نماد سایت مجله سلامتی ایران

کلاس تخصصی آیلتس: آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته

کلاس تخصصی آیلتس: آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته

در صورتی که قصد دارید آیلتس را یاد بگیرید، این مقاله را حتماً تا انتها بخوانید. با خواندن این مقاله، با آزمون آیلتس آشنا شده و به صورت رایگان آموزش آیلتس را شروع کنید.

آزمون آیلتس چیست؟

وقتی قصد سفر به کشور دیگری را دارید، بایستی به حد نیاز برای مکالمه و ارتباط با مردم آن کشور آماده باشید. همچنین، در صورتی که قصد ادامه تحصیل در کشور دیگری دارید، لازم است به زبان آن کشور مسلط باشید تا بتوانید در کلاس‌های درس، مفاهیم را به درستی درک کنید. به علاوه، در بسیاری از کشورها (حتی کشورهای غیرانگلیسی زبان)، دکترا صرفا به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

در کشور ایران، عموماً دوره‌های دکترا به زبان انگلیسی نیست، اما در بیشتر موارد، دانشگاه‌ها انتظار دارند که نمره آزمون آیلتس شما در میان ۶ تا ۷ باشد تا بتوانید به راحتی از منابع انگلیسی مرتبط با حرفه تحصیلی خود استفاده کنید. به همین دلیل، هر ساله آزمون آیلتس در سراسر جهان برگزار می‌شود تا متقاضیان بتوانند با شرکت در آن، گام ابتدایی در مسیر رویش خود بردارند.

بخش‌های مختلف آزمون آیلتس چیستند؟

در آزمون آیلتس، که توسط کالج کمبریج و با همکاری شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود، چهار مهارت اصلی زبانی، یعنی نوشتن، خواندن، شنیداری و مکالمه (Writing, Reading, Listening & Speaking) به مورد محاسبه قرار می‌گیرند. در هر یک از این بخش‌ها، یک نمره بین ۰ تا ۹ اعطا می‌شود و نمرات این چهار بخش، نمره داوطلبان را تشکیل می‌دهند.

چه نمره‌ای در آیلتس قابل قبول است؟

اگر قصدتان ادامه تحصیل در کشور خارجی دارید، باید نمره‌ای بین ۶.۵ تا ۷ را در آزمون آیلتس بگیرید. البته در بعضی از دانشگاه‌ها، این نمره به ۷ یا بیشتر ارتقا می‌یابد. همچنین، کانادا نیز با شرط حداقل نمره ۷ در هر یک از چهار بخش مهارتی آیلتس، این آزمون را پذیرفته می‌کند.

اگر شما هم به دنبال بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی خود هستید، با شرکت در کلاس تخصصی آیلتس، می‌توانید این هدف را به راحتی و با کمک متخصصین زبانی، دنبال کنید.

مختصری از آموزش آیلتس

آیلتس یکی از مهمترین آزمون‌های زبان انگلیسی برای ورود به دانشگاه‌ها و مهاجرت به کشورهای مختلف است. این آزمون در دو نوع آکادمیک و جنرال برگزار می‌شود.

در آزمون جنرال، بیشتر به مسافرت و مهاجرت توجه شده و در آزمون آکادمیک، تمرکز بر روی موضوعات آکادمیک است.

آزمون آیلتس شامل چهار بخش شنیداری، مکالمه، خواندن و نوشتن است. برای آمادگی بهتر برای آزمون، می‌توانید در دوره‌های آموزشی آیلتس شرکت کنید. در این دوره‌ها، به شما تمرین‌های مربوط به هر بخش از آزمون آیلتس تدریس می‌شود.

همچنین، تمرین مستمر و مضاعف در هر بخش از آزمون، از جمله شنیداری، مکالمه، خواندن و نوشتن، برای موفقیت در آزمون آیلتس ضروری است.

آموزش آیلتس: راهکارهای موفقیت در آزمون

آزمون آیلتس یکی از مهمترین آزمون‌های زبانی جهان است که به منظور ارزیابی سطح زبان افراد برای ورود به دانشگاه‌ها و محیط‌های کاری بین‌المللی برگزار می‌شود. برای رسیدن به موفقیت در این آزمون، علاوه بر تلاش و پشتکار، نیاز به برنامه‌ریزی و استفاده از منابع مناسب دارید. در این متن، به بررسی نکاتی که برای موفقیت در آزمون آیلتس لازم است می‌پردازیم.

نکاتی برای موفقیت در آزمون آیلتس

    نسخه خودتان را پیدا کنید

هر فردی شرایط و هدف خود را برای شرکت در آزمون آیلتس دارد، بنابراین استفاده از نسخه‌های دیگران برای شما مفید نخواهد بود. برای رسیدن به هدف خود، باید بر اساس شرایط و توانایی‌های خودتان برنامه‌ریزی کنید.

    هدف گزاری درست

مشخص کردن هدف‌های خود بسیار مهم است تا بتوانید برنامه‌ریزی صحیحی برای آزمون آیلتس داشته باشید. باید به شرایط، توانایی‌ها، محدودیت‌ها و مهلت‌های خود دقت کنید.

    تعیین بازه زمانی

تعیین یک بازه زمانی واقع‌بینانه برای آماده شدن برای آزمون آیلتس بسیار مهم است. باید با توجه به شرایط و موانع خود، زمان‌بندی مناسبی برای آماده شدن برای آزمون برنامه‌ریزی کنید.

    استفاده از منابع مناسب

استفاده از منابع مناسب برای آموزش و پیشرفت در آزمون آیلتس بسیار مهم است. منابعی مانند کتاب‌ها، کلاس‌های آموزشی و پکیج‌های آموزشی می‌توانند به شما در بهبود سطح زبان، افزایش مهارت‌های لازم و آمادگی برای آزمون کمک کنند.

    استفاده از مشاوران خوب

استفاده از مشاوران با تجربه و آگاهی در زمینه آموزش و آزمون آیلتس می‌تواند به شما در رسیدن به موفقیت در آزمون کمک کند. مشاورانی با تجربه در زمینه آموزش، کوچینگ و مربی‌گری می‌توانند به شما راهنمایی کنند.

استفاده از منابع مناسب و مشاوران با تجربه، همراه با برنامه‌ریزی مناسب، می‌تواند شانس شما برای رسیدن به موفقیت در آزمون آیلتس را افزایش دهد. برای اطلاعات بیشتر و استفاده از منابع آموزشی مناسب، می‌توانید به صفحه “معرفی بهترین پکیج آیلتس” مراجعه کنید.

خروج از نسخه موبایل