نماد سایت مجله سلامتی ایران

طرح گازرسانی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران در خبرگزاری آنا در زاهدان ، مراسم تحلیف و بهره برداری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور استاندار استان سیستان و بلوچستان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و گروه سرپرست دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و استان بلوچستان در این مراسم گفت: گازرسانی به دانشگاه آزاد اسلامی جهیدان یکی از پروژه های موفق ، عملی و رفاهی این دانشگاه است که از اوایل اسفندماه سال 98 آغاز شده و ظرف دو ماه آماده بهره برداری است.

سلطان علی میر با اجرای یک پروژه لوله گذاری 2500 متری و 20 میلیارد هزینه واقعی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دلیل شرایط کرونا ویروس ، آغاز پروژه گازرسانی به تعویق افتاده است. جاهدان این اجرا شد که 550 میلیون تومان در اجرای طرح پس انداز با نظارت و تسریع در اجرای عملیاتی داریم.

یکی از مزایای پروژه تأمین گاز دانشگاه آزاد اسلامی در جهدان کاهش آلودگی ناشی از استفاده از سوخت های مایع ، حفاظت از محیط زیست و رفع مشکلات تأمین انرژی است که می تواند در مناطق مختلف به ویژه در زمستان برای ساختمانهای مسکونی و دانشگاهی و اداری مشکلات زیادی ایجاد کند. او آفرید ، او می دانست.

آموزش, محیط زیست, ویروس

رئیس جمهور سیستان و بلوچستان در دانشگاه آزاد اسلامی به کاهش هزینه حمل و نقل و انتقال سوخت های مایع ، کاهش هزینه های حمل و نقل سوخت و نگهداری از امکانات اشاره کرد که سالانه هزینه های سنگینی را به دانشگاه تحمیل می کند.

میر گفت: یکی از مهمترین مزایای اجرای برنامه آموزش گاز کمک به مسئولان دانشگاه در زمینه تفکر در کاهش شهریه دانشجویان است.

انتهای پیام / 4078 /

خروج از نسخه موبایل