پرسش‌های انتخاباتی می‌توانست این‌طور باشد

من بعضی از برنامه ها را دیدم که فکر می کردم اگر برنامه متفاوت طراحی شود ، مفیدتر خواهد بود. زیرا سوالات موقت بدون مشخص کردن رابطه آنها سیاست کلی نامزدهای ریاست جمهوری را روشن نمی کند. به عنوان مثال ، شما در مورد اشتغال ، تورم ، سیاست خارجی ، تقویت پول ملی و غیره چه نظری دارید و هنگام پذیرش پاسخ کلی ، ارزیابی پاسخ ها مطلوبیت کمتری دارد؛ علاوه بر این ، دولت ریاست جمهوری و سیاست های اجرایی باید شامل موارد زیر باشد:

-یک فرآیند
– نمای جامع
با سناریوهای مختلف برای مشاهده (پیشگویی)
در هر صورت ، سوالات مطرح شده توسط نامزدهای ریاست جمهوری ممکن است:

1- طبق ظاهر و رسالت
چشم انداز و مأموریت مهم است زیرا تمام سیاست های ریاست جمهوری را هدایت می کند. آیا کسانی که ادعا می کنند رئیس جمهور هستند همه قانون اساسی را می پذیرند یا می خواهند با رای مردم به اهداف خود برسند؟ برخی در حال ضربه زدن بر طبل های جمهوری هستند و برخی نیز تنها در زمانی که جمهوری اسلامی در کنار هم باشد اسلام را در نظر می گیرند. اول از همه ، انقلاب اعلامیه اصلی استقلال ، استقلال ، جمهوری اسلامی و نه شرق و نه غرب نبود. بنابراین این اعترافات نامزدها می تواند آموزنده باشد و عملکرد رای دهندگان را روشن کند

2- شناسایی و ردیابی منابع و تخصیص منابع (اولویت)
پس از روشن شدن چشم انداز ، کلید حاکمیت کشور شناخت شرایط فعلی و تمرکز بیشتر بر منابع بالقوه و واقعی موجود در کشور است. بدیهی است که یک داوطلب با منابع واقعی باید شروع به کار کند و توضیح دهد که چگونه می تواند از توانایی استفاده کند. مهمترین جنبه تخصیص منابع به عبارت دیگر اولویت است. توجه به همه مشکلات خوب است ، اما دانستن چگونگی شروع کار و دسترسی بسیار مهم است که ممکن است کار ساده ای به نظر برسد ، اما در واقع کار بسیار دشواری است.

خبر مرتبط:  برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر معرفی شدند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

3. تولید ، توزیع و استفاده
این سه عنصر اصلی نقش اصلی اجرایی در تمام سطوح ، از ریاست جمهوری گرفته تا بخش های وزیری و معاونین هستند که به یکدیگر وابسته هستند. هیچ سیستم اجرایی نمی تواند مستقل از تولید باشد. کشوری که تولید نمی کند باید وارد کننده باشد و هزینه را با تسلط بر خود یا با تحویل منابع خام انسانی و مادی خود به دیگران پرداخت کند. بدون توزیع مناسب یا مصرف ناکافی ، تولید در زمین و تولیدکنندگان ورشکسته باقی خواهد ماند.

4- سیستم تولید
تولید باید سیستماتیک باشد و در این حالت عقل سلیم شامل همه نوع تولید است. تولید محتوای فرهنگی ، ادبی ، هنری ، سیاسی ، اجتماعی ، سیاسی و نظامی همه بخشی از تولید است و تا زمانی که مزیت نسبی و رقابتی آن در نظر گرفته نشود ، می توان آن را فروخت و در بازار آن ردیابی کرد. اما می توان آن را عمدتاً به تحقیقات ، صنعت و خدمات تقلیل داد ، در اینجا تأکید بر این است که خدمات مهم و گسترده هستند و نباید به کار ساده تقلیل یابد. امروزه خدمات شامل افزایش تولید ، توزیع و استفاده بهینه می باشند. به عنوان مثال ، خدمات شامل آموزش مهارت ، مشاوره از همه لحاظ ، بازاریابی ، قرارداد ، معامله با روش های علمی است.

