پیگیر «طرح رتبه‌بندی معلمان» خواهم بود

وزیر مورد نظر دولت سیزدهم گفت: “در برنامه چهار ساله خود ، سعی کرده ام چهار محور اصلی” مدیریت و رهبری “،” معیشت و وضعیت معلمان “،” کیفیت آموزشی “و” عدالت آموزشی “را با تمرکز بر . ، گام برداشتن برای دستیابی به اهداف در این چهار 4 سال آینده و آینده.

به گزارش مجله سلامتی ایران به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، حسین عزادار روزهای عزاداری بود ، در دیدار با مدیران کل استان های باغگلی ، به صورت واقعی و از طریق “شبکه شاد” این سال بود و با کمک و حمایت شما امیدوارم بتوانیم سال جدید را برای خانواده ها اجرا کنیم. ” بیایید به صورت جداگانه شروع کنیم.

وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم ، دکتر وی با تشکر از تلاش های حاجی میرزایی و آرزوی سلامتی برای همه دانشگاهیان ، افزود: من به دنبال حفظ این آرامش با شفقت و حمایت شما همکاران فرهنگی هستم و با حمایت شما ادامه می دهم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای کارنامه تحول بنیادین در مرحله دوم انقلاب ، گفت: سالهاست تلاش مستمری برای بهبود فضای آموزشی کشور انجام شده است. مطمئناً هریک از مراجع از گذشته تا به امروز گامی در این راستا برداشته اند و من به خواست خدا در پی پیگیری و دستیابی به اهداف نظام آموزشی مطابق سند هستم. جنبش جهادی ، همکاری و دوستی. من در حال تغییر هستم و فرمان مقام معظم رهبری را برای اجرای سند تغییر اساسی و قرار دادن این سند در دستور کار این وزارتخانه اجرا می کنم.

وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم با اشاره به تفاوت حوزه های نظری و عملی گفت: در بسیاری از موارد ، در حوزه نظر ، اصطلاحات ایده آل بیان می شود ، اجرای آنها در زمینه بسیار مشکل است و برخی نیازهای اولیه یا اجرای احتمالی. پیاده سازی حوزه نظر زبان و زمینه را فراهم می کند و برای دستیابی به این مهم ، همکاری با شخصیت های فرهنگی و دلسوزی ضروری است.

خبر مرتبط:  شناسایی بیش از ۳۵۷ گونه جانوری در کردستان

وی با اشاره به پتانسیل بالای دانشگاهیان در پیگیری اهداف نظام آموزشی ، گفت: “من به آقای رئیس جمهور اطمینان دادم که شخص یا افرادی را برای انجام آموزش خارج از سیستم آموزشی انتخاب نمی کنم ، اما معتقدم این یک میلیون فرهنگی است. افراد این موسسه ، ما همکاران بسیار توانمندی داریم ، در عین حال ، من به همکاران فرهنگی سراسر کشور نیاز دارم که در این بین به من کمک کنند و از من حمایت کنند ، مرا به عنوان برادر بشناسند و از من حمایت کنند.

باگاگلی با اشاره به جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش در نهادهای اجرایی کشور گفت: مشکل ما این است که اولویت آموزش در کشور باید اولویت اول یا دوم در نظر گرفته شود اما مشکل این است که همه ما باید این کار را انجام دهیم. آموزش و پرورش بهترین بستر و بستر برای هر موضوع ، اقدام یا اولویت است ، بنابراین اگر می خواهیم جامعه ای با اقتصاد پایدار داشته باشیم ، باید از آموزش با این پتانسیل عظیم برای ارائه آموزش استفاده کنیم. اقتصاد پویا و فعال.

وزیر مورد نظر دولت سیزدهم افزود: “اگر قرار است امنیت در کشور ما در اولویت قرار گیرد ، آموزش و پرورش باید به اطمینان از هویت دینی و ملی نسل های کنونی و آینده کمک کند و تنها در این صورت است که می توان امنیت را توسط نسل آینده تامین کرد؟ این بستگی دارد به

وی با اشاره به حاکمیت سیستم آموزشی در سراسر جهان گفت: “ما نمی بینیم که دولت ها سیستم آموزشی خود را در هیچ کجای دنیا کنار گذاشته اند.” این موضوع در همه کشورها حکمرانی است و دلیل آن این است که پس از گذراندن آموزش و پرورش ، فرهنگ جامعه به نسل بعدی منتقل می شود ، بنابراین آموزش عمومی یک موضوع بسیار مهم است و همه ما باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم به به این ترتیب می توانیم آموزش کشور را پیش ببریم.

