علمی و پزشکی

زیرساخت‌های رفاهی و حرفه‌ای دستیاران ارتقاء می‌یابد

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون های دانشنامه ای ویژه و فوق تخصصی از برنامه ریزی برای ارتقای زیرساخت های رفاهی و حرفه ای دستیاران خبر داد.

به گزارش مجله سلامتی ایران، به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر 16 نوامبر به برندگان و رتبه های برتر تبریک گفت. : دوره کمکی خطرناک ترین دوره از نظر روحی، جسمی و معیشتی در دوران آموزش پزشکی است.

دستیاران، جان برکف سربازان خط مقدم سلامت

معاون آموزشی وزارت بهداشت این دستیاران را سربازان برجسته جان بورکف در حوزه سلامت توصیف کرده است که درمان، آموزش و بیمارستان ها را پوشش می دهند.

وی همچنین با اشاره به تاکید وزیر بهداشت بر رفع چالش ها و دغدغه های جانبی، از تدوین و طراحی برنامه ها و بسته های جدیدی خبر داد که شرایط آن به زودی اعلام خواهد شد.

افزایش حقوق دستیاران، رسیدگی به وضعیت معیشتی و شغلی آنان و نظارت بر رعایت استانداردهای اعلام شده بر عهده پزشک است.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود از موفقیت دستیاران دانشگاه در امتحانات هیئت علمی در شرایط سخت اپیدمی کرونا تقدیر کرد و برای همه آنان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد. وی نقش مهم اساتید و مدیران دانشگاه ها را در تحقق این دستاورد ستود.

فارغ التحصیلان بازیگران واقعی در زمینه مراقبت های بهداشتی هستند

دکتر جلی با تبریک به برگزیدگان آزمون بورد ویژه و فوق تخصصی گفت: این یک دستاورد با تلاش مدیران، اساتید و همکاران گروه بالینی است و امیدواریم در سال آینده شاهد این موفقیت باشیم.

خبر مرتبط:  عوامل بروز دردهای مفصلی در جوانان

شهید بهشتی نقش پیشرو دانشگاه علوم پزشکی را در تربیت نیروهای متخصص و فوق تخصصی در حوزه بهداشت و درمان و حضور آنان در عرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی، درمانی و خدماتی پیشنهاد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ارتقای رتبه علمی و رتبه دوم کشوری را حاصل تلاش گروه‌های رادیکال و بالینی و عملکرد هوشمندانه دانشگاه پیشنهاد کرد.

دکتر. زالی، دکتر. هکموث و دکتر. وی با اشاره به اساتید برجسته ای چون غریب که هم ممتاز علمی و هم نمونه اخلاقی بودند، به فارغ التحصیلان توصیه کرد که همواره به اخلاق اجتماعی و حرفه ای خود پایبند باشند. توجه به مزایای زندگی حرفه ای، داده ها و اکتشافات علمی جدید و ارتباط مطلوب با حوزه دانش و فناوری روز.

وی راه اندازی فلوشیپ آموزش فناوری در دانشگاه را با هدف ایجاد انجمن های مناسب در دانشگاه و آموزش روش های فنی پیشنهاد کرد که با هدف استفاده از قابلیت های جدید و تغییر رفتار روش ها برای دانشکده طراحی شده است.

شهيد بهشتي رئيس دانشگاه علوم پزشكي با اشاره به توانايي صرف ارائه خدمات پزشكي فارغ التحصيلان به عنوان درمانگر به نقش موثر دانش آموختگان در حوزه سلامت اجتماعي اشاره كرد.

وی به فارغ التحصیلان فعلی به عنوان کارکنان واقعی سلامت اشاره کرد که باید به عنوان رهبران سلامت از منظری کل نگر عمل کنند و دغدغه های آنها شامل پیشگیری، مداخلات درمانی، تغییر سبک زندگی و مداخلات محلی و منطقه ای است.

دکتر زالی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به هماهنگی برنامه های جدید و بسته های تشویقی با همکاری معاونت آموزشی از انتشار به زودی خبر داد.

خبر مرتبط:  این دردها در قفسه سینه حمله قلبی نیستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از معاون آموزشی وزارت بهداشت خواست تا توانمندی رشته های خاص و فوق تخصصی را مورد سنجش قرار دهد و بر اساس شواهد علمی و آینده نگر فیلمنامه نویسی نیروی انسانی تامین کند.

وی در پایان سخنان خود به تمامی فارغ التحصیلان برتر دانشگاه و مدیران گروه های ذیربط تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

فارغ التحصیلان نخبه و آزمون های هیئت مدیره سطح بالا استخدام می شوند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی محمدمهدی صدوقی با تقدیر از زحمات دستیاران ویژه و فوق تخصصی و روسای گروه های آموزشی دانشگاه، این موفقیت را تبریک گفت و دانشجویان برگزیده را الگوی سایر دانشجویان دانست. دانشگاه.

دکتر. به گفته صدوقی، در آزمون دایره المعارف ویژه و فوق تخصصی امسال 69 دستیار دانشگاهی حائز رتبه 5 و 10 درصد شدند که از این تعداد 32 دستیار ویژه و 6 دستیار زیرمجموعه 5 درصد، 28 دستیار ویژه و سه دستیار فرعی کسب کردند.

وی صدک 5 و 10 هیئت مدیره را نشان از تلاش دستیاران، اساتید و سرپرستان گروه ها عنوان کرد که در صورت شیوع کرونا قابل تقدیر است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه بالایی از آزمون های استنادی قابل انجام در جذب فارغ التحصیلان نخبه و لباس هیئت علمی دانشگاه را منتشر کرد.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم دانشگاه در رتبه بندی تندر، از زحمات ادارات، معاونت های علمی و رئیس مراکز تابعه دانشگاه تقدیر و تشکر کرد: این دانشگاه در آموزش و پژوهش، ارائه خدمات پزشکی بصیر است. به دنبال روندهای رو به رشد در رتبه بندی های آینده باشید.

خبر مرتبط:  واکسیناسیون اتباع خارجی با منابع مالی ایران / چگونگی واکسیناسیون کرونا برای پناه‌جویان جدید

دکتر وان در توسعه آموزش مجازی، حضور مستمر اساتید در بخش های کرونا، ایجاد مرکز تست الکترونیکی، نیمه ساخت بیمارستان و شبیه ساز آناتومی نقش بسزایی داشته است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی رئیس دانشگاه، دکتر زالی، معاون آموزشی دکتر صدوقی، معاون پژوهشی و فناوری، دکتر نشعی، مدیرعامل بیمه سلامت ایران تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، دکتر درو در مراسم تجلیل از رتبه بالای آزمون های دانشنامه ای ویژه و فوق تخصصی در سال 1400 تجلیل شد. دکتر ابوالفضل باقری‌فورد معاون وزیر آموزش و پرورش دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه محمد. دکتر مهدی صدوقی معاون وزیر آموزش و پرورش افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه بیمه سلامت محمدمهدی ناصحی و مدیران ارشد و منتخب گروه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/