چند راهکار ساده برای مقابله با افسردگی در پاییز و زمستان

افراد مبتلا به اوتیسم و ​​افسردگی زمستانی چندین دوره افسردگی را در طول روز و شب با تغییرات طولانی مدت تجربه می کنند.

به گزارش مجله سلامتی ایراندر اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای شروع روند آماده شدن برای میانجیگری انجام دهید.

یکی از این تکنیک ها پیروی از “برنامه روزانه” است که به حفظ ریتم روزانه بدن در مدیریت و کنترل خلق و خوی منفی کمک می کند.

نکات زیر می تواند به افراد در تغییر زمان و کاهش اثرات افسردگی در پاییز و زمستان که قبلاً به عنوان اختلال عاطفی فصلی (SAD) معروف بود کمک کند.

1 یک روال عادی تنظیم کنید.

یک ساعت معمولی به تثبیت ساعت بدن کمک می کند. هر روز در ساعت معینی از خواب بیدار شوید. زمان بیداری منظم کلید ثبات ساعت بدن است.

به هر روز وقت خود را بیرون از خانه بگذرانید ، به ویژه صبح زود

ساعت بدن شما باید صبح احساس شود. اگر نمی توانید بیرون بروید ، سعی کنید حداقل دو ساعت در پنجره باشید ، به نور روز توجه کنید و آرامش خود را حفظ کنید.

3 زمان مشخصی را برای انجام برخی فعالیت های مهم در طول روز تعیین کنید.

ورزش کنید ، با یک دوست تماس بگیرید ، آشپزی کنید یا مطالعه کنید.

4 هر روز وعده غذایی خود را در زمان مقرر بخورید.

همچنین ، اگر گرسنه نیستید ، حداقل یک وعده غذایی کوچک در یک زمان بخورید.

5 با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنید.

ارتباطات اجتماعی علی رغم شکاف اجتماعی در طول همه گیری کووید 19 اهمیت دارد. به دنبال تعاملات دو طرفه باشید که در آن افکار و احساسات خود را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید. تماس های ویدئویی ، تماس های تلفنی یا پیام های متنی بهترین انتخاب در طول همه گیری کووم 19 است.

خبر مرتبط:  نانوساختارهایی که با التهاب بدن مقابله می‌کنند

6 از خوابیدن در طول روز ، به ویژه در طول روز خودداری کنید.

اگر به دلیل خستگی در طول روز به کمی خواب نیاز دارید ، آن را به 30 دقیقه محدود کنید. چرت زدن در طول روز می تواند خوابیدن در شب را با مشکل مواجه کند.

7 انجام دهیدعصرها و شبها قرار گرفتن در معرض نور شدید (به ویژه نور آبی) را کاهش دهید.

این شامل روشن شدن صفحه کامپیوتر و تلفن های هوشمند است. نور در طیف آبی ترشح هورمون های دخیل در خواب ما را سرکوب می کند.

8 بسته به ریتم طبیعی بدن ، زمان خواب و بیداری را دنبال کنید.

اگر شب ها دیر به رختخواب می روید ، خوب نیست کمی دیرتر از دیگران بیدار شوید ، مطمئن شوید که هر روز در ساعت معینی به رختخواب رفته و از خواب بیدار می شوید.

انتهای پیام