روغن موتور ایرانی تائیدیه بنز را گرفت

مدیرعامل نفت سپاهان گفت: در ماه گذشته موفق شدیم تأییدیه بنز آلمان را برای یک محصول در سطح جهانی به نام مارک Maglobe جلب کنیم. در همین حال ، ما با سه خودروساز بزرگ در حال مذاکره هستیم.

به گزارش مجله سلامتی ایران ، محمدحسین رزاقی امروز در یک نشست خبری گفت که تأیید این خودروساز ، همراه با فرمول بندی ، فرایند تولید و بسته بندی را نیز تأیید می کند. همچنین ، عملکرد روغن موتور باید با توجه به ویژگی های موتور تأیید شود: بنابراین ، روغن موتور MagLab از استانداردهای جهانی EPI فراتر رفته و یک رویداد بزرگ در صنعت روغن موتور کشور را رقم زده است.

وی گفت: “این محصول برای خودروهای کلاس جهانی است که ما وارد می کنیم ، اما تمرکز اصلی ما در حال حاضر کمک به رفع نیاز به واردات خودروهای درجه یک است که به حفظ عرضه کشور کمک می کند.”

زرزاکی در پاسخ به سوالی در مورد فروش کشتی های این شرکت گفت: تنها دو نفتکش از هشت نفتکش این شرکت باقی مانده است که نگهداری از آنها به دلیل فرسودگی گران نیست و طبق قوانین بین المللی تنها یک راه است. “، آخرین مورد اخیراً فروخته شد.

وی در مورد معوقات قدیمی وزارت نفت گفت: این قراردادها در ابتدا 102 میلیون دلار بود که با سوابق شرکت به 110 میلیون دلار افزایش یافت. به دلیل اهمیت تحقیقات دقیق تر ، ما موفق نشده ایم و پرونده هنوز باز است. و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پذیرش این خواسته ها باشیم.

خبر مرتبط:  ظریف: چین، دوست دوران سختی‌ها است

مدیرعامل نفت سپاهان رشد حجم فروش این شرکت را 10 درصد و رشد پنج ماهه را 5 درصد اعلام کرد که بالاترین رشد در بین شرکت های روغنکاری است.

وی گفت: “ما در حال حاضر با مشکل غذایی روبرو هستیم.”

رزاخی گفت: بر اساس ارقام بورس کالا ، حجم لابی ها در پالایشگاه های تهران و اصفهان 130 هزار تن (حدود 30 درصد) کاهش یافته است که رقم قابل توجهی است.

وی با اشاره به دلایل کاهش تولید خوراک تصریح کرد: پالایشگاه اصفهان سه بار تعمیر اساسی کرد که منجر به کاهش مصرف خوراک شد ، اما ما 30 هزار تن خوراک از این پالایشگاه دریافت کردیم ، اما با وجود این موانع از بندرعباس لوبکت وارد کردیم. ، اما با وجود کاهش تولید مواد غذایی ، می توان در فروش جهش کرد.

وی گفت: هرگونه مانعی در تولید ما بازار را با چالش مواجه می کند و به موضوع قیمت خوراک اشاره کرد و گفت: “قیمت خوراک در حال حاضر به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی 10 هزار و 500 تومان رسیده است. قیمت مناطق نفتخیز کاهش نمی یابد.

مدیرعامل نفت سپاهان گفت: متوسط ​​قیمت خوراک نسبت به سال گذشته 50 تا 60 درصد افزایش یافته است.
رزاکیسکی ابراز امیدواری کرد که پالایشگاه های آبادون و تبریز باعث ایجاد لابی های سنگین در تولید شوند ، زیرا کمبود این محصول بر صنعت روانکاری از جمله حمل و نقل تأثیر می گذارد.

وی گفت که لوبکات سالانه به دو میلیون تن در کشور نیاز دارد که می تواند توسط پنج پالایشگاه این کشور تولید شود.
وی یادآور شد: روغن سپاهان قادر است روزانه 15 هزار و 500 تن روان کننده دریافت کند اما به دلیل کمیابی ، در حال حاضر 13 هزار و صد تن به دست می آوریم.

خبر مرتبط:  کمبود سیمان نداریم، کمبود ایمان داریم!

وی افزود: تعویض روغن حلقه مفقوده این زنجیره است و افزود: مشکل بعدی کمبود روغن دیزل است که با توجه به راه حل ، ما تمام پایانه های حمل و نقل مسافری و نقاط فروش و تعویض روغن این محصول را ارائه می دهیم. . ”

وی گفت: “از نظر صادرات ، ما 2 درصد در حجم رشد کرده ایم.” وارد کشور می شویم.

رزاخی هزینه سرمایه گذاری برای اجرای پروژه های پیشنهادی را حدود شش هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

وی ادامه داد: افزایش ظرفیت یک هزار تن از دیگر برنامه های در دستور کار است ، اما برای تکمیل ظرفیت خوراک 15 هزار و 500 بشکه با موانعی روبرو هستیم.

به گفته وی ، برنامه ما این است که عمده ترمینال صادراتی چابهار را به منظور افزایش سهم خود از بازارهای کشور صادر کنیم.
انتهای پیام