نماد سایت مجله سلامتی ایران

ارزش‌های دینی و انقلابی موجب قوام جامعه و نشان دهنده هویت ایرانی، اسلامی است

ارزش‌های دینی و انقلابی موجب قوام جامعه و نشان دهنده هویت ایرانی، اسلامی است

ستاد امر به معروف و نهی از منکر

مجله سلامتی ایران/لرستان سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: ارزش‌های دینی و انقلابی موجب قوام و دوام جامعه اسلامی و نشان دهنده هویت ایرانی، اسلامی و بومی است.

داریوش بارانی بیرانوند چهارم اسفند در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت فرهنگ بومی، اظهار کرد: ارزش‌های دینی و انقلابی موجب قوام و دوام جامعه اسلامی و نشان دهنده هویت ایرانی، اسلامی و بومی است.

وی با اشاره به وظایف گسترده شهرداری از حوزه خدمات شهری، عمرانی، اجتماعی تا خدمات فرهنگی، بیان کرد: شهرها رویداد محور و فرهنگ مبنا هستند.

بارانی بیرانوند افزود: شهرداری در مقیاس مرکز استان نیاز است در حوزه فرهنگ محدودیت‌ها را کنار گذاشته و با برنامه‌ریزی در جهت احیاء فریضتین امر به معروف ونهی از منکر اقدام کند.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه در نظام مقدس اسلامی مسئولیت فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است، ادامه داد: در برهه کوتاه خدمت‌رسانی به عنوان سرپرست شهراری تلاش می‌شود در راستای خدمت به مردم و فرهنگ گام برداریم.

وی با بیان اینکه شهرداری فرهنگ مبنا باشد، افزود: در عرصه‌های مختلف مانند برنامه‌های بازآفرینی، عمران شهری و اقدامات فرهنگی تلاش می‌شود بر مبنای فرهنگی اقدام شود.

بارانی بیرانوند با بیان اینکه فرهنگ حوزه‌ای پیچیده، گسترده و چند وجهی است، ادامه داد: شهرداری در حوزه فرهنگ رسالت و مأموریت مستقیم دارد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل