نماد سایت مجله سلامتی ایران

برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته

برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته

اینترنت, دیجیتال, شرکت پست

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران استان سمنان مدیر کل پست استان سمنان صبح روز سه شنبه با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری مجله سلامتی ایران استان سمنان با اعلام این خبر گفت: در نخستین نمایشگاه صنعت پست، بستری مناسب برای عرضه جدیدترین دستاوردهای شرکت های صاحب نام و عرضه محصولات نوآورانه شرکت های دانش بنیان فراهم شده است.

آقاجانی گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار با هدف حرکت در مسیر تحول دیجیتال و هوشمندسازی در خدمات و زیر ساخت‌های مرتبط با صنعت پست، خرداد 1402 در مصلی بزرگ تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه پست اکسپو محلی برای دورهمی زیست بوم صنعت پست است که شرکت‌های بین‌المللی، شرکت‌های بزرگِ فعال در این صنعت و شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان، جدیدترین و خلاقانه‌ترین دستاوردهایشان را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه اکوسیستم صنعت پست گِرد هم خواهند آمد تا ضمن تبادل دانش میان بازیگران فعال آن، بازدیدکنندگان نیز با دستاوردهای مهم این صنعت آشنا شوند، اظهار داشت: هدف از این نمایشگاه، معرفی جدیدترین فناوری‌ها، دستاوردها و خدمات زنجیره تامین، صنعت پست و لجستیک خرده فروشی با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمندسازی است.

به گفته وی، نمایشگاه پُست اکسپو شامل بخش‌هایی مانند بسته بندی، لجستیک، خدمات پستی، چاپ، حمل و نقل، خدمات الکترونیک، رباتیک و فناوری‌های جدید پست؛ مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء است.

آقاجانی با بیان اینکه این نمایشگاه با شعار “پست سکویی برای همه” برگزار خواهد شد، گفت: تغییر ماهیت مرسولات پستی از نامه و پاکت به سمت بسته‌های پستی و تغییر ذائقه مردم برای تامین نیازهای خود از خریدهای حضوری به سمت خریدهای غیر حضوری در قالب تجارت الکترونیک، باعث افزایش ترافیک مرسولات پستی و همچنین حجیم شدن مرسولات شده که این موضوع شرکت پست را ناگزیر به پوست‌اندازی و ایجاد تحول و استفاده از فناوری در تجهیزات و فرایندها کرد.

وی افزود: در واقع این نمایشگاه فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌ها در حوزه‌های حمل‌ونقل، بسته‌بندی، لجستیک، هوشمندسازی، خدمات الکترونیک، اینترنت اشیاء یا محصول مرتبط با صنعت پست خواهد بود. لذا علاقه‌مندان جهت ثبت نام و دریافت غرفه اختصاصی در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به آدرس www.iranpostexpo.ir تا ۲۴ اردیبهشت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیر کل پست استان سمنان تصریح کرد: در تلاشیم غرفه‌ای برای معرفی بسترهای فروش محصولات و صنایع بومی استان که از طریق پست به دیگر نقاط کشور ارسال می‌شوند نیز فراهم آوریم.

46

خروج از نسخه موبایل