همه بزرگان کشور را دانشگاه‌ها تحویل جامعه می‌دهند

به گزارش شفاف ، محمدعلی ذوالفی گل ، دانشگاه علم و فناوری امروز (6 سپتامبر) در سی و سومین نشست رئیس دانشگاه های برجسته کشور ، با تقدیر از تلاش های دانشگاه ، میزبانی کرد و گفت: “واگذاری آن خوب نیست برای کشورهای توسعه یافته ، اما برای مدیریت مناسب دانشگاه ها. من می خواهم نتیجه بگیرم که این یک حقیقت است که تلاش خانواده های بزرگ دانشگاهی و رعایت استانداردهای علمی در وزارت علوم یک واقعیت است ، بنابراین من از همه مدیریت قدردانی می کنم. از گذشته

وی ادامه داد: “ما نمی توانیم به خاطر بیاوریم که از کجا شروع کردیم و اکنون در کجا هستیم. زمانی 170،000 دانشجوی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و همکار داشتیم و هیچ دوره دکتری در کشور وجود نداشت. همه اینها نشان می دهد که کار کرد و من از همه تلاش ها قدردانی می کنم. به

وی گفت: “ما به تحقیقات مبتنی بر آموزش اعتقاد داریم.” ما علوم را به دانش آموزان آموزش می دهیم ، به همین دلیل ما به تحقیقات آکادمیک اعتقاد داریم.

وزیر علوم گفت: از طریق پایان نامه های کارشناسی ارشد ، فوق لیسانس و دکتری ، باید به دانش آموزان نحوه تفسیر مشکل و مشکل ، دستیابی به پیشینه تحقیق ، امتحان روش های مختلف ، استفاده از مشاوره متخصصان و یادگیری دیپلماسی علمی و تکنیک های کار گروهی را آموزش دهیم. دانشجویان ما اگر می خواهند موفق شوند باید از دانش افراد مختلف بهره مند شوند ، بنابراین ما هرگز نباید به دید مصرف کننده دانشگاه ها اجازه دهیم.

خبر مرتبط:  تشدید کنترل مرزهای زمینی و دریایی کشور برای پیشگیری از ورود کرونای لامبدا

وی گفت: “در حالی که درست است که نقش دانشگاه ها در جامعه باید پر رنگ تر و قوی تر باشد ، من معتقدم که در سال های گذشته و مطابق با اهداف وزارت علوم به خوبی کار کرده است و تغییر کرده است. دیدگاه ما از این پس. “ما انتظار داریم که بخش قابل توجهی از قابلیت های علمی و پژوهشی با توجه به نیازهای جامعه تعریف شود.

وزیر علوم ادامه داد: برای رسیدن به این هدف باید برنامه ریزی و ارائه یک سیستم را داشته باشیم ، اگر می خواهیم موفق شویم باید سایر نهادها و نهادها را آموزش دهیم تا سیستم های مورد نظر خود را ایجاد کنند. بنابراین ، با کمک همه کارشناسان آموزش و پرورش و یک خانواده بزرگ آموزش عالی در کشور ، در تلاش هستم تا سیستمی را ایجاد کنم که این سیستم ارزیابی و تشویق در وزارت علوم بتواند بخش قابل توجهی از پایان نامه های دکتری و مقالات کارشناسی ارشد را ارائه دهد. به بسته به نیازهای جامعه.

دستاوردهای دانشمندان ما در جهان منتشر می شود

وی گفت: پیشرفت و توسعه با مشورت امکان پذیر نیست و توسعه با قانون و سیستم حاصل می شود. منتشر شده است و یافته های اساتید و دانشمندان ایرانی در کتب درسی بین المللی آمده است ، بنابراین نمی توان از تلاش دانشمندان و دانشجویان چشم پوشی کرد ، اما برای هدایت بخش قابل توجهی از پتانسیل جامعه برای نیازهای آن ، به دنبال تکریم و دفاع از پروژه های گذشته و تحقیق ایجاد یک سیستم انگیزشی جدید

خبر مرتبط:  توصیه‌هایی درباره بهداشت دهان و دندان در دوران کرونا

وی با اشاره به اینکه علیرغم همه محدودیت ها ، امکانات زیادی در دانشگاه ها ایجاد شده است که این دستاورد بزرگ نظام است و نباید از آن غافل شد ، گفت: در زمینه تولید علمی موفقیت هایی کسب کنید.

زولفیگول با تأکید بر اینکه وظیفه ما نه تنها حفاظت بلکه توضیح و توضیح کارشناسان آموزش و پرورش است ، گفت: “کسانی که شایسته دیدگاه کارشناسان آموزش و پرورش نیستند باید نظرات خود را تغییر دهند و به آنها بگویند که شما مجاز به موقعیت هستید.” شما از همان دانشگاهها و وزارتخانه های علوم و آموزش و پرورش مسئولیت اجرایی و مسئولیت را دریافت کردید و نمی توانید دانشگاهها را متفاوت ببینید. همچنین باید به بحث فرهنگی و سیاسی دانشگاه ها توجه شود ، زیرا آینده سازان کشور در حال کسب تجربه در دانشگاه ها هستند. جامعه همه بزرگان کشور را به دانشگاه ها واگذار می کند و مسئولان کشور باید دیدگاه خود را نسبت به دانشگاه ها تغییر دهند.

وزیر علوم با اشاره به طرح معادله دانشگاه گفت: در صورت وجود شرایط ، ما تمام تلاش خود را برای ادامه مسئله معادله و حل این مشکل انجام می دهیم. در این دوره ، کلینیک ها و مراکز بهداشتی دانشگاهی باید فعال باشند تا این کلینیک ها با هماهنگی وزیر بهداشت واکسینه شوند تا به تسریع واکسیناسیون کمک کند. دانش آموزان در اسرع وقت. به تدریج در دانشگاه ها و ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی. ما به دنبال استفاده از این تجربیات پس از کرونا و استفاده از روشهای آموزش مجازی به عنوان بسته های حمایتی آموزشی برای بهبود کیفیت آموزش و پژوهش هستیم.

خبر مرتبط:  هزینه ۵۶۰ میلیاردی دارو و تجهیزات کرونا در ۹۹/کاهش ۲۹ درصدی ارزبری ۴ کالای اساسی

انتهای پیام