نماد سایت مجله سلامتی ایران

حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه مهم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه مهم است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا حیدری صبح دوشنبه در یادواره چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نشست بصیرتی که در مسجد جامع شهر حسن آباد یاسوکند شهرستان بیجار برگزار شد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شهید سلیمانی مکتب است، اظهار کرد: شهید سلیمانی در مکتب امامین انقلاب اسلامی پرورش یافته بود و خود به مکتبی سرشار از عشق و ایمان تبدیل شده بود ولایت مداری، اخلاص، ایمان و مجاهدت در راه خدا از ویژگی‌های بارز آن بود.

وی به تبیین شخصیت شهید سلیمانی پرداخت و افزود: شهید سلیمانی یک سرباز ولایت بود که در نهایت تواضع و اخلاص همواره در سنگر خدمت به مردم و مجاهدت در راه خدا حاضر بود.

حیدری به سخنی از شهید سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: طبق سخن سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند و این مهم نشان می‌دهد که ما باید در راستای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی باید گام برداریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار در ادامه به اهمیت برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه مهم است که هر یک از ما به جهت عزت و سربلندی کشور باید با تمام توان در آن حاضر شویم و با تبیین و تشریح اهمیت آن برای دیگر هموطنان، آن‌ها را نیز به این امر مهم تشویق کنیم.

خروج از نسخه موبایل