استان ها

عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی استان در سالی که گذشت

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران استان سمنان، هزار اندورخور رئیس بخش دسترسی و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان سمنان از عملکرد یک ساله در این بخش گفت.

انثارخور بیان کرد: یکی از اهداف دسترسی و هماهنگی، پاسخگویی به موقع و رفع موانع و مشکلات گروه های هدف سازمان و افزایش رضایت گروه های هدف با استفاده از توانمندی ها و منابع جامعه است. دفتر.

رئیس اداره دسترسی و هماهنگی بهزیستی استان سمنان به کمک 304 میلیون و 810 هزار تومانی به مشتریان و مددجویان در رفع مشکلات معیشتی، درمان و … توزیع مددجویان و اعتبارات پرداخته است. 443 پرداخت شده است. در بیانیه سفر رئیس جمهور به استان سمنان بیش از 3 هزار نامه به بهزیستی استان سمنان ارجاع شده و پس از بازرسی جمعاً حدود 460 میلیون تومان کارشناسی پرداخت شده است. و کمک.

اندرخور در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: از دیگر وظایف ستاد استقبال و هماهنگی ساماندهی و انتقال پرونده های مشتریان در داخل و خارج استان است که در سال 1400 تعداد 124 مورد به این دفتر منتقل شد.

رئیس اداره دسترسی و هماهنگی بهزیستی استان سمنان یکی از وظایف این اداره را همسویی مفقودین در گفت و گوی قوی و سازنده با سایر دستگاه های اجرایی از جمله نیروی انتظامی و قوه قضائیه دانست. قرار داده شده.

وی گفت: پاسخگویی به درخواست مشتریان منوط به ساعات اداری و تکریم و احترام جامعه بهزیستی و در مواردی تسریع و تسهیل در ارائه پاسخنامه مکاتباتی در ساعات غیر اداری و همچنین بررسی ها و مداخلات کارشناسی است. در 6019 نامه بررسی و پاسخ داده شد.

خبر مرتبط:  نماز عید فطر با شکوه‌ترین نماز بین مسلمانان جهان است

در سال 1400 بعد از قطبخور 188 پرونده در ارتباط بهزیستی با قوه قضائیه برای دریافت پرونده های قضایی در مراکز توانبخشی و توانبخشی رصد شد و در این راستا 227 مکاتبه بررسی شد.

روسای بخش پذیرش و هماهنگی گروه های هدف ادامه داد: ارتباطات بین سازمانی با مددجویان و جامعه هدف بهزیستی از جمله دیدار با مراجعین مدیرکل در خصوص درخواست های ارجاع در نقاط مختلف استان، نوبت دهی مراجعین، دفتر پذیرش و هماهنگی و چهره – جلسات حضوری حضوری در روزهای خاص هفته و پاسخگویی تلفنی در سامانه ارتباط مردمی و دولتی.

وی از پایبندی کارشناسان در دفتر دسترسی و هماهنگی برای رفع نیاز مراجعین در معاملات پزشکی در قالب اخذ تسهیلات از مشتریان گفت: در سال 1400 تعداد 27 فقره وام به مشتریان پرداخت شد. ‘درخواست ها. رعایت اسکان موقت مددجویان نیز انجام می شود.

رئیس دفتر دسترسی و هماهنگی گروه های هدف این شرکت ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از زحمات دفتر متخصصان دسترسی و هماهنگی، استفاده از تجربیات سایر استان ها در ارتقای خدمات را از عوامل موثر بر شمرد. : شرایط منطقه ای و محیطی هر استان نیازمند افزایش آگاهی و ظرفیت کارشناسان است و در این راستا با بهره مندی از دوره های آموزشی مناسب به دنبال ارائه خدمات تخصصی تری به جامعه هدف بهزیستی است.

46