده دو هفته مسابقات بودیم و دو هفته دیگر را اردیبهشت امسال برگزار کردیم. اگر با درخواست ایران در زمان های موردنظر موافقت شود، تعداد میزبانی سال ۲۰۲۳ از مسابقات فیوچرز به ۵ هفته می رسد و سه هفته هم در سال ۲۰۲۴ خواهیم داشت.

عزیزی تصریح کرد: در صورت موافقت با درخواست فدراسیون تنیس، ملی پوشان پیش از مسابقات دیویس کاپ در مسابقات فیوچرز شرکت می کنند. البته در صورت عدم میزبانی هم حتی الامکان آنها را اعزام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تنیس همچنین تاکید کرد که بازیکنانی به رقابت های دیویس کاپ اعزام می شوند که بالاترین رنکینگ بین المللی را داشته باشند.

به گفته داورد عزیزی، فدراسیون جهانی تنیس در یک بازه زمانی دو هفته ای به پیشنهاد ایران پاسخ می دهد.

خروج از نسخه موبایل