
عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی استان در سالی که گذشت
به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران استان سمنان، هزار اندورخور رئیس بخش دسترسی و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان سمنان از عملکرد یک ساله در این بخش گفت.
انثارخور بیان کرد: یکی از اهداف دسترسی و هماهنگی، پاسخگویی به موقع و رفع موانع و مشکلات گروه های هدف سازمان و افزایش رضایت گروه های هدف با استفاده از توانمندی ها و منابع جامعه است. دفتر.
رئیس اداره دسترسی و هماهنگی بهزیستی استان سمنان به کمک 304 میلیون و 810 هزار تومانی به مشتریان و مددجویان در رفع مشکلات معیشتی، درمان و … توزیع مددجویان و اعتبارات پرداخته است. 443 پرداخت شده است. در بیانیه سفر رئیس جمهور به استان سمنان بیش از 3 هزار نامه به بهزیستی استان سمنان ارجاع شده و پس از بازرسی جمعاً حدود 460 میلیون تومان کارشناسی پرداخت شده است. و کمک.
اندرخور در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: از دیگر وظایف ستاد استقبال و هماهنگی ساماندهی و انتقال پرونده های مشتریان در داخل و خارج استان است که در سال 1400 تعداد 124 مورد به این دفتر منتقل شد.
رئیس اداره دسترسی و هماهنگی بهزیستی استان سمنان یکی از وظایف این اداره را همسویی مفقودین در گفت و گوی قوی و سازنده با سایر دستگاه های اجرایی از جمله نیروی انتظامی و قوه قضائیه دانست. قرار داده شده.
وی گفت: پاسخگویی به درخواست مشتریان منوط به ساعات اداری و تکریم و احترام جامعه بهزیستی و در مواردی تسریع و تسهیل در ارائه پاسخنامه مکاتباتی در ساعات غیر اداری و همچنین بررسی ها و مداخلات کارشناسی است. در 6019 نامه بررسی و پاسخ داده شد.
در سال 1400 بعد از قطبخور 188 پرونده در ارتباط بهزیستی با قوه قضائیه برای دریافت پرونده های قضایی در مراکز توانبخشی و توانبخشی رصد شد و در این راستا 227 مکاتبه بررسی شد.
روسای بخش پذیرش و هماهنگی گروه های هدف ادامه داد: ارتباطات بین سازمانی با مددجویان و جامعه هدف بهزیستی از جمله دیدار با مراجعین مدیرکل در خصوص درخواست های ارجاع در نقاط مختلف استان، نوبت دهی مراجعین، دفتر پذیرش و هماهنگی و چهره – جلسات حضوری حضوری در روزهای خاص هفته و پاسخگویی تلفنی در سامانه ارتباط مردمی و دولتی.
وی از پایبندی کارشناسان در دفتر دسترسی و هماهنگی برای رفع نیاز مراجعین در معاملات پزشکی در قالب اخذ تسهیلات از مشتریان گفت: در سال 1400 تعداد 27 فقره وام به مشتریان پرداخت شد. ‘درخواست ها. رعایت اسکان موقت مددجویان نیز انجام می شود.
رئیس دفتر دسترسی و هماهنگی گروه های هدف این شرکت ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از زحمات دفتر متخصصان دسترسی و هماهنگی، استفاده از تجربیات سایر استان ها در ارتقای خدمات را از عوامل موثر بر شمرد. : شرایط منطقه ای و محیطی هر استان نیازمند افزایش آگاهی و ظرفیت کارشناسان است و در این راستا با بهره مندی از دوره های آموزشی مناسب به دنبال ارائه خدمات تخصصی تری به جامعه هدف بهزیستی است.
46