نماد سایت مجله سلامتی ایران

ده دلیل داشتن سایت برای پزشکان + اصول طراحی سایت پزشکی

زیبایی, سئو, سلامت

نکاتی در خصوص داشتن سایت پزشکی

اهمیت طراحی سایت برای پزشکان: یک پزشک با طراحی سایت پزشکان می تواند تمامی تجربه های و مقالات خود را در آن قرار دهد و به این ترتیب دانش خود را با همکاران و کاربران گوگل به اشتراک گذارد.

به این نکته توجه کنید که اگر کاربری با جستجو در اینترنت با وب سایت شما مواجه شود و مطالب مفیدی را در آن مشاهده کند مطمئنا سایت شما را به سایر دوستان خود معرفی می کند و به این ترتیب میزان بازدید کنندگان سایت شما افزایش می یابد.

پزشکان برای شروع طراحی وب سایت پزشکی خود ، نیاز به مشورت با افراد آگاه و با تجربه در این زمینه دارند ، مشاوران مجرب گروه متخصصین آلمانت ، با ارائه مناسب ترین تعرفه های طراحی سایت پزشکی به پزشکان کمک می کنند تا در مدت زمان کوتاه و با هزینه ای به صرفه ، بهترین خدمات را دریافت کنند.

امکانات سایت پزشکی

از دیگر  اصول طراحی سایت پزشکی می توان به قرار دادن اطلاعات تماس ،آدرس مطب ، روزهای حضور شما در مطب یا کلینیک و غیره در وب سایت می باشد تا افراد با مراجعه به آن بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.

قرار دادن قسمت پرسش و پاسخ در وب سایت تا افراد سوالات خود را بپرسند و پاسخی را از پزشک دریافت نمایند.

ارائه مشاوره آنلاین برای بیماران از دیگر خدماتی است که در طراحی وب سایت ارائه می شود.

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

هنگامی که در گذشته قصد مراجعه به دکتر را داشتیم ، باید جهت گرفتن نوبت به صورت حضوری به مطب پزشک مراجعه کرده و پس از دریافت نوبت ، مدت زمان بسیاری را در مطب منتظر می ماندیم ؛ این مسئله منجر به تلف شدن وقت بیماران شده و هم چنین سبب می شد به علت شلوغی بیش از حد مطب ، پزشک قادر به ارائه خدمات مناسب به بیماران نباشد ؛ اما در حال حاضر کاربران می توانند با مراجعه به سایت های پزشکی ، به صورت آنلاین ، نوبت دریافت کرده و علاوه بر آن می توانند تمامی خدماتی که توسط کلینیک ، درمانگاه یا پزشک ارائه میشود ، را در سایت مشاهده کنند.

گروه متخصصین المانت ، به منظور ارتقا سلامت ، بهبود سطح کیفیت خدمات درمانی و افزایش آگاهی کاربران این فرصت را برای پزشکان فراهم کرده است که با طراحی سایت پزشکی ، خدمات خود را به صورت آنلاین و با حداکثر کیفیت به بیماران ارائه نمایند.

گروه آلمانت ، با توجه به انتظارات و خواسته های پزشکان ، بهترین خدمات را از مراحل اولیه مشاوره جهت طراحی سایت تا مراحل پشتیبانی از سایت را به پزشکان ارائه می کند.

مزایای طراحی سایت پزشکی

نکاتی که هنگام خرید دامنه و هاست سایت باید به آن دقت شود :

هنگام طراحی سایت باید یک هاست و دامنه برای سایت تهیه شود که مستلزم دانستن نکاتی در این خصوص است.

سعی کنید نام دامنه ای را انتخاب کنید که کوتاه و سریع باشد و کاربران به راحتی بتوانند آن را به خاطر بیاورند.

از قرار دادن اعداد در دامنه خودداری کنید.

دامنه انتخاب شده باید با نام شرکت مرتبط باشد و گویای نوع فعالیت شرکت باشد.

سعی کنید پسوندهای مختلف را خریداری کنید این کار باعث معتبر تر شدن کسب و کار شما می شود.

پس از خریداری دامنه بهتر است هاست را از یک شرکت معتبر خریداری کنید چرا که یک شرکت هاست خوب می تواند تاثیر وب سایت شما را افزایش دهد.

در گام اول انتخاب هاست باید نوع  آن را مشخص کنید که هاست ویندوز یا هاست لینوکس می خواهید .

همان طور که از نام این دو هاست مشخص است هاست های ویندوز از سیتم عامل و نرم افزار های ویندوز و هاست لینوکس از نسخه های مختلف لینوکس استفاده می کنند.

پس از آن باید میزان فضای حافظه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که پهنای باند داده هایی که در یک دوره بین شما و کاربر رد و بدل می شود مربوط است.

در صورتی که می خواهید سایت شما بازدید کننده زیادی داشته باشد بهت راست هاست آن را ارتقا دهید.

مراحل طراحی سایت پزشکی

زمانی که یک پزشک تصمیم به طراحی سایت می گیرد توصیه می شود که به یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه ای مراجعه کند و با او در این خصوص مشورت کند.

پس از انتخاب شرکت مورد نظر خود خواسته های تان را از طراحی سایت به مدیر ان شرکت بگویید تا او بتواند به درستی شما را راهنمایی کند.

پس از انجام مشاوره هاست و دامنه مناسب برای شما خریداری می شود و پس از آن طراح سایت یک سایت به صورت دمو طراحی کرده و به پزشک نشان می دهد.

پزشک پس از مشاهده آن ویرایشات مورد نظر را بر روی آن اعمال می کند و پس از آن طراح سایت اقدام به انجام آن ویرایشات می کند و پس از تایید طراحی نهایی سایت آن را بارگزاری می کند.

پس از بارگزاری سایت حال باید برای افزایش ترافیک سایت و در معرض دید قرار گرفتن آن اقداماتی انجام شود که به ان می گویند.

در مقاله مربوط به سئو سایت پزشکی به طور جامع درباره این موضوع توضیحاتی را مطرح نموده ایم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنید.

تاثیر رنگ ها در جذب کاربر به وب سایت

یک طراح سایت خوب و حرفه ای باید از روانشناسی رنگ ها اطلاعات کافی را داشته باشد تا بتواند با استفاده درست آن ها کاربران زیادی را جذب سایت کند.

حال چگونه تم سایت انتخاب می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهترین راه انتخاب تم رنگی سایت این است که از لوگو و تم رنگی آن پزشک استفاده شود چرا که این کار باعث می شود در مخاطبین وب سایت احساساتی همچون هیجان ، قدرت ، ظرافت و غیره ایجاد شود.

رعایت اصول گرافیکی در سایت پزشکی

یک طراح سایت باید از یک اصول گرافیکی خاص در طراحی یک سایت استفاده کند و این باعث می شود که کاربران از مشاهده سایت حس بهتری به دست آورند.

حتما پیش از طراحی سایت ، طراح باید به نوع فعالیت آن پزشک واقف باشد تا بتواند با توجه به خدمات او سایت را طراحی کند.

همچنین طراحی باید به گونه ای انجام شود که در حالت ریسپانسیو سایت به درستی نمایش داده شود و هیچ ایرادی نداشته باشد.

سعی کنید که سایت طراحی شده از نظر طراحی گرافیکی جدید باشد و در آن خلاقیت دیده شود و علاوه بر آن نظم و سازماندهی در سایت نیز مشخص باشد.

سعی کنید مطالبی که در صفحه اصلی سایت قرار می دهید هم تراز باشند.

همچنین کنتراست بین اجزا و المان ها را رعایت شود شاید فکر کنید که این خاصیت فقط در رابطه با رنگ ها می باشد در حالی که این چنین نبوده و رابطه با المان ها وغیره نیز صدق می کند.

از فضای های خالی موجود در فضای سایت به درستی استفاده کنید همچنین می توانید با استفاده از یک بک گراند یا زمینه سفید مفهوم عمیق تری را ایجاد کنید.

طراحی سایت پزشکی چه کمکی به افراد می کند؟

علاوه بر افزایش سطح آگاهی مردم باعث می شود در صورت داشتن سوال از طریق آن سوال خود را از پزشک مورد نظر پرسیده و پس از ان در صورت لزوم به یک پزشک خوب و مرجب مراجعه کند.

همچنین از این طریق کاربران روزهای کاری ، آدرس مطب ، شماره تماس را به طور دقیق و صحیح خواهند داشت و به راحتی برای به مطب مراجعه می کنند.

ریسپانسیو چیست ؟

در رابطه با سایت ریسپانسیو یا سایت واکنش گرا مقالات جامعی تهیه شده و در وب سایت موجود است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه کنید و در صورت داشتن سوال از طریق سایت یا تماس تلفنی سوالات خود را از ما بپرسید و پاسخ ان ها را دریافت کنید.

اهمیت سئو در طراحی سایت پزشکی

بسیار حائز اهمیت می باشد که برای انجام خدمات درمانی یا زیبایی به یک پزشک خوب و مجرب کرد و نتیجه ایده آلی را به دست آورد.

بنابراین با انجام اقدام لازم بر روی وب سایت می توان با کلمات کلیدی آن را به رتبه خوبی در گوگل رساند.

با به دست آوردن رتبه بالا در گوگل میزان بازدید از سایت افزایش می یابد و به مرور زمان بیماران زیادی از طریق آشنایی با وب سایت به مطب مراجعه می کنند و بیماری یا خدمات زیبایی خود را انجام می دهند.

حال شاد این سوال در ذهن اغلب شما عزیزان ایجاد شود که چگونه می توان رتبه خوبی در گوگل به دست آورد در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کارشناسان سئو با انجام اقداماتی هم چون بهینه سازی سایت طراحی شده ، قرار دادن تگ ها و لینک های درست در سایت ، آپلود تصاویر و ویدیو های مناسب ، به اشتراک گذاری مطالب  و غیره باعث به دست آورد رتبه خوب در گوگل می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سئو سایت پزشکی می توانید به مقالات جامعی که تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید.

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت پزشکی

  1. برای انتخاب می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  2. پس از تهیه لیستی از بهترین شرکت های طراحی سایت درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره به بهترین آن ها مراجعه کنید.
  3. در جلسه ای که با مدیر شرکت طراحی سایت دارید انتظارات خود را از وب سایت خود به او بگویید تا او شما را به درستی راهنمایی کند.
  4. حتما اطلاعات ئو خدمات مهم خود را به مسئول شرکت بگویید تا در طراحی مد نظر قرار دهد.
  5. به این نکته توجه داشته باشید که درباره خدمات پشتیبانی و تیم شرکت نیز سوالاتی را بپرسید.

ویژگی بهترین شرکