نماد سایت مجله سلامتی ایران

چرا باید سئو یاد بگیریم؟

چرا باید سئو یاد بگیریم؟

دوره آموزش سئو برای اشخاصی که می خواهند سایت داشته باشند، داخل گوگل دیده شوند و توسط گوگل جذب مشتری داشته باشند؛ لازم و ضروری است. به بیان دیگر سئو یعنی جذب مشتری توسط گوگل. اگرچه یادگیری سئو مستلزم تلاش و زمان است، اما وقتی ببینید که چگونه بر گسترش و موفقیت شرکت شما تأثیر می گذارد، ارزش این همه هزینه و انرژی را خواهید دانست.

سئو چیست؟

تعریف های بسیار زیادی برای مفهوم سئو وجود دارد. سئو مخفف کلمه Search engine optimization بوده که به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. رتبه یک وب سایت در نتایج جستجو را می توان از طریق مجموعه ای از رویه ها به نام SEO بهبود بخشید. تولید محتوای با کیفیت بالا، تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب، ایجاد لینک، ارتباط بین صفحه ها و سایر وظیفه های ضروری، همگی بخشی از این فرآیند محسوب می شوند. البته بهتر است بدانید که هدف اصلی از انجام دادن سئو، رضایت کاربران است. گوگل توجه بسیار زیادی به رضایت کاربرها از نتیجه های جستجو دارد. همچنین تلاش می کند تا سایت هایی را در رتبه اول سرچ قرار بدهد که محتوای آن برای کاربر مفید و رضایت بخش باشد. می توان گفت که سئو یک منبع درآمد در آینده محسوب می شود.

دوره آموزش سئو را از الان شروع کنید

آموزش سئو را باید بدون هیچ معطلی شروع کنید. در صورتی که بهینه کردن سایت خود عقب بیندازید، نه تنها زمان را از دست داده اید، بلکه امکان دارد انگیزه ای که امروز دارید را فردا نداشته باشید. میتوان گفت که آموزش سئو خیلی هم سخت و دشوار نیست، زیرا همین الان که در این صفحه هستید؛ سخت ترین گام را برداشته اید.

بهترین روش آموزش در سئو

بهترین روش برای دوره آموزش سئو، بهره گیری از پادکست ها، شرکت در کلاس های آموزش حضوری، ویدئو ها و کتاب ها است.

یادگیری سئو چه مقدار زمان میبرد؟

بهتر است بدانید که برای یادگیری سئو صفر تا صد، احتیاجی به دانش قبلی ندارید. بلکه علاقه و داشتن کامپیوتر برای آغاز کار کافی می باشد. شما می توانید با گذراندن 6 ماه الی 1 سال دوره آموزش، به خوبی بر روی سئو تسلط کامل به دست آورید.

آیا سئو سایت کار سختی است ؟

امکان دارد که برخی از اشخاص مدام به شما بگویند که یادگیری سئو کار بسیار سختی است. اما بایستی بگوییم که این طور هم نیست. در صورتی که برای خود هدفی را مشخص می کنید، مطمئن باشید که دور از دسترس نخواهد بود. می توان گفت که هر کاری سختی خودش را دارد و یادگیری سئو نیز از این موضوع مستثنی نیست. اما مطمئن باشید که با گذراندن دوره های سئو، تسلط کاملی بر این موضوع خواهید داشت و می توانید سئو سایت تان را خودتان به راحتی انجام دهید.

 

آیا همه ی کسب و کار ها و سایت ها به سئو احتیاج دارند؟

مهم ترین مسائلی که صاحبان کسب و کار دائماً روی آن تمرکز می کنند، افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر است. مهم ترین مرحله در این فرآیند ممکن است آموزش سئوباشد. با یک مثال این موضوع را شفاف تر توضیح خواهیم داد. فرض کنید دو فروشگاه یک محصول را می فروشند. به نظر شما کاربر یا مشتری کدام فروشگاه را برای خرید انتخاب می کند؟ بدون تردید سایتی که رتبه بالاتری در جستجوی گوگل داشته باشد، از اعتبار و ارزش بیشتری از دیدگاه مشتری برخوردار است.

