نماد سایت مجله سلامتی ایران

بروز رسانی خودکار اینستاگرام

اگر پست شما به صفحه اکسپلور راه پیدا کند، قطعا افراد زیادی شما را دیده و دنبال می‌کنند. خب حالا چگونه باید به صفحه اکسپلور بیایید؟  برای رفتن به صفحه اینستاگرام، حدود 100 فاکتور بررسی می‌شود، که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، تعامل کاربران شما با آن پست است (یا همان اینگیجمنت).

اینستاگرام

یعنی باید بتوانید پستی منتشر کنید، که برای فالووهای فعلی‌تان چالش و تعامل (لایک، کامنت، اشتراک گذاری) ایجاد کند.  اگر مخاطبان‌تان هدف‌تان را شناخته باشید، حتما می‌دانید چه چیزی برای آن‌ها چالش برانگیز است و احتمالا درگیرشان می‌کند. در ضمن، محتوا که می‌گوییم منظور تنها متن نیست، ویدئو و عکس هم شامل آن می‌شود. که اتفاقا محتوای ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ، تأثیر فوق‌العاده‌ای در جذب فالوور واقعی فعال  دارد.

برگزاری مسابقه اخیرا بسیار ترند شده و اتفاقا تا الان نتیجه خوبی هم داشته است. بعد از اینکه تعداد فالوورهای‌تان به حد مناسبی رسید، با ایجاد یک مسابقه یا چالش، جریان تازه‌ای برای جذب بیشتر فالوور راه بیندازید.  مثلا مسابقه‌های زیادی که بارها آن را در اینستا دیده‌اید که در ازای یک جایزه از شما می‌خواهند چند نفر از دوستان‌تان را تگ کنید. یا اینکه به ازای یک تخفیف استوری و پست‌شان را به اشتراک بگذارید. البته بهتر است برای برگزاری مسابقه کمی خلاقیت به خرج دهید و کاری متفاوت انجام دهید. مثلا به جای جایزه نقدی، جلسه مشاوره یا آموزش هدیه دهید.  دو نمونه آن، یکی کمپین تبلیغاتی شرکت دیدوگرام است که در مقابل دنبال کردن تعدادی پیج، جوایز زیادی اهدا کرد؛

مخاطبان هدف‌تان را پیدا کنید و آن‌ها را فالو کنید. با این کار، بقیه پیج‌های مرتبط هم شما را پیدا می‌کنند، یا اینکه خود اینستاگرام آن‌ها را به شما معرفی می‌کند. بعد از مدتی که تعداد فالوورهای‌تان به حدی خوبی رسید، می‌توانید تعدادی از این پیج‌ها را آنفالو کنید. که البته باید این کار را با دقت انجام دهید؛ اگر بخواهید یکجا انجامش دهید، از طرف اینستاگرام جریمه می‌شوید. چه قبول کنید و چه نکنید، تبلیغات همواره از بهترین روش‌ها برای افزایش فالوور در اینستاگرام است. مثلا تبلیغ شما از طرف یک اینفلوئنسر یا سلبریتی قطعا فالوورهای شما را تا چندین برابر افزایش می‌دهد. علاوه بر آن از راه‌های زیر هم می‌توانید تبلیغ شوید:

تبلیغ در مجله‌های اینترنتی در اینستاگرام البته قبل از اینکه برای این نوع تبلیغات هزینه زیادی صرف کنید، مطمئن شوید که آن فرد یا پیج، به کسب و کار شما مرتبط باشد. مثلا اگر تبلیغ فروشگاه محصولات آرایشی خود را به یک بلاگر حوزه کسب و کار بسپارید، نه تنها پولتان را دور ریخته‌اید، که حتی ممکن است روی فروشگاه‌تان تأثیر منفی هم داشته باشد. چون احتمالا عمده مخاطبان آن، آقایان هستند. اینستاگرام یک پلتفرم جهانی برای اشتراک عکس و ویدیو است. اینستاگرام از سال 2010 تا به امروز توانسته در سطح جهانی محبوبیت پیدا کند.

این پلتفرم ابتدا تنها برای اشتراک عکس ها و ویدیوهای شخصی بود و امکانات زیادی نداشت. اما امروزه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی بر پایه اینستاگرام فعالیت داشته و در این پلتفرم افراد زیادی مشغول به کسب درآمد هستند. حتی بسیاری از برندهای معروف و شناخته شده هزینه زیادی صرف تبلیغات در اینستاگرام می کنند. هرساله اینستاگرام قابلیت های خود را ارتقا بخشیده و ویژگی های جدیدی به این پلتفرم اضافه می شود. این ویژگی ها با هر بار آپدیت اینستاگرام به آن اضافه می شوند. در هر آپدیت اینستاگرام، علاوه بر اضافه شدن قابلیت های جدید، بسیاری از مشکلات و ایرادات این اپلیکیشن نیز برطرف می شود.

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک برنامه اشتراک گذاری عکس و ویدئو است. شما می توانید از این پلتفرم رسانه اجتماعی برای ایجاد، ویرایش و انتشار هر چیزی بصری استفاده کنید. فالوورهای شما با لایک کردن، کامنت گذاشتن، اشتراک گذاری و ذخیره به پست های شما واکنش نشان می دهند. اینستاگرام برای همه رایگان است – تنها شرط لازم این است که شما بالای 13 سال سن داشته باشید. در ادامه این مقاله تمامی نکات مربوط به بروزرسانی اینستاگرام اعم از نحوه بروزرسانی خودکار اینستا از گوگل، از داخل برنامه و آپدیت خودکار ارائه شده است.

