نماد سایت مجله سلامتی ایران

خرید لوله پلی اتیلن با کیفیت + گارانتی + تحویل طی 3 تا 5 روز

همه چیز درباره لوله پلی اتیلن

این روزها لوله ها و اتصالات، کاربرد بسیار زیادی در زندگی صنعتی و شهری پیدا کرده اند. از این رو انتخاب لوله مناسب و خرید لوله با بهترین شرایط و مناسب ترین کیفیت، به یکی از چالش های خریداران تبدیل شده است. ما در این محتوا از حیات ایران آماده هستیم تا ضمن معرفی لوله پلی اتیلن، شرایط خرید را نیز برایتان بازگو نماییم.

 

لوله پلی اتیلن چیست؟

تاریخچه لوله های پلی اتیلن به سال ۱۹۵۰ میلادی باز می گردد. با وجود اینکه لوله پلی اتیلن، محصول جدیدی بود، اما توانست فروش بالایی داشته باشد. همچنین توجه کارشناسان را به سمت خود جلب کرد و باعث شد تا افراد زیادی به بررسی آن بپردازند و مشکلات آن را بر طرف کنند. این تلاش ها به قدری ادامه داشت که با گذشت زمان در این نوع لوله ها و اتصالات پلی اتیلن، دیگر هیچ مشکلی پیدا نمی شد.

لوله پلی اتیلن یا  PE نوعی ویژه ای از لوله است که از پلیمریزاسیون اتیلن با روش اکستروژن تولید شده است. همچنین در انواع تک جداره، دو جداره، آبیاری، لوله PEX و لوله PE-RT تولید می شود همچنین برای شناختن و سفارش انواع اتصالات پلیکا به سایت حیات ایران مراجعه کنید.

 

خرید انواع پلی اتیلن

ما در حیات ایران به فروش انواع لوله پلی اتیلن می پردازیم که به شرح زیر می باشند:

HDPE = پلی اتیلن با چگالی بالا

LDPE = پلی اتیلن کم چگالی

LLDPE = پلی اتیلن خطی با چگالی پایین

UHMW = پلی اتیلن با وزن مولکولی فوق العاده بالا

MDPE = پلی اتیلن با چگالی متوسط

HMWPE = پلی اتیلن با وزن مولکولی بالا

ULMWPE یا PE-WAX = پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار کم

HDXLPE = پلی اتیلن شبکه‌ای با چگالی بالا

CPE = پلی اتیلن کلر

PEX یا XLPE = پلی اتیلن متقاطع

VLDPE = پلی اتیلن با چگالی بسیار کم

 

کاربرد لوله پلی اتیلن

در حال حاضر لوله های پلی اتیلن به یکی از پر کاربردترین و پر استفاده ترین لوله های موجود در بازار تبدیل شده اند. در ادامه شما را با برخی از کلیدی ترین کاربردهای این لوله آشنا خواهیم کرد. این موارد عبارتند از:

خرید لوله پلی اتیلن به صورت عمده

با توجه به کارایی بالای لوله پلی اتیلن در مصارف خانگی، کشاورزی و آبیاری هوشمند، دقت در خرید لوله پلی اتیلن با بهترین کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

حیات ایران با قرار دادن انواع با کیفیتی از لوله و مشخصات کاملی از آن ها از قبیل سایز، وزن و ضخامت کار شما را برای سرچ کردن موضوع مورد نظر به شدت کاهش داده است، چرا که تمامی مشخصات بارز برای خرید لوله با کیفیت پلی اتیلن در اختیار شما قرار داده‌ است.

لوله پلی اتیلن به انواع مختلفی تقسیم می شود که می توان آن ها را به لوله های آبرسانی، لوله گاز، لوله معدنی، لوله فاضلاب، لوله رزوه ای و لوله متقاطع غیر حفاری تقسیم کرد. همچنین از دیگر تقسیم بندی های لوله پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن نیز همچون دیگر لوله ها و اتصالات از جمله اتصالات لوله پلیکا کاربرد بسیار گسترده ای پیدا کرده است. از این رو در ادامه شما را با مزایای این لوله ها بیشتر آشنا خواهیم کرد:

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت همواره از اصلی ترین معیارهای خریداران بوده است. قیمت لوله پلی اتیلن یک اینچ و دیگر مدل ها متغیر است که البته با افزایش بار این مبلغ هم افزایش می یابد. همچنین قیمت لوله پلی اتیلن 8 اینچ و قیمت لوله پلی اتیلن ۶ اینچ نیز با توجه به تعداد بار متفاوت می باشد. از این رو و با توجه به نوسانات بازار، شما عزیزان برای آگاهی از قیمت روز لوله پلی اتیلن می توانید به وب سایت مجموعه حیات ایران مراجعه نمایید.

لوله پلی اتیلن از کجا بخریم؟

برای خرید لوله نیز لازم است تا شما به نکات مهمی در این زمینه توجه داشته باشید. با رونق فروشگاه های اینترنتی و افزایش دغدغه های مردم، عده زیادی تمایل دارند تا کالای مد نظر خود را به سادگی در منزل سفارش داده و آن را درب خانه تحویل بگیرند.

اما متاسفانه با توجه به این موضوع، تعداد کلاهبرداری ها نیز افزایش یافته است. از این رو لازم است تا پیش از ثبت هر سفارشی، به دقت راجع به شرکت مورد نظر تحقیق کرده و درباره صحت آن آگاهی یابید.

بنابراین با توجه به آنچه که تاکنون گفتیم، پیشنهاد ما مجموعه بزرگ حیات ایران است. این فروشگاه انواع لوله و اتصالات با فراهم آوردن مناسب ترین شرایط برای خرید لوله پلی اتیلن، خرید لوله پلیکا و یا دیگر مدل های موجود در بازار، منتظر سفارشات شما مشتریان عزیز است.

مزایای خرید لوله پلی اتیلن از حیات ایران

حیات ایران سال هاست که در تلاش است با فراهم آوردن بهترین شرایط، بیشترین خدمت رسانی را به مشتریان خود داشته باشد. شما برای خرید لوله پلی اتیلن از حیات ایران می توانید محصولات خود را تنها 2 الی 24 ساعت پس از سفارش تحویل بگیرید.

علاوه بر این، ضمانت اصالت و کیفیت کالا، گارانتی بازگشت وجه و امکان خرید قسطی از دیگر خدمات این مجموعه هستند.

خروج از نسخه موبایل