نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه مرمتی حوزه میراث فرهنگی در اردبیل

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه مرمتی حوزه میراث فرهنگی در اردبیل

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه مرمتی حوزه میراث فرهنگی در اردبیل

مجله سلامتی ایران/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از بهره‌برداری از ۱۲ پروژه مرمتی حوزه میراث فرهنگی در اردبیل خبر داد.

حسن محمدی‌ادیب در گفت‌وگو با مجله سلامتی ایران، گفت: در دولت سیزدهم ۶۱ پروژه گردشگری در استان با سرمایه‌گذاری ۱۵ ‌هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در استان اردبیل اجرایی شده که عمده این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی در حال اجراست و مجوز اولیه ۴۳ پروژه نیز صادر شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۱۲ پروژه مرمتی حوزه میراث فرهنگی در هفته دولت سالجاری، افزود: ثبت جهانی کاروانسرای شاه عباسی منطقه صائین نیر به عنوان دومین اثر ثبت جهانی استان و تلاش برای اخذ مجوز سومین پایگاه ملی استان برای بنای تاریخی جمعه مسجد اردبیل از جمله اقداماتی است که می‌تواند آثار فرهنگی و تاریخی استان را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کند.

محمدی‌ ادیب از راه‌اندازی اولین هتل ۵ ستاره اردبیل و صدور مجوز سرمایه‌گذاری در ۲ منطقه گردشگری بولاغلار و سقزچی نیر خبر داد و تصریح کرد: ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در این ۲ منطقه نمونه گردشگری سرمایه‌گذاری خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه برای اولین بار کتاب معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به صورت دو زبانه تهیه و چاپ شد، خاطرنشان کرد: همچنین شاهد برگزاری منظم جلسات کمیته سرمایه‌گذاری و تسهیل‌گری در این حوزه هستیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل