علائمی که نشان می‌دهد تحرک کافی نداریم

به گزارش شفاف ، وب سایت پزشکی آمریکایی WebMed ، در این گزارش ، علائم عمده ای را نشان می دهد که نشان می دهد بدن انسان به اندازه کافی فعال نیست.

یبوست

وقتی بیشتر حرکت می کنید ، روده بزرگ فعالتر می شود ، که این امر باعث تسهیل روند اجابت مزاج می شود و ماهیچه های معده و دیافراگم برای انتقال مواد زائد از طریق دستگاه گوارش مهم هستند ، زیرا ورزش منظم می تواند به شما در منظم ماندن کمک کند.

سفتی مفصل

مفاصل دردناک که گاهی اوقات حرکت آنها دشوار است می تواند نشانه بیماری های التهابی مانند آرتریت یا بیماری خود ایمنی باشد. عدم تحرک می تواند مفاصل را سخت تر کند.

تنگی نفس

همانطور که از دوسر بازویی خود استفاده نمی کنید ، آنها ضعیف می شوند و ماهیچه هایی که به ریه های شما کمک می کنند به داخل و خارج حرکت کنند ، اگر به طور منظم حرکت نکنند ، قدرت خود را از دست می دهند. بنابراین هرچه فعالیت کمتری انجام دهید ، مشکل تنفس بیشتر می شود.

رکود

رکود منجر به احساس اضطراب و افسردگی می شود. خون خود را به طور مرتب با تمرینات قلبی مانند پیاده روی ، دوچرخه سواری ، شنا و دویدن پمپاژ کنید که باعث تقویت و تثبیت خلق و خو و افزایش اعتماد به نفس شما می شود.

رکود

تنبلی و خستگی

آیا اغلب احساس خستگی و خستگی می کنید؟ ورزش به رساندن اکسیژن و مواد مغذی به بافت ها کمک می کند. اگر بیشتر وقت خود را نشسته بگذرانید ، بافت های بدن شما سوخت کافی برای کار نخواهند داشت.

خبر مرتبط:  چند توصیه برای پیشگیری از ریفلاکس اسید معده

متابولیسم کند

افرادی که متابولیسم “سریع” دارند حتی اگر حرکت غیر طبیعی باشد می توانند بیشتر حرکت کنند. وقتی فعالیت بیشتری دارید ، هر بار که حرکت می کنید کالری بیشتری می سوزانید.

بیخوابی

بی خوابی شبانه به شما می گوید که بلند شوید و در طول روز حرکت کنید ، زیرا وقتی به طور منظم ورزش می کنید ، سریعتر و عمیق تر به خواب می روید.

فراموش کن

ورزش منظم به بدن شما می گوید مواد شیمیایی بیشتری تولید کند ، که این امر باعث افزایش تولید رگ های خونی در مغز شما می شود. هرچه خون بیشتری به مغز شما برسد ، بهتر می توانید فکر کنید ، به خاطر بسپارید و تصمیم بگیرید.

فشار خون

گذراندن زمان زیاد در حالت نشسته خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد زیرا خطر ابتلا به فشار خون بالا وجود دارد که یک عامل خطر اصلی برای بیماری های قلبی عروقی و حمله قلبی است.

دیابت

وقتی فعالیت بدنی جزء منظم زندگی شما است ، می توانید به راحتی سطح قند خون خود را کنترل کرده و سطح قند خون خود را در معرض خطر دیابت نوع 2 قرار دهید.

کمردرد

وقتی ماهیچه های اصلی شما به دلیل عدم استفاده ضعیف هستند ، نمی توانند آنطور که می خواهید از شما حمایت کنند. این امر باعث می شود عضلات پشت شما راحت تر بتوانند خود را با حرکات روزانه خود مانند ایستادن یا دستیابی به حرکت وفق دهند.

پرخوری

با ورزش بیشتر ، ممکن است احساس گرسنگی کنید ، اما برعکس آن معمولاً صادق است. تمرینات هوازی مانند دوچرخه سواری ، شنا ، پیاده روی و دویدن می تواند اشتهای شما را کاهش دهد زیرا سطح برخی از “هورمون های اشتها” را در بدن تغییر می دهد.

خبر مرتبط:  دانستنی‌هایی درباره هوس‌های غذایی

افزایش بروز بیماری

مطالعات نشان می دهد که هرچه فعالیت شما متوسط ​​باشد ، احتمال ابتلا به سرماخوردگی یا حمله باکتریایی کمتر است. همانطور که تمرین می کنید ، ایمنی بدن شما تقویت می شود.

ضعف درخشندگی پوست

اگر پوست شما بیش از هر زمان دیگر کدر به نظر می رسد ، ممکن است به دلیل عدم حرکت باشد. برخی از مطالعات نشان می دهد که ورزش متوسط ​​باعث افزایش گردش خون و تقویت ایمنی شما می شود. آنچه به پوست شما کمک می کند تا درخشندگی و جوانی خود را حفظ کند.

انتهای پیام