بنابراین، با دوره آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته، می توانید مشتریان را جذب سایت خود کنید و در عین حال ارزش و اعتبار شرکت خود را افزایش دهید و اعتماد کاربران را به سایت خود جلب کنید. این موضوع که همه ی کسب و کار های اینترنتی و سایت ها به سئو احتیاج دارند، یک موضوع کاملا مشخص و بدیهی است. ممکن است برخی از صاحبان کسب و کارها این سوال برایشان به وجود آید که آیا بهتر است خودشان سئو را یاد بگیرند و یا این کار را به دیگران بسپارند؟

برای پاسخ به این سوال باید توجه داشت که هیچکس به اندازه شما به سایت و شرکت شما اهمیت نمی دهد پس بهتر است دست به کار شوید و با گذراندن دوره آموزشی سئو، بهترین استراتژی را برای توسعه و موفقیت سایت و شرکت خود ایجاد کنید.

چرا در دوره آموزش سئو شرکت کنیم؟

در دنیای امروز یکی از اساسی ترین و مهم ترین راه های بازاریابی کسب و کارهای آنلاین، سئومی باشد. این کار با هدف بهبود عملکرد سایت بنابر استاندارد های موتور جستجو و نیز جذب مخاطب بیشتر انجام می شود. عامل های بسیار زیادی در سئو سایت تاثیر گذار هستند که برای انجام این کار، بایستی بتوانید به خوبی به اصول ها و تکنیک های آن تسلط پیدا کنید.

کاربرهای اینترنت اطلاعات مورد نیاز خود را از موتورهای جستجوی اصلی مثل گوگل، یاهو و بینگ پیدا می کنند. به همین علت سئو اساسی ترین و مهم ترین کلید برای رمز گشایی افزایش بازدید سایت و ورود اشخاصی است که می توانند مشتری های وفادار شما باشند. شرکت در کلاس های یادگیری سئو میتواند نقش بسیار مهمی در رشد و پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی داشته باشد.

موتور جستجو چیست؟

پس از این که محتوای تازه ای را داخل سایت خود قرار دادید، موتورهای جستجو خصوصا گوگل، ربات و خزنده های خود را به سمت سایت تان می فرستد. این خزنده ها و ربات ها در همه ی محتوای شما خزش می کنند. در این میان ربات ها همه ی محتوای صفحه خصوصا متن، تصویر، پادکست و ویدئو ها را براساس دستورالعمل های پیش فرض بررسی خواهند کرد. این صفحه ها چنانچه بتوانند احتیاج کاربر را رفع کنند به فهرست محتوا های گوگل اضافه می شوند و در زمان مناسب به کاربرها نشان داده می شود.

مفهوم ایندکس در سئو سایت

در حقیقت ایندکس به معنی فهرست بندی می باشد. مطلب هایی که از نظر محتوا استاندارد های لازم را رعایت کرده باشند، به فهرست مطلب های موتورهای جستجو اضافه می شوند. لازم به ذکر است بدانید که ایندکس شدن به معنی حضور در صفحه اول نیست.

چه زمانی سئو سایت را بر عهده بگیریم؟

پاسخ به این سوال مقداری دشوار می باشد. موفقیت در سئو ارتباط مستقیم با مقدار رقابت در کلمه های هدف دارد. در صورتی که پروژه تان رقابت زیادی ندارد، با یاد گیری سئو می توانید به خوبی آن را انجام دهید. اما برای پروژه های بزرگ، احتیاج به بهره گیری از دانش و تخصص اشخاص مطرح در این حیطه دارید. در بعضی از پروژه ها نمی توان تنها به یک شخص متکی بود. زیرا برای موفقیت در سئو احتیاج به تولید محتوا اختصاصی و همیشگی هستید. انجام دادن همه ی فرآیند های سئو احتیاج به یک تیم توانمند و کار بلد دارد. در نتیجه حتی در صورتی که بخواهید از متخصص های کار بلد بهره گیری کنید؛ بایستی در کنار این مسیر کنار آن ها باشید.

بهترین مرجع برای آموزش سئو سایت

سئو مفهومی پیچیده و گسترده دارد. برای سئو سایت بایستی تکنیک و مفاهیم بسیار زیادی را یاد بگیرید. برای شروع آموزش سئو مقدماتی می توانید به سایت آکادمی وندو مراجعه کنید. همچنین در صورتی که احتیاج به مشاوره سئو دارید، می توانید با شماره تماس های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.sn

خروج از نسخه موبایل