نماد سایت مجله سلامتی ایران

الهامی: متاسفانه مافیا ندارم! – مجله سلامتی ایران

الهامی: متاسفانه مافیا ندارم! - ایسنا

بازی, بیمارستان, جواد نکونام

سرمربی هوادار می‌گوید نمی‌تواند با مسائل پشت پرده بجنگند و تنها است.

به گزارش مجله سلامتی ایران، ساکت الهامی، سرمربی هوادار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور در هفته نوزدهم، به مصدومیت شدید بازیکن تراکتور و انتقال او به بیمارستان اظهار کرد: می‌خواهم ابتدا درباره میلاد کر صحبت کنم. برای او آرزوی سلامتی دارم. فوتبال آنقدر ارزش ندارد که بخواهیم صدها امتیاز کسب کنیم. امیدوارم همه صحیح و سالم باشند. خوشحالم او حالش خوب است.

بیشتر بخوانید

تراکتور روی غافلگیری گل زد

سرمربی هوادار درباره شکست تیمش هم گفت: به تیم حریف تبریک می‌گویم که بازی را بردند اما حقمان پیروزی بود و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. تراکتور مربی توانمندی دارد اما تیم ما کاملا برتر بودیم. روی یک غافلگیری صاحب گل شدند و سه امتیاز شیرینی را به دست آوردند. 

ساکت الهامی هستم و باند رسانه‌ای ندارم

او ادامه داد: ما تیم قابل احترامی هستیم و از نظر کیفیت خیلی خوب هستیم اما نمی‌شود با مسائل پشت پرده جنگید. من چون ساکت الهامی هستم و باند رسانه‌ای ندارم. دیروز جواد نکونام صحبتی کرد و ما باید با این حواشی بجنگیم. ساکت الهامی به تنهایی نمی‌تواند با همه بجنگند. نمی‌توانم بیشتر از این صحبت کنم.

سرمربی هوادار درباره عملکرد داوری گفت: به داور خسته نباشید می‌گویم اما بازیکن تراکتور حرف زشتی زد و داور شنید. با این حال داور به انتظاری گفت «به تو گفته بودم اخراجت می‌کنم.» متاسفانه مافیایی ندارم. 

ادامه دارد…

خروج از نسخه موبایل