نماد سایت مجله سلامتی ایران

استقبال گرم مردم ولایتمدار بهاباد از کاروان خدام رضوی

استقبال گرم مردم ولایتمدار بهاباد از کاروان خدام رضوی

مجله سلامتی ایران/یزد کاروان خدام بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع)، همزمان با دهه کرامت با استقبال پرشور مردم خونگرم و متدین بهاباد که در میدان فاطمیه محمدآباد این شهر تجمع کرده بودند، وارد این شهرستان شد تا مردم این دیار نیز ارادت خود را به خورشید هشتم آسمان امامت و خادمان بارگاه ملکوتی آن حضرت ابراز دارند.

حجت الاسلام «مهدی رجائی» مسئول کاروان خدام آستان قدس رضوی در اجتماع عظیم مردم بهاباد ضمن تبریک دهه کرامت و فرارسیدن ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی‌ بن موسی الرضا(علیه السلام)، اظهار کرد: امسال جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با شعار «جمعمان جمع است زیر سایه علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام» برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این کاروان همه ساله در دهه کرامت برای شرکت در سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید به شهرهای مختلف کشور و جهان سفر می‌کنند و با عیادت از بیماران، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ایتام و ایجاد فضای معنوی خاص، حال و هوای شهرها را به شمیم مشهدالرضا معطر می‌کنند.

در این مراسم معنوی پس از قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و گرداندن پرچم متبرک آستان مقدس و نورانی رضوی، ارتباط معنوی با هشتمین خورشید خاندان عصمت و طهارت برقرار و فضا از حضور حضرت انیس النفوس عطرآگین شد.

در پایان این مراسم حاضرین روح و جسم خود را با پرچم متبرک صیقل داده و بسته‌های متبرک حرم رضوی نیز بین آن‌ها توزیع شد.

دیگر برنامه‌های کاروان خدام رضوی(ع) در بهاباد شامل دیدار با خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس، دیدار با خانواده اهدای عضو، شرکت در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان حکیم بهابادی و شرکت در جشن زیر سایه خورشید، حضور در مسجد روستای دهنودشت و دیدار با پدر جهادگر شهید «محمد رحمانی دهنودشتی» و نیز شرکت در مراسم جشن زیر سایه خورشید بخش مرکزی در مسجد جامع روستای کریم آباد در بخش مرکزی و بخش آسفیچ در این شهرستان است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل