حوادث

تاکید وزیر کشور بر ایجاد غرفه‌های گردشگری در ۳۰ کیلومتری شهرها

خودرو, رانندگی, گردشگری

وزیر کشور به استانداران سراسر کشور تاکید کرد که ایجاد غرفه های گردشگری در ۳۰ کیلومتری شهرها را پیگیری کنند.

به گزارش مجله سلامتی ایران، احمد وحیدی در جریان بازدید از آزادراه تهران – قم گفت: ابتدا از همه عزیزانی که  باتلاش‌های خود به دنبال این هستند که سفری ایمن و راحت را برای هم میهنان عزیزمان رقم بزنند، تقدیر و تشکر می‌کنم. در این روزها، پلیس راهور و سایر دستگاه‌هایی مانند راهداری، هلال احمر،  اورژانس و… در جاده‌های کشور در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند که زحماتشان را پاس می‌داریم.  

وزیر کشور با اشاره به وقوع تصادفات در ۳٠ کیلومتری شهرها گفت: با توجه به اینکه پلیس راهور اعلام کرده که عمده تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد بنا شد که در ۳۰ کیلومتری شهرها غرفه‌هایی ایجاد شود که گردشگران هم از آن بازدید کنند و هم در آن استراحتی داشته باشند.   ایجاد غرفه در ۳۰ کیلومتری شهرها کار خوبی بود که سال گذشته اجرا شد و امسال هم ابلاغ شده است. این کار در بعضی شهرها ایجاد شده ولی هنوز کامل نشده است.  

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور، وزیر کشور تاکیدکرد: قرار ما بر این بوده که غرفه‌های گردشگری در ۳۰کیلومتری شهرها ایحاد شود و از همین جا تاکید می‌کنم که استانداران سراسر کشور این موضوع را پیگیری کنند و مسافران عزیز هم چنانچه گزارشی در این خصوص داشتند می‌توانند با شماره ۱۲۰ تماس گرفته و اعلام کنند.

وحیدی در پایان گفت: همه تلاش‌ها بر این است که هموطنان، سفری ایمن داشته باشند لذا همه سرنشینان خودرو و به خصوص رانندگان عزیز، نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند که در زمان خستگی سفر نکنند  و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفری ایمن را داشته باشند.

انتهای پیام

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.