نماد سایت مجله سلامتی ایران

وقت عمل فرا رسیده است/ می‌خواهیم در تورنمنت بمانیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

وقت عمل فرا رسیده است/ می‌خواهیم در تورنمنت بمانیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتبال اسکاتلند پس از آنکه در دیدار نخست رقابت های جام ملت های اروپا برابر آلمان با نتیجه پرگل ۵ بر یک مغلوب شد باید شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ مصاف سوییس بروند.

اندی رابرتسون، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: تیم ما باید به سطحی بازگردد که توانست نروژ، گرجستان و اسپانیا را مغلوب کند تا برابر سوییس از شانس بالایی برخوردار باشیم.

او انتقادات سرمربی تیم، استیو کلارک، پس از شکست سنگین ۵ بر یک مقابل آلمان در بازی افتتاحیه را رد کرد و معتقد است که این نتیجه بیشتر به دلیل استرس ناشی از بازی افتتاحیه بود و اینکه برخی بازیکن ها هنوز به سطح مطلوب خود نرسیده اند.

رابرتسون توضیح داد: «پس از بازی برابر آلمان، همه خودشان را ارزیابی کردند و شاید سرمربی کمی به خود سخت گرفته بود. اطلاعات به وضوح ارائه شده بود، اما ممکن است شرایط بازی برخی از ما را تحت تاثیر قرار داده باشد و برخی دیگر نتوانستند بهترین بازی خود را ارائه دهند. از دیدگاه بازیکنان، اینکه نتوانستیم در فرم پیش از مسابقات باشیم و با همان شرایط به آلمان بیاییم ناامیدکننده بود.

او افزود: «ما شنبه شب جلسه‌ای برگزار کردیم و از روز یکشنبه به بازی بعدی فکر کردیم. این تورنمنت فوق‌العاده‌ای است و همه ما سخت کار کرده‌ایم تا به اینجا برسیم. برای لذت بردن از تورنمنت و از مسابقات باید بهترین بازی خود را نشان دهیم. در بازی برابر آلمان این کار را نکردیم، اما هنوز دو فرصت دیگر داریم تا به مسابقات برگردیم و در تورنمنت باقی بمانیم.»

رابرتسون با بیان اینکه زمان حرف زدن به پایان رسیده و وقت عمل فرا رسیده است، گفت: «حرف زدن درباره فوتبال آسان است، اما انجام آن در عمل سخت‌تر است. ما به عمل نیاز داریم. پس از بازی حرف‌های زیادی زده شد و انتقادهای زیادی صورت گرفت. اما ما تمرکزمان را بر بهتر شدن در زمین داریم. باید دوباره آن را نشان دهیم. کمی هیاهو در کشورمان درباره ما بود، مردم هیجان‌زده بودند و ما این را دوست داریم، اما باید به آن‌ها چیزی برای فریاد زدن بدهیم. امیدواریم در بازی بعدی به آن‌ها چیزهای بیشتری برای فریاد زدن بدهیم.»

خروج از نسخه موبایل