5. سیستم تحویل
سیستم توزیع شامل دانش بازارهای داخلی و خارجی و تحلیل دقیق اقتصادی آنها است. آموزش و هنر در بازاریابی ، بازاریابی ، بازاریابی ، بازاریابی و بازاریابی (از جمله نمایشگاه ها) نقش ایفا می کند و خدمات در نظر گرفته می شود. بدون آگاهی از بازار ، توزیع خوبی صورت نخواهد گرفت و در نتیجه تولید آسیب خواهد دید. و این نیاز به تجربه عملی همراه با آموزش دارد. درک بازار داخلی شامل تقسیم کارگران به خانواده ها یا شرکت های کوچک و ذخیره محصولات آنها است.

خبر مرتبط:  زانو زدن شتر انتقاد در آستانه مجلس یازدهم

6. کاهش ضایعات: به حمل و نقل و حمل و نقل توجه کنید

از هر تولید از تولید تا توزیع ، برخی زباله ها اجتناب ناپذیر است. کاهش ضایعات مهم است. دولت در این باره فکر و برنامه ریزی برای زمین ، هوا ، دریا و حمل و نقل ، و حتی قبل از آن ، جاده ها ، در نقاط مختلف است.

7. از سیستم استفاده کنید
پرهیز از مصرف گرایی ، ارائه مدل استفاده بهینه برای رشد جمعیت یکی از موضوعات کلیدی حاکم بر کشور است. قوه مجریه مسئول جلوگیری یا نظارت بر تجملات و ساخت خانه های مجلل برای فرد یا سازمان در سطوح و مناطق مختلف است.

8. بازیافت و واکنش
ضایعات پس از استفاده باید با پنهان سازی بیش از حد و نظارت بر الگوی مصرف به حداقل برسد. اما برای بقیه ، باید برنامه ای برای تبدیل پسماند پس از مصرف در نظر گرفته شود. توانبخشی در علوم انسانی شامل معلولیت و فرسودگی شغلی و افسردگی در نتیجه حوادثی مانند جنگ و سایر بلایای طبیعی است. توجه به این موارد کارکنان را ترغیب می کند آینده خود را به عنوان یک تضمین ببینند. اما بازخورد نتیجه تجربیاتی است که به تولید بر می گردد و در بعضی موارد نحوه مشاهده و پردازش آن است.

9- سه اصل مدیریتی
دانش علمی ، شفافیت اطلاعات و بهینه سازی سیستم مالیاتی سه رکن اصلی مدیریت است. قوه مجریه باید عاقلانه عمل کند و مدیریت آن نباید “باری از هر جهت” یا “تجارت روزمره” باشد. اضطراب کار در جهل بیشتر از فواید آن ضرر دارد. آموزش مectiveثر و م atثر در صف مقدماتی و بالاتر است. بسیاری از کارهای انجام شده توجیه علمی و اقتصادی و فرهنگی ندارند. این خطاها باید شناسایی ، معرفی و از تکرار آنها جلوگیری شود.

خبر مرتبط:  زمان تغییر است آقای منصوریان!

جنبه دوم شفافیت اطلاعاتی است که مردم باید علاوه بر موارد ایمنی از آن آگاه باشند. شفافیت اطلاعات منجر به مشارکت عمومی ، افزایش سرمایه اجتماعی و جلوگیری از رانت خواری می شود.
یک سیستم مالیاتی مناسب یکی از ارکان اصلی مدیریت است. اگر شفافیت اطلاعات وجود داشته باشد ، جمع آوری مالیات از افراد ثروتمند ضروری است.

10- تنظیم ، تدوین و ارائه لوایح قانونی
هنگامی که موارد فوق از دیدگاه نامزد اجرایی مورد توجه قرار گیرد ، اجرای آن نیاز به ساختار مناسب و سازماندهی مناسب دارد و برای این منظور ، باید لایحه های قانونی را تهیه کرده و از قانونگذار کمک بخواهد.
اگر یک تمرکز سیستماتیک در موارد بالا و فوق وجود داشته باشد ، به نظر می رسد تولید ، توزیع و مصرف ، روابط خارجی ، تقویت پول ملی و مبارزه با فساد و قاچاق جایگاه و وضعیت خود را پیدا می کند. در کشور پیشرفت می کند.