آیا اینستاگرام روی دسکتاپ موجود است؟

شما می توانید در هر مرورگر وب به اینستاگرام دسترسی داشته باشید، اما هنوز برنامه دسکتاپ برای اینستاگرام وجود ندارد. برخی از ویژگی ها – مانند جستجو از طریق هشتگ های اینستاگرام یا کانال های پخش – در نسخه دسکتاپ محدود یا وجود ندارند. همانطور که گفته شد، اینستاگرام به طور مداوم در حال بهبود تجربه دسکتاپ است. به عنوان مثال، اکنون می توانید از رایانه خود در اینستاگرام پست بگذارید. چه بخواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید، محتوا پست کنید، با افراد دیگر تعامل کنید یا کسب و کار خود را تبلیغ کنید، یک پنی از شما دریافت نمی شود.

اگر اهل دسکتاپ هستید از اینستاگرام در لپ تاپ خود استفاده کنید. اما من استفاده از آن را همراه با برنامه موبایل توصیه می کنم زیرا اینستاگرام تجربه کاربری بسیار بهتری است (با ویژگی های بیشتر . آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در 5 مرحله برای ارسال هر چیزی در اینستاگرام باید یک حساب کاربری اینستاگرام ایجاد کنید. بدون ثبت نام، همچنین نمی توانید به بسیاری از ویژگی های اینستاگرام دسترسی داشته باشید – مانند دیدن همه نظرات در یک پست، مشاهده استوری اینستاگرام هر کسی یا پیمایش در فید اینستاگرام. در اینجا نحوه ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام در پنج مرحله ساده آورده شده است:

اینستاگرام روز به روز هوشمندتر می‌شود!

اینستاگرام، از آن چه فکر می‌کنید باهوش‌تر و حرفه‌ای‌تر است. اگر تصور می‌کنید اینستاگرام تنها یک ماشین است که می‌توان آن را دور زد، سخت در اشتباهید! مخصوصا اخیرا که الگوریتم‌های جدیدی برای آن ایجاد شده است و همچنان نیز در حال پیشرفت است. هوش مصنوعی اینستاگرام، به حدی است که کامل متوجه می‌شود موضوع هر تصویر چیست، شما روی هر پست یا استوری چقدر زمان گذاشته‌اید، چه موضوعاتی را دوست دارید، چه افرادی را بیشتر دنبال می‌کنید و بر اساس آن، همان محتوا و افرادی که می‌خواهید را به شما نشان می‌دهد.

این‌ها را گفتم، که فکر فریب دادن اینستاگرام را از طریق ربات‌ها و روش‌های فیک از سرتان بیرون کنید. برای افزایش فالوور، دیگر این روش‌ها جواب نمی‌دهد و اگر هم بدهد، موقتی است! پس به دنبال راه‌ های افزایش واقعی فالوور باشید. بهانه‌ای هم ندارید؛ ما هر چیزی نیاز دارید را در اختیارتان گذاشتیم.  شما از کدام دسته‌اید؟ تا حالا از چه روش‌هایی برای افزایش فالوور استفاده کرده‌اید؟ از کدام نتیجه گرفته‌اید؟ خوشحال می‌شویم نظرتان را بنویسید، تا با هم تبادل نظر کنیم.

اولین راه برای بروزرسانی اینستاگرام، بروزرسانی فید صفحه اصلی است. در ابتدا باید متذکر شد که امکان آپدیت اینستاگرام از داخل خود برنامه وجود ندارد. در صورتی که اینستاگرام به صورت خودکار آپدیت می شود، به این دلیل است که آپدیت و بروزرسانی خودکار در اینستا یا سایت گوگل پلی یا اپ استور فعال است. در داخل برنامه تنها می توان فید اصلی یا پست هایی که در صفحه اصلی اینستاگرام نمایش داده می شود را آپدیت کرد. افراد برای انجام این کار می توانند تمامی پست های جدید افرادی که آن ها را دنبال می کنند را مشاهده کنند. اینستاگرام معمولا به صورت خودکار آخرین پست ها را رفرش یا بروزرسانی می کند.

اما در صورتی که پست ها برای مدت زیادی ثابت مانده بودند، ابتدا باید اتصال اینترنت را بررسی کرده و سپس به صورت دستی صفحه را به روز رسانی کرد. نحوه آپدیت اینستاگرام از داخل برنامه در ادامه شرح داده شده است. برای بروز رسانی خودکار اینستاگرام، ابتدا باید اینستاگرام را باز کرده و سپس به صفحه اول یا صفحه اصلی اینستاگرام رفت. صفحه اصلی در اینستاگرام با آیکون یا نماد خانه مشخص شده است. کاربران در این صفحه می توانند تمامی پست های جدید افرادی که آن ها را دنبال می کنند را مشاهده کنند. پس از ورود به این بخش پلتفرم، باید صفحه را با انگشت کشید تا بخش استوری های مخاطبین نمایش داده شود.

خروج از نسخه موبایل