نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهره برداری از یک واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار

بهره برداری از یک واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار

علم, فناوری, کابل

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران استان سمنان، یادگار احمدی با اعلام این خبر گفت: با حضور دکتر وحیدی وزیر محترم کشور ، مهندس هاشمی استاندار سمنان و سایر مسئولین استانی ، واحد تولیدی کارا کابل ایوان در شهرستان گرمسار به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد : شرکت کارا کابل ایوان با سرمایه گذاری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال و در زیربنایی به مساحت حدود ۶ هزار متر مربع در زمینه تولید انواع سیم و کابل در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار فعالیت میکند که با راه اندازی آن ۴۵ نفر مشغول به کار شدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه ۹۴۰۰ تن انواع سیم و مفتول مسی ، انواع کابل انتقال برق مسی بدون روکش ، کابل برق صنعتی و ساختمانی مفتولی ، کابل انتقال برق کابل انتقال برق ، کابل برق جوشکاری ، انواع کابل ضد حریق با عایق پلیمر هالوژن فری ، کابل های مخابراتی مسی ، کابل آنتن تلویزیون رنگی و انواع کابل هم محور را دارد.

دکتر وحیدی وزیر کشور در سفر یک روزه به استان سمنان علاوه بر افتتاح یک واحد صنعتی در شهرستان گرمسار ، از واحدهای تولیدی تیراژه ماشین و تیراژه دیزل و صنایع اتومبیل سازی فردا در شهرک صنعتی سمنان بازدید و همچنین از محصولات فناور شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان در شهرستان شاهرود بازدید و از چند محصول دانش بنیان رونمایی کرد.

خروج از نسخه موبایل