نماد سایت مجله سلامتی ایران

تنیس روی میز ایران در بین ۲۰ کشور دنیا قرار دارد / حضور ۶ داور لرستانی در مسابقات بین المللی تنیس روی میز

تنیس روی میز ایران در  بین ۲۰ کشور دنیا قرار دارد / حضور ۶ داور لرستانی در مسابقات بین المللی تنیس روی میز

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به رقابت خوبی که بین ۳۰ استان کشور به وجود آمده، تنیس روی میز ایران از ۲۲۷ کشور عضو توانسته در بین ۲۰ کشور اول دنیا قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران از لرستان؛  مهرداد علیقارداشی ظهر روز سه شنبه  در مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز  لرستان، اظهار کرد: هیات تنیس روی میز لرستان با توجه به جذب اسپانسر و برگزاری مسابقات  از هیات‌های فعال و موفق در سطح استان و کشور است.

 وی افزود: در سال گذشته مجموع بیمه شدگان  این هیات ۲۹۳ نفر بوده و در ۳ ماهه اول سال جاری ۶۴ نفر بیمه شده وجود دارد که بایستی در این راستا تلاش برای افزایش این آمار صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز  با اشاره به اینکه یکی از ملاک‌های مهم در هیات‌ها برای جذب امکانات، کسب مدال ،افزایش بیمه شدگان،برگزاری دوره‌های آموزشی و میزبانی مسابقات می‌باشد، تصریح کرد: هیات‌های استانی باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته تا بتوانند با جذب امکانات در پیشرفت این ورزش سهیم باشند.

علیقارداشی با اشاره به اینکه مردم و مسئولین از ما انتظار کسب مدال آسیایی و جهانی دارند ، خاطر نشان  کرد: همه باید با همدلی و اتحاد بتوانیم در این راستا تلاش کنیم  تا به موفقیت های خوبی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به حضور ۶ داور لرستانی در مسابقات بین المللی ، عنوان  کرد: داوران لرستانی از بهترین داوران کشور هستند که همواره قضاوت‌های خوب آنان باعث پیشرفت ورزش شده است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: حضور‌ داوران،مربیان و ورزشکاران در مسابقات جهانی و آسیایی باعث افتخار است و با تلاش مضاعف، همت تیمی و کار گروهی می‌توان به نتایج خوبی دست پیدا کرد.

 وی ادامه داد: با توجه به رقابت خوبی که بین ۳۰ استان کشور بوجود آمده، تنیس روی میز ایران از  ۲۲۷ کشور عضو توانسته در بین ۲۰ کشور اول دنیا قرار بگیرد و در بخش‌های مختلف و کرسی‌های اصلی عضو دارد.

علیقارداشی با اشاره به اینکه تقویت هیات‌های شهرستانی باعث پیشرفت ورزش استان خواهد شد،تاکید  کرد: باید با دادن میزبانی مسابقات مختلف و برگزاری کلاس‌های آموزشی و داوری به هیات‌های شهرستان‌ها به پیشرفت این ورزش در سطح استان و کشور کمک کرد.

انتهای پیام 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خروج از نسخه موبایل