نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهترین فیلم های مبارزه ای

فیلم‌های رزمی از دهه‌های دور سینما همیشه یکی از ژانرهای محبوب میان دوست‌داران فیلم‌های اکشن به‌شمار می‌رفت و به‌شمار خواهد رفت. از فیلم‌های شرقی مانند اژدها وارد می‌شود گرفته تا فیلم‌های غربی مانند ماتریکس و Kill Bill همگی از فیلم‌های بسیار محبوب این ژانر قلمداد می‌شوند. ژانری که بازیگران بزرگی در آن ایفای نقش کرده‌اند و همگی آن‌ها برای همیشه در ذهن سینما دوستان باقی خواهند ماند؛ بازیگرانی مانند جت لی، جکی چان و بروس لی فقید که همگی از تاثیرگذارترین بازیگران فیلم های رزمی هستند.

در این مقاله تصمیم گرفتیم تا نگاهی داشته باشیم به بهترین فیلم های رزمی. فیلم‌هایی که درمیان سیل عظیمی از فیلم‌های خوب رزمی از محبوب‌ترین‌ها و تاثیرگذارترین‌ها تلقی می‌شوند تا اگر به فیلم های رزمی علاقه دارید و دنبال دانلود فیلم جدید هستید بتوانید با فیلم‌های بیشتری در این ژانر آشنا شوید و آن‌ها را تماشا کنید.

معرفی بهترین فیلم های مبارزه ای

فیلم فوتبال شائولین

داستان این فیلم همان‌طور که از اسمش می‌توان حدس زد درباره فوتبال جریان دارد ولی نه آن فوتبال معمولی که همه ما می‌شناسیم. داستان درباره یکی از راهب‌های قدیمی معبد شائولین است که با متحد کردن برادرانش قصد دارد با کمگ گرفتن از نیروهای ابرانسانی آن‌ها در مسابقات فوتبال پیروز شود و در این مسیر کونگ‌فو شائولین را درمیان مردم رواج دهد.

فیلم نقطه اشتعال

داستان فیلم درباره ماموری کاربلد جریان دارد که در نقش مامور مخفی به گروهی کوچک ولی درعین‌حال بسیار خطرناک نفوذ می‌کند. این باند تبهکاری که ترکیبی از افراد چینی و ویتنامی آن را شکل داده‌اند دست به انجام انواع و اقسام خلاف‌های کوچک و بزرگ می‌زنند و به‌همین‌دلیل این مامور مخفی قصد دارد مقابل آن‌ها بایستد. بااین‌حال او نه‌تنها باید از فاش شدن هویت خودش جلوگیری کند که باید با خطرات بزرگی که خودش و خانواده او را تهدید می‌کنند نیز روبه‌رو شود.

فیلم شکست ناپذیر ۳: رستگاری

فیلم Come Drink with Me

فیلم بیا و با من بنوش

در کشور فرانسه بیش از ۱۳ هزار بلیط سینما برای این فیلم فروخته شد که افزایش محبوبیت فیلم‌های رزمی در اروپا را به‌خوبی نشان می‌دهد. داستان فیلم درباره گروهی جریان دارد که رزمی‌کاران فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شوند و خواسته‌هایی دارند که برای رسیدن به آن‌ها دست به هرکاری می‌زنند. آن‌ها برای رسیدن به این خواسته‌ها تصمیم می‌گیرند پسر فرمانده آن شهر را بدزدند تا از این طریق و با باج‌خواهی بتوانند خواسته‌های خودشان را برآورده کنند.

 فیلم Kickboxer

فیلم کیک‌بوکسور

به‌دلیل موفقیت‌های مالی بسیار خوب این فیلم و همچنین داستان جذاب آن خیلی سریع ساخت قسمت‌های بعد آن در دستور کار تهیه‌کنندگان آن قرار گرفت و باوجود نبود عوامل قسمت نخست سایر قسمت‌های این مجموعه نیز توانستند موفقیت مالی خوبی برای سازندگان آن در پی داشته باشند. به‌هرحال تماشای ژان کلود ون دم در فیلم‌های رزمی به‌هیچ‌وجه خالی از لطف نیست و اگر از تماشا کردن قسمت نخست این فیلم راضی بودید، سایر قسمت‌های آن را هم تماشا کنید.

فیلم استاد تای چی

داستان فیلم درباره دو شخصیت به نام‌های تین بائو با نقش‌آفرینی چین سیو هو و جون بائو با بازی جت لی جریان دارد. دو شخصیتی که در کودکی به معبد شائولین رفتند و همراه‌با یکدیگر در این معبد بزرگ شده و به‌ دوستانی صمیمی تبدیل شدند. در دوران جوانی این دو نفر به‌دلیل رعایت نکردن قوانین معبد شائولین از آن معبد تبعید و وارد دنیای واقعی شدند. آن‌ها از این پس باید با مشکلات دنیای واقعی دست‌وپنجه نرم کنند و همین موضوع خط داستانی اصلی این فیلم را شکل می‌دهد.

فیلم پاندای کنگ‌فوکار

همچنین حضور بازیگران محبوبی مانند جک بلک، داستین هافمن، و جکی چان جذابیت آن را دوچندان کرده است. داستان فیلم درباره پاندایی به نام پو جریان دارد که نزد استاد شیفو کنگ‌فو را فرا می‌گیرد تا بتواند دربرابر یکی از دانش‌آموزانی که برعلیه آن‌ها شده، قرار بگیرد. شخصیت تای‌لانگ که یک ببر قدرتمند است قصد دارد پو و استاد شیفو را از سر راه خود بردارد. فروش بسیار خوب این انیمیشن باعث شد تا خیلی سریع قسمت‌های بعدی آن هم ساخته شود و حتی چند سریال تلویزیونی نیز درباره آن روی آنتن بروند که به عقیده بسیاری از اهالی سینما هیچکدام از آن‌ها نتوانستند کیفیت نخستین قسمت خود را تکرار کنند.

فیلم Bloodsport

فیلم رینگ خونین

به‌دلیل فروش بسیار خوب و محبوبیت زیاد این فیلم، تهیه‌کنندگان آن تصمیم گرفتند قسمت‌های بعدی آن را هم تهیه کنند که سه قسمت دیگر آن در سال‌های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ و ۱۹۹۹ روی پرده رفتند ولی اصلا نتوانستند کیفیت قسمت نخست را تکرار کنند. احتمالا مهم‌ترین عامل این موضوع حضور نداشتن ژان کلود ون‌دم در این فیلم‌ها قلمداد می‌شود. داستان فیلم درباره شخصیت فرانک داکس جریان دارد که پس از فوت دوست صمیمی خود، پدر دوستش که استاد فنون رزمی است، تمام مهارت‌های خود را به فرانک آموزش می‌دهد تا فرانک به‌جای پسر از دست‌رفته‌اش در مسابقات نینجوتسو شرکت کند.

فیلم بی باک

داستان این فیلم درباره مبارز بی‌باکی به نام هاو با بازی جت لی جریان دارد که در نبردی بسیار نزدیک موفق می‌شود سردسته یک گروه بزرگ را شکست دهد. یکی از دوستان هاو خبری دروغین را درباره آن گروه به او می‌دهد و هاو سردسته آن گروه را به قتل می‌رسد. این گروه خطرناک برای گرفتن انتقام تنها دختر هاو و همسرش را از بین می‌برند و زمانی‌که هاو متوجه می‌شود تمام این فجایع به‌خاطر یک دروغ شکل گرفته تا مرز گرفتن جان خودش پیش می‌رود ولی درنهایت تصمیم می‌گیرد زندگی جدیدی را آغاز کند.

خروج از نسخه موبایل