خبر مرتبط:  افتتاح چهل و هفتمین پایگاه هوایی اورژانس در کشور

با اشاره به اجرای وقت گیر سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ، من عضو محقق سند تحول بنیادین هستم و سالها تحصیلات دینی و اخلاقی کودکان و نوجوانان ایرانی را مطالعه کرده ام. بنابراین ، در برنامه هایی که به رئیس جمهور ارائه کردم ، اگر شخصی مدعی اجرای سند تغییر بنیادی در چهار سال باشد ، آن را نپذیرید ، زیرا هر دو بعد سند برای اجرا بسیار گسترده است و برای فرهنگ سازی ، زیرساخت ها و آماده سازی نیاز به زمان دارد. سعی و تمرکز بر این محورها پس از تأیید رئیس جمهور انجام شد. این کار را برای چهار سال و سال انجام دهید تا سند تحول را اجرا کنید.

وی اولین محور برنامه های خود را “زمینه مدیریت و رهبری” نامید و گفت: در این زمینه ، ردیابی تحول آفرین برای حرکت به سمت “کاهش تمرکز” و تصمیم گیری در پایین ، با حمایت از شرایط و اصول آموزش و پرورش ضروری است. دولت باید به ما در مدیریت و پیشرفت کمک کند ، و مشارکت سایر نهادها ، همانطور که در سند تغییرات اساسی مشخص شده است ، باید توسط جامعه به عنوان مسئولیت آموزش نسل بعدی شناخته شود. سایر نهادهای مبتنی بر سیستم فرماندهی باید حمایت از سیستم آموزشی کشور

باگاگلی گفت: محور دوم اجرای سند تغییر اساسی “محور معیشت و عزت معلمان” است و من معتقدم که “آموزش یک تخصص است و معلمان متخصص”. همانطور که جامعه به تخصص های پزشکی و مهندسی احترام می گذارد ، باید به تخصص های معلم نیز احترام بگذارد و با معلمان به عنوان متخصص رفتار کند. این گفتمان ابتدا باید در سطح دولت و سپس در سطح جامعه دنبال شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

خبر مرتبط:  امضای تفاهمنامه ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن برای مددجویان و نیازمندان استان ایلام

وی گفت: تا زمانی که مشکلات معیشت معلمان توسط دولت حل نشود. انتظار نمی رود که معلمان در جامعه پذیرفته شوند. بنابراین ، پیروی از “برنامه رتبه بندی” قطعاً در دستور کار ما است. البته دیدگاه تخصصی که ما در مورد آن صحبت کردیم می تواند با استفاده از طیف وسیعی از شایستگی ها ، کیفیت شایستگی معلمان ما را در این راستا افزایش دهد.

وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم ادامه داد: محور سوم “کیفیت آموزش” است. علیرغم همه تلاشها ، به دلایل مختلف کیفیت آموزش هنوز به سطح مطلوب نرسیده است ، و اگر در رتبه بندی خوب عمل کنیم و معلمان را برای حرکت به کلاسهای رتبه بندی ترغیب کنیم ، می توان امیدوار بود. برای ارتقاء کیفیت آموزش.

باگولی گفت: “تجربه کرونا به ما نشان داد که معلمان هم انگیزه دارند و هم توانایی خود را دارند.” علیرغم همه چالش های پیش روی سیستم آموزشی ، کرونا به مربیان کمک کرد تا توانایی خود را در استفاده از فناوری افزایش دهند ، و ما باید مراقب باشیم تا با فناوری همگام شویم و پس از این بیماری به روز باشیم و خدای نکرده ما باز نخواهیم گشت.

وی از “اجرای عدالت آموزشی” به عنوان چهارمین محور سند تحول بنیادین یاد کرد و گفت: برای اجرای “عدالت آموزشی” مسائل و رشته هایی داریم که نیازمند توجه ویژه است و این تمرکز ویژه را در دستور کار قرار داده ایم.

در پایان ، دولت سیزدهم از وزیر محترم صداقت و پشتیبانی تشکر کرد – وزیر فعلی آموزش و پرورش گفت: “من از شرایط سخت پیش رو مطلع هستم و با همکاری و دلسوزی اطمینان داریم. این مشکلات قابل حل است. چشم انداز سند تحول دسته بندی از کیفیت و کیفیت خوبی برخوردار است و ما سعی می کنیم با کمک یکدیگر اصلاحات لازم را در سند تحول اساسی انجام دهیم تا اجرای سند انتقال به جلو متوقف شود.

انتهای پیام