یک چهارم جمعیت بزرگسالان در انگلیس اضافه وزن دارند

تبلیغات در تلویزیون انگلستان ممنوع خواهد شد و محدودیت ها پس از مقابله با نخست وزیری با چاقی ، که یک چهارم بزرگسالان انگلیس را تحت تأثیر قرار می دهد ، در بالای دستور کار دولت خود اعمال می شوند.

به گزارش مجله سلامتی ایران ، دولت انگلیس تأیید کرده است که تبلیغات میان وعده و تنقلات در تلویزیون را قبل از ساعت 21 ممنوع کرده و محدودیت های تبلیغات آنلاین این غذاها را تشدید خواهد کرد.

این محدودیت ها شامل تبلیغات غذایی کم مانند شکلات ، همبرگر ، نوشیدنی های سرد ، کیک ، شیرینی ، بستنی ، بیسکویت ، آب شیرین ، ترد ، چیپس و پیتزا است.

این قوانین منع تبلیغات غذاهای پرچرب ، پر نمک و پر قند (HFS) در شرکت هایی که کمتر از 250 کارمند دارند اعمال نمی شود.

تشدید محدودیت های آنلاین توسط مارک های بزرگ تبلیغات در سایت هایی مانند فیس بوک و گوگل ممنوع شده است ، اما این شرکت ها می توانند به تبلیغ و فروش وب سایت ها و حساب های شبکه های اجتماعی خود ادامه دهند.

به گزارش ایندیپندنت ، متخصصان بهداشت می گویند اضافه وزن خطر بیماری های مزمن را به دلیل کاهش تحرک در طی اپیدمی کرونا افزایش می دهد. علاوه بر این مدتها باشگاههای ورزشی کشور تعطیل بودند و ورزشهای گروهی در دوره قرنطینه ممنوع بود.

انتهای پیام

خبر مرتبط:  علائم مزمن کووید ۱۹ در زنان شایع‌تر است