عمومی

علی کریمی و فرصتی طلایی که باید قدر آن را بداند

روز گذشته ، علی معظم کریمی ، ستاره معترض و شورشی و کاندیدای ریاست اتحادیه فوتبال امروز ، در جلسه ضبط صداوسیما شرکت نکرد و حاضر نشد با دیگر نامزدها در شبکه 3 ظاهر شود. او چنین برنامه ای را یک دستور تلقی کرد و آن را عملا تحریم کرد و در عوض ترجیح داد در شبکه نمایش خانگی به عنوان یک برنامه صحبت کند. این برنامه قرار بود از طریق سکوی “فیلیمو” برای مردم پخش شود که در آن کریمی نظرات و برنامه های خود را برای انتخاب فدراسیون فوتبال بیان کرد.

با این حال ، پس از پخش تیزر این برنامه در فضای مجازی ، ناگهان بحث در مورد ممنوعیت و پخش این برنامه در بستر FILIMO وجود داشت. Satra که تحت نظارت شرکت صدا و سیما (SATRA) فعالیت می کند و مجوز تولید محتوای صوتی و تصویری در فضای مجازی را دارد ، مجوز پخش این برنامه را نداشت تا اینکه در نهایت مورد انتقاد علی کریمی قرار گرفت.

کار ساترا را نمی توان دست کم گرفت زیرا سیاستهای این سازمان و رادیو کاملاً واضح است و اینکه وی اجازه صحبت با کریمی را نداشت چیز عجیب و غیرمنتظره ای نبود و کسی تعجب نکرد.

اما اکنون ، نگرش علی کریمی در برابر این حادثه بسیار مهم است. اگر کریمی در مورد آن برنامه سخنان قابل توجه و قابل توجهی بیان کرد – مطمئناً چنین می کند – و می خواهد آن را پیش از انتخابات 31 مارس به جامعه فوتبال ، اعضای مجمع و مردم ایران خطاب کند. این برنامه باید قابلیت های بیشتری را در سایر سیستم عامل های مجازی در دسترس قرار دهد تا پیام خود را به اطلاع دیگران برساند. صفحه اینستاگرام کریمی بیش از 7 میلیون دنبال کننده دارد و همراه با اینستاگرام ، او صاحب یک کانال تلگرامی است که محتوای آن به سرعت توسط سازمان های خبری و سایر رسانه ها پخش می شود. این نشان می دهد اگر کریمی از همین بستر برای انتشار یا ایجاد برنامه جدید استفاده کند ، می تواند به راحتی سخنان خود را به مردم ارائه دهد ، زیرا این عصر یکپارچه و رسانه های یک طرفه گذشته است و هر شخص می تواند افکار و عقاید خود را در مورد رسانه های اجتماعی ، بدون محدودیت های سلیقه ای و سانسور شرم آور. یک رسانه قدرتمند است. مخصوصاً اگر آن شخص علی کریمی باشد.

خبر مرتبط:  آمریکایی‌ها گورشان را از منطقه گم کنند

254 251