ورزشی

تعطیلی تمرینات تیم ملی تکواندو تا دوم فروردین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایران, تکواندو, چین

به گزارش خبرنگار آنلاین، اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان که در خانه تکواندو جریان داشت، امروز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه و پس از برگزاری آخرین تمرین تیم ملی، تعطیل شد و اردونشینان و کادر فنی سال جدید را در کنار خانواده‌های خود آغاز کنند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو، تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی عصر سه شنبه اول فروردین ماه به اردوی تیم ملی بر می‌گردند و تمرینات خود را از صبح چهارشنبه دوم فروردین ماه برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم چین آغاز می‌کنند.

امیرحسین ملکی، حسین لطفی، علیرضا حسین پور، عرفان بزرگی، فرزان عاشورزاده، محمدصادق دهقانی، دانیال بزرگی، محمدحسین یزدانی، آرین سلیمی، مهدی عابدینی، علیرضا نادعلیان، مهدی حاجی موسائی، ابوالفضل عباسی، ابوالفضل زندی، متین رضایی، امیرمحمد بخشی، رضا کلهر، میرهاشم حسینی و مهران برخورداری تکواندوکارانی هستند که باید عصر اولین روز سال ۱۴۰۲ خود را به کادر فنی تیم ملی در خانه تکواندو معرفی کنند.

رقابت‌های گرنداسلم به میزبانی چین در شهر «ووشی» اولین رویداد رسمی و هدف تیم ملی تکواندو ایران در سال ۱۴۰۲ است؛ مسابقاتی که مرحله انتخابی آن ۱۱ و ۱۲ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است تیم ملی تکواندو برای حضور در این مسابقات هفتم فروردین ماه راهی چین خواهد شد.

هدایت تیم ملی تکواندو بر عهده بیژن مقانلو است، فیض الله نفجم، مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی نیز به عنوان اعضای کادر فنی در کنار سرمربی حضور دارند.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.