نماد سایت مجله سلامتی ایران

همراه با تور عمان، از جاذبه‌های عمان دیدن کنید

امنیت, ایران, ایران و عمان

با تور عمان همراه شوید تا از جاذبه‌های کشور عمان دیدن نمایید. این کشور از سمت غرب با سه کشور عربستان سعودی، امارات و ایران همسایه می‌باشد. از سمت شرق به خلیج فارس و از شمال به دریای عمان منتهی می‌شود. از سمت جنوب با کشور یمن همسایه است و با ایران دارای مرز آبی می‌باشد. این کشور پادشاهی دومین کشوری است که از نظر مساحت دارای ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع می‌باشد. بیشتر مناطق کشور عمان کوهستانی بوده و در بیشتر بخش‌های آن رشته کوه حجر وجود دارد.

مردم کشور عمان بسیار خونگرم هستند. احترام به دیگران در این کشور مسلمان از موازین حکومتی به‌شمار می‌رود. امنیت در همه شهرهای کشور عمان وجود دارد. با توجه به رابطه سیاسی مثبت و رایزنی‌های فرهنگی بین دو کشور ایران و عمان شما می‌توانید با خیالی آسوده به این کشور پادشاهی سفر نمایید.

تور عمان و خرید سوغات عمانی

درتور عمان شما می‌توانید برای اعضای خانواده و خویشاوندان خود سوغات عمانی تهیه نمایید. این سوغات‌ها شامل انواع صنایع دستی و سنتی مردم عمان است که جهت زنده نگه داشتن تاریخ و فرهنگ عمان تهیه می‌شود. این محصولات شامل انواع لوازم دست‌ساز چوبی، بافتنی و مجسمه سازی با کیفیت بالا می‌باشد.

تور عمان شما را به دیدن کارگاه‌های تهیه حلوای معروف عمانی دعوت می‌کند خرید نوعی حلوا که به‌نام حلوای مسقطی معروف است در کشور عمان رایج است. در اکثر کارگاه‌های شیرینی پزی سالمندانی حضور دارند که سالها تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار داده‌اند تا بتوانند بهترین و مرغوب‌ترین نوع حلوا را ارائه دهند.

ما می‌توانیم در تور عمان به شما پیشنهاد دهیم اگر می‌خواهید از سوغاتی خاص سودان خریداری نمایید جواهرات این کشور را خریداری کنید. مجتمع جواهرات الشاطی دارای اجناس خاص است. خرید انواع قهوه عربی در بازارهای سنتی عمان یکی دیگر از سوغات‌های معروف این کشور به‌حساب می‌آید. نقره و صنایع دستی که در بازار معروف نزوا به فروش می‌رسد از جمله سوغاتی خاص کشور عمان می‌باشد.

تور عمان به شما پیشنهاد می‌دهد از انواع عطرهای معروف عمان که جهت سوزاندن است را خریداری نمایید. این عطرها که کارایی مختلفی دارند جهت استفاده در حمام، ماساژ و مناسب با جنسیت افراد بوهای مختلفی دارد. شنایی با نوع زندگی، آداب غذا خوردن، نوع پوشش، چگونگی زندگی بومی و … این امکان را به شما می‌دهد که سفری به‌یاد ماندنی را برای خود و خانواده خود فراهم کنید. شناخت هنرمندان عرب که با دست‌های خود صنایعی را می‌سازند که بتوانید از آن به عنوان سوغات کشور عمان خریداری نمایید.

بهترین بازارهای محلی در تور عمان

در تور عمان شما را به بازارهای محلی و سنتی عمان آشنا می‌کنیم. اگر در کشور عمان کلمه سوق را شنیدید به معنای بازار می‌باشد. بازار زیبا و پر رونق مُطرح یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر مسقط می‌باشد. این بازار به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کشور عمان به‌شمار می‌رود. انواع لباس سنتی و صنایع دستی عمانی در این بازار به فروش می‌رسد. در این بازارها گردشگران فرصت مناسبی دارند تا با آداب و رسوم و فرهنگ بومی مردم کشور عمان آشنا شوند.

تور عمان برای روز چهارشنبه شما برنامه مفرح دیگری برای خانم‌ها در نظر گرفته است. بازدید از چهارشنبه بازار ایبرا فقط برای خانم‌ها مجاز است. فروشندگان این بازار همگی زنان عمانی هستند و خریداران نیز فقط زنان هستند. در این بازار انواع صنایع دستی، لباس، ظروف دست‌ساز، محصولات کشاورزی و … توسط زنان بومی منطقه به‌فروش می‌رسد. در این بازار با چانه‌زنی می‌توانید بسیاری از سوغاتی های خود را خریداری نمایید.

بازار نزوا با فاصله 2 ساعته از مسقط مکانی جالب جهت گشت‌‌زنی گردشگران و خرید است. این بازار مکانی جهت خرید انواع آثار باستانی، لباس عربی و سنتی عمان و … می‌باشد.

جهت ادامه مطلب و آگاهی از مشخصات و قیمت تور عمان به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://oman777.com/oman-tour

خروج از نسخه موبایل