علمی و پزشکی

راه‌اندازی سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی در وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ضمن اشاره به لزوم تکریم مردم و همکاران نظام سلامت خاطرنشان کرد: مردم می توانند از سامانه ثبت نام و پیگیری مکاتبات مردمی استفاده کنند. بهداشت برای ارسال نامه ها، درخواست ها، شکایات، پیشنهادات و سایر موارد خود.

به گزارش مجله سلامتی ایرانمردم می‌توانند مستقیم و آسان با کارکنان خود در وزارت بهداشت ارتباط برقرار کنند و درخواست‌ها و مسائل آنها را جمع‌آوری و پیگیری کنند. بهروز رحیمی گفت و مشاهده کرد: سامانه ثبت نام و پیگیری مکاتبات عمومی وزارت بهداشت fc. در آدرس behdasht.gov.ir می توان گام بلندی در جهت کاهش مراجعات حضوری و افزایش ارتباط اقشار مختلف مردم با مسئولان و کارشناسان وزارت بهداشت برداشت.

وی بیان کرد: متأسفانه شاهد هستیم گروه های مختلفی از جمله پزشکان، اعضای محترم هیات علمی، دانشجویان، کارمندان و یا افراد دیگر از استان های مختلف برای جمع آوری و یا اجابت درخواست های خود با مشقت فراوان به ستاد وزارتخانه مراجعه می کنند. بنابراین ما قادریم بار مراجعات حضوری را از دوش مردم برداریم و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند این سامانه نیازها و درخواست های آنان را برآورده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تاکید کرد: مردم می توانند نامه های خود را به صورت آنلاین و در هر نقطه از کشور با موضوعات مختلف بارگذاری کنند و پس از ثبت نام خودکار در سامانه مرکزی وزارت بهداشت، نامه های خود را ارسال کنند. درخواست ها را از طریق پیامک یا از طریق این سامانه پیگیری کنید و در نهایت پاسخ نامه را دریافت کنید.

خبر مرتبط:  امید به اثربخشی بیشتر واکسن جدید حصبه

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، رحیمی در پایان بر لزوم رعایت و پاسخگویی سریع به درخواست ها و مکاتبات مردمی و اطلاع رسانی مناسب بین معاونت های رئیس جمهور و ستاد، دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان ها تاکید کرد. و از مراکز بهداشتی درمانی، کارکنان، دانش آموزان و عموم مردم در مورد نقاط قوت و توانمندی های این سامانه تاکید کرد.

انتهای پیام/