نماد سایت مجله سلامتی ایران

برگزاری «آیین سپاس» برای پیروزی پزشکیان در یزد + عکس

برگزاری «آیین سپاس» برای پیروزی پزشکیان در یزد + عکس

مجله سلامتی ایران/یزد «آیین سپاس» با هدف قدردانی از مشارکت مردم استان یزد در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب «مسعود پزشکیان» به عنوان رییس جمهور منتخب مردم ایران، عصر امروز (شنبه ۱۶ تیر) در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد.

برگزاری «آیین سپاس» برای پیروزی پزشکیان در یزد + عکس

«محمدعلی طالبی» رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان یزد، در این ویژه برنامه که پیش از نماز مغرب و عشا در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد.گفت: انتخاب شما، انتخاب زندگی شایسته برای تک تک شهروندان ایرانی است.

وی افزود: همه ایرانیان سرنوشتی مشترک دارند و ساکنان یک کشتی هستند که باید از تلاتم سختی های روزگار به سلامت عبور کند و از این پس ناخدایی این کشتی کسی است که وعده داده از کارشناسان و نخبگان برای رسیدن به هدف عالی استفاده کند.

طالبی ادامه داد: همه ما برای این خوشحالیم که می‌توانیم به ایرانی پیش رو و امن دل ببندیم. رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در استان یزد بیان کرد: سپاسگزارم از همه فعالان که خالصانه تلاش کردند و امروز مزد خود را با لبخند مردم دریافت کردند.

وی گفت: از جوانان تقاضا دارم که انرژی خود را برای کمک به دولت چهاردهم و جلوگیری از هرگونه انحراف از وعده‌های داده شده بکار گیرند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل