نماد سایت مجله سلامتی ایران

بازی کردن در جام‌جهانی ۲۰۲۶ سخت است

بازی کردن در جام‌جهانی ۲۰۲۶ سخت است

آرژانتین, بازی, چین

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی آرژانتین در یک بازی دوستانه در چین توانست ۲ بر صفر استرالیا را شکست دهد، مسابقه‌ای که لیونل مسی گل اول آلبی سلسته را به ثمر رساند.

فوق ستاره آرژانتینی پس از این مسابقه، در یک صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:با تیم ملی در حال گذراندن اوقاتی خوش هستیم. از همه هواداران در چین برای حمایت شگفت انگیزی که از ما داشتند، تشکر می‌کنم.

مسی همچنین در مصاحبه‌ای با اشاره به اینکه از حضور در اردوی چین لذت می‌برد، اظهار داشت:هوا خیلی گرم و شرجی است، ولی ما همچنان به تلاش برای آرژانتین ادامه می‌دهیم و مصمم هستیم که بهتر و قوی‌تر بشویم.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین که صحبت‌هایش درباره بازی نکردن در جام‌جهانی ۲۰۲۶ بازتاب زیادی داشت، در این باره گفت: چیزی که گفتم، با توجه به سن و سالی که در آن زمان خواهم داشت، طبیعی است. بازی کردن در آن زمان سخت است، ولی همان‌طور که اخیرا گفتم من فعلا از لحظه حال و زندگی روزمره لذت می‌برم. تا جام جهانی بعدی خیلی زمان مانده و ما تازه جام جهانی قبلی را تمام کرده‌ایم.

مسی در این گفتگو درباره حضور در اینترمیامی هم تصریح کرد:احساسم از پیوستن به اینترمیامی؟ من الان به فکر تعطیلات هستم و بعد از تمام شدن تعطیلاتم همه چیز از نو شروع می‌شود. با اینکه اوایل این ایده عجیب بود، ولی ما از تصمیمی که گرفتیم خوشحالیم. مشتاقیم با این چالش جدید مواجه شویم.

خروج از نسخه موبایل