۳۵ کانون فرهنگی در دوره کرونا فعال شدند | دبیرخانه کانون‌های فرهنگی در استان‌ها ایجاد شود

گروه استانی خبرگزاری آنا؛ در حال حاضر بیش از 1260 مرکز فرهنگی اجتماعی دانشجویی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور فعال هستند و دارای مجوز ، دستورالعمل ، منشی و اعضای خاص هستند.

فعال سازی مراکز فرهنگی، هنر و اجتماعی یکی از برنامه های کلی حاکمیت فرهنگی و اجتماعی معاونت های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی ، مراکز دانشجویان فعال و فعال دانشگاهی است که با تیمی از دانشجویان علاقمند در زمینه های مختلف کار می کنند. جامعه از خدمات آنها بهره مند می شود.

یکی از راههای کلیدی معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید بر فعالیتهای فرهنگی دانشجویان با ساده سازی ، تعمیق و گسترش مراکز در دستور کار با اصلاح قوانین عملکرد مراکز و اعلام در شهریور ماه است. 1999 واحد امور فرهنگی دانشجویی واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور از فعالیت مراکز فرهنگی اجتماعی حمایت می کند و امکانات و تجهیزات لازم را فراهم می کند.

خبرنگاران خبرگزاری آنا در سلسله گزارشها و گفتگوهایی با مسئولان حوزه فرهنگی و دبیران مراکز فرهنگی اجتماعی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ، عملکرد ، فعالیتها و عملکردهای این مراکز را در قالب یک فایل خبری شرح دادند.مراکز دانش آموزی“نگاهش کن.


بیشتر بخوانید:

داستانی متفاوت از زندگی هنری قهرمانانه “عصر جدید”.

تبدیل دانشگاه به بازیگری فعال با محوریت دانشجو

مراکز فرهنگی دانشجویی را باید یک نهاد جدی و رسمی دانست

مراکز فرهنگی سازمانی کارکردی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان

دانش آموزی با 5 اختراع و 11 عنوان کتاب


در ادامه گفتگوی خبرنگار آنا با علی اصغر یساکی ، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد می خوانیم که رتبه سوم نمایندگان برتر فرهنگی مسئول امور مراکز در جشنواره ملی و ملی رشد کسب کرد.

خبر مرتبط:  تولید پمادی برای درمان زخم بستر بر پایه گیاهان دارویی

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در گفت و گو با خبرنگاران گروه منطقه ای خبرگزاری آنا ، اقدامات مربوط به فعال سازی مراکز فرهنگی یاساکی را تشریح کرد: «با وجود عدم وجود بیماری های عروق ویروس کرونا قلب و عدم حضور دانش آموزان ، فعال سازی مراکز فرهنگی در گذشته بسیار مشکل است. من حدود 35 مرکز که در زمینه های هنری و اجتماعی فعال هستند مجوز و فعال کرده ام.

اگر دانش آموز احساس کند که در طول مسابقه ، فعالیتهای خود را در زمینه فرهنگی می بیند و در نظر می گیرد ، به دنبال بهبود فعالیت های خود از نظر کیفیت است تا در زمینه مسابقات جایگاه ویژه ای کسب کند.وی با بیان اینکه نقش محوری مراکز فرهنگی ترویج فرهنگ در جامعه دانشگاهی است گفت: ماموریت اصلی کانون های فعال سازی و بسیج دانشجویی در زمینه ها و علایق مختلف فرهنگی ؛ فعالیت دانش آموزان در مراکز فرهنگی یا سیاسی یک راه است. در این راستا مراکز فرهنگی می توانند دانش آموزان را برای رسیدن به این اهداف راهنمایی کنند.

واحد مشهد ، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ، معاونین برتر امور مربوط به مراکز در جشنواره ملی رشد را می شمارد و به آنا می گوید: بودجه ، مراکز معیارهای ارزیابی برای انتخاب نمایندگان برتر در مقایسه با کل است. فرهنگ.

اصلی ترین چالش و مشکل مراکز فرهنگی از دیدگاه دانش آموزان عدم حمایت و نبود امکانات و تمرکز بر فعالیت مراکز است: تلاش برای اجرا حداقل مشکل است.

وی کلید تقویت مراکز را دانش آموزان ، ارزیابی مراکز فرهنگی و شخصیت بخشیدن به موقعیت فرهنگی آنها عنوان کرد: دانش آموزان و مراکز فرهنگی تنها در صورتی برنامه های آموزشی را تسهیل و پشتیبانی می کنند که دانش آموزان استقلال فکری داشته باشند و هنگام اجرای و اجرای برنامه. البته مراکز در مسیر رشد و تعالی گام برمی دارند و سایر دانش آموزان را به مشارکت در فعالیت های فوق برنامه ترغیب می کنند.

خبر مرتبط:  برقراری سفرهای بندر آفتاب به کیش و برعکس

در دوران کرونا ، 35 مرکز فرهنگی فعال شد

واحد مشهد ، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ، حمایت گسترده از این برنامه شاخه دانشگاه را در مرکز جنسیت دانشجویی و نتایج دانشجویان اعلام کرد و ادامه می دهد:.

یاساکی تصریح کرد: قوانین مراکز فرهنگی برای تسهیل صدور مجوز و فعالیت های فرهنگی است و این باعث شده است که دانشگاه به سرعت مراکز واجد شرایط را مجوز دهد و رشد مراکز فرهنگی را در زمینه های مختلف تسریع کند. فعالیتهای متنوعی داشته باشید.


بیشتر بخوانید:

اخلاق و فعالیت گروهی ؛ اساس موفقیت در مراکز فرهنگی

مرکز دانش رجوی در دوران همه گیری کرونا چه کرد؟

5 نکته برای اجرای بهتر دور دوم “جشنواره رشد”

تسریع روند اجتماعی شدن دانش آموزان در مراکز فرهنگی

با نرده های مناسب فعالیت فرهنگی مراکز فرهنگی تسریع می شود


وی زمینه رشد و توسعه مراکز فرهنگی را بستر رقابت دانست و اظهار داشت: در حین مسابقه در قالب جشنواره ، استعدادهای دانش آموزان بیش از هر زمان دیگری شکوفا می شود و گاهی اوقات استعدادهای نهفته و بالقوه آنها محقق می شود. اگر دانش آموز احساس کند که در طول مسابقه ، فعالیتهای خود را در زمینه فرهنگی می بیند و در نظر می گیرد ، به دنبال بهبود فعالیتهای خود از نظر کیفیت است تا در زمینه مسابقات جایگاه ویژه ای کسب کند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: در جشنواره ملی توسعه ویژه مراکز فرهنگی ، فرهنگسرای مهادیسم و ​​مرکز تئاتر این واحد دانشگاهی رتبه های برتر کشور را کسب کرده اند. علاوه بر این ، مرکز هلال احمر و مرکز مهادیسم ، با مشارکت موسسات خیریه ، فعالیتهای گسترده و قابل توجهی در برنامه وفاداری و کمک شفقت آمیز استون کوتز زاوی ، شهرداری و … داشته اند.

خبر مرتبط:  توانایی مراکز آموزش علمی کاربردی در تربیت کارآفرینان بالفعل

اصلی ترین پیشنهادات یاساکی برای برگزاری و ترویج جشنواره رشد در دوره دوم ، شناسایی و تقویت بیشتر نیروهای مربوطه و روابط بین منطقه ای است ؛ گزارش تصویری روند ارسال فراخوان به ایجاد دبیرخانه رسمی و واحدهای یکپارچه استانها به ترتیب

انتهای پیام / 4121/4062 / ص