نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل برای گوشی های ضعیف

بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین آثار روی پلتفرم موبایل به حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد. افراد در هر سن و سالی در این اثر چند نفره و آنلاین وقت می‌گذرانند و اوقات خوشی را سپری می‌کنند. اما اگر قصد دارید در این بازی به یک فرد ماهر تبدیل شوید، باید نکات مختلفی را بدانید. ما در این مقاله قصد داریم ترفند های طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با تکنولایف همراه باشید.

بازی, تی موبایل, دیوتی موبایل

در بازی Call of Duty Mobile کاربران می‌توانند به صورت چند نفره بازی کنند و هم امکان تجربه بازی در سبک بتل رویال (Battle Royal) وجود دارد. اگر عاشق بازی‌های شوتر اول شخص هستید، بدون تردید باید یک شانس هم به این اثر بدهید. اگر پیش‌تر بازی‌های فرنچایز کالاف دیوتی را تجربه کرده باشید، تا حدی می‌توانید از همان ابتدا با این اثر نیز ارتباط برقرار کنید، زیرا این نسخه از سایر عناوین این مجموعه از اکتیویژن (Activision) نیز المان‌هایی را در خود دارد.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت ارزان و واریز سریع با امنیت بالا از خدمات اصلی جمینجا می باشد که با سرعت بالا در شارژ سی پی کالاف دیوتی موبایل و فراهم کردن پایین ترین قیمت ، و با پشتیبانی بالا به یکی از محبوب ترین سایت ها برای خرید سی پی تبدیل شده است.

هر کدام از سایت‌ ها و فروشگاه های حاضر در بازار فروش سی پی کالاف دیوتی موبایل ، قیمت های متفاوتی دارند. این تفاوت قیمت با توجه به نرخ ارز و قیمت سی پی درون بازی ، برای مشتریان گیج‌ کننده می‌شود. سایت جمینجا بسته های سی پی را به صورت کامل و با قیمت ارزان و مناسب در اختیار کاربران قرار داده است . 3 دلیل مهم در خرید cp از دیاموند لند بدون شک ، قیمت ارزان ، تحویل سریع و پشتیبانی آنلاین قوی می باشد که این سایت را به یکی از برترین فروشگاه های سی پی در ایران تبدیل کرده است.

سی پی (CP) در بازی Call of Duty Mobile یکی از ارز های اصلی بازی است. با استفاده از سی پی ، شما می‌ توانید به تجهیزات ، سلاح‌ ها ، استارتر پک و انواع سایر موارد دسترسی داشته باشید که در طول بازی به آنها نیاز خواهید داشت. همچنین با استفاده از CP، می‌توانید به پکیج‌ های ویژه بازی یا همان گردونه ها دسترسی داشته باشید که در آنها امکانات ویژه‌ ای از جمله تجهیزات ، باندل و شخصیت‌ های جدیدی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

چگونه می‌توان سرعت کالاف دیوتی را افزایش داد؟

بنا به دلایل مختلفی و مخصوصا به دلیل ضعیف بودن سخت‌افزار، ممکن است در حین تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل با مشکل لگ و کندی مواجه شوید. برای بالا بردن سرعت کالاف دیوتی تنها کافی است وارد تنظیمات این بازی شوید و تغییراتی را اعمال کنید.

مشکل کندی و لگ بازی کالاف دیوتی معمولا به دلیل افت FPS رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل، کافی است وارد تنظیمات بازی و بخش گرافیک شوید. در ادامه، باید Garphic Quality را روی Low یا Medium قرار دهید. سپس لازم است که Frame Rate را روی Max قرار دهید تا سرعت پردازش افزایش پیدا کند.

اگر هنوز و حتی با کاهش گرافیک کالاف دیوتی با مشکل لگ مواجه هستید، می‌توانید از قابلیت Depth of field را نیز خاموش کنید. همچنین بهتر است قابلیت Bloom نیز خاموش شود تا احتمال بروز افت فریم‌ریت به حداقل برسد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید قابلیت Real-time shadows را خاموش کنید.

اگر حتی بعد از تغییرات در عمق تصاویر کالاف، مشکل لگ داشتید، باید دو قابلیت دیگر Ragdoll و Anti-aliasing را نیز خاموش کنید. سپس لازم است که قابلیت BR Mode graphic style را روی حالت Dynamic قرار دهید تا بازی بتواند متناسب با شرایط تنظیمات گرافیکی را اعمال کند.

رفع مشکل کندی کالاف از طریق تنظیمات موبایل

اگر بعد از انجام تغییرات گرافیکی کالاف دیوتی همچنان مشکل لگ وجود داشت، دیگر نباید کاری از داخل بازی انجام دهید. بلکه باید به سراغ تنظیمات خود موبایل بروید. اولین مورد، حافظه RAM است. اگر حافظه رم پر شده باشد و برنامه‌های باز زیادی داشته باشید، بازی‌تان با مشکل افت FPS و لگ مواجه می‌شود. همین موضوع درباره حافظه ROM نیز وجود دارد. هر بازی به فضایی در حدود دیتای خود برای اجرای روان نیاز دارد.

اگر حافظه تلفن شما پر شده باشد، افت FPS شدیدی برایتان رخ می‌دهد. با رعایت این موارد، به احتمال 90 درصد مشکلتان رفع خواهد شد. اما اگر همچنان مشکل پابرجا بود، احتمال مشخصات موبایل شما برای اجرای این بازی بسیار ضعیف است و تقریبا هیچ راه استانداردی برای رفع آن وجود ندارد.

تنظیمات گرافیک

گرافیک استایل، یکی دیگر مواردی است که بسیار در کیفیت دید شما تأثیرگذار است. زیرا انتخاب رنگ بندی مناسب می‌تواند به شما در تشخیص بهتر حریف، کمک کند. از همین‌رو باید دید که کدام رنگ‌بندی گرافیکی می‌تواند مناسب‌تر واقع شود تا بهتر دشمنان را در محیط تشخیص دهید.

تنظیمات کنترل

تنظیمات مربوط‌به کنترل، بدون شک یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در آثار سبک شوتر رقابتی در موبایل محسوب می‌شود که بررسی و پرداختن به آن، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بازی کالاف دیوتی موبایل به‌صورت پیش فرض، تنظیماتی را برای چیدمان کنترل در نظر گرفته است که احتمالا برای بسیاری از بازیکنان مناسب به نظر می‌رسد.

اما اگر جزو مخاطبان جدی سری بازی‌های شوتر رقابت محور در موبایل باشید، قطعا می‌دانید که استفاده از چیدمانی در کنترل که بیش از دو انگشت گیمر در آن به کار گرفته شود، بسیار کاربردی‌تر و مفید‌تر از حالت معمول محسوب می‌شود. بنابراین باید اجزا کنترل را به‌گونه‌ای جای‌گذاری کرد که گیمر حداقل از سه یا چهار انگشت خود به‌صورت همزمان استفاده کند. همچنین اگر صفحه موبایل شما کوچک نباشید یا از تبلت‌ها برای بازی استفاده کنید، تا ۶ و ۸ انگشت هم می‌توانید سیستم کنترل خود را تنظیم کنید.

البته باید در نظر داشت که عادت کردن به کنترل‌های جدید چندان ساده نیست و ممکن است تا مدت‌ها خروجی ضعیف‌تری را بابت تغییرات در کنترل دریافت کنید؛ بااین‌حال وقتی به سیستم جدید چیدمان کلید‌ها عادت کنید، قطعا نتیجه‌ی تلاش‌های خود را در بهبود عملکرد خود مشاهده خواهید کرد. البته برای این بخش هم پیشنهاد می‌شود که بازیکن چیدمانی متناسب با شرایط خود را در نظر بگیرد و از نکات مثبت کنترل‌های سایر بازیکنان، صرفا الگو برداری کند.

حساسیت به لمس | Sensitivity

اکتیویژن برای کالاف دیوتی موبایل هم درست مانند نسخه‌های کنسولی این سری، جزئیات بالایی در بخش گان پلی در نظر گرفته است. از همین‌رو باید گفت تنظیم کردن Sensitivity از جمله مسائلی مهمی محسوب می‌شود که تاثیر مستقیمی روی عملکرد بازیکن می‌گذارد. البته برای رسیدن به بهترین خروجی، بهتر است که تنها به تنظیمات و راهنمایی‌های موجود در گوگل اکتفا نکنید و حساسیت مربوط‌به هر اسکوپ‌ها را شخصا امتحان کنید؛ در نتیجه با انجام این‌کار می‌توانید تسلط بیشتری در مواقع تیراندازی داشته باشید.

به‌طور کلی برای افزایش سرعت عمل، پیشنهاد می‌شود که از حساسیت بالاتری نسبت به حالت پیش فرض بازی استفاده کنید. هرچند که عادت کردن به سرعت بالا در اسکوپ‌ها، شاید چندان ساده نباشد؛ اما درنهایت باعث می‌شود تا وقتی که به‌صورت همزمان در مقابل چند دشمن قرار می‌گیرید، راحت‌تر با آن‌ها مقابله کنید. بااین‌حال، این بخش هم نیاز به تمرین بسیار دارد تا به بهترین شرایط ممکن دست پیدا کنید.

BR Settings

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، هر بازیکن می‌تواند با آزمون و خطا و بررسی هر یک از بخش‌های تنظیمات بازی، تمام تلاش خود را برای رسیدن به بهترین شرایط ممکن به کار بگیرد. بنابراین صرفا کپی کردن مواردی مانند Controls و Sensitivity از دیگر بازیکنان، نمی‌تواند خروجی ایده‌آلی را برای ما رقم بزند؛ درواقع بهترین راه این است که با الهام از بهترین الگو‌ها، به‌دنبال تنظیماتی متناسب با شرایط خودمان باشیم.  اگر شما هم جز بازیکنان حرفه ای کالاف دیوتی موبایل هستید و به پیشرفت در بازی اهمیت می دهید می توانید اقدام به خرید cp کالاف دیوتی موبایل کنید.

 

خروج از نسخه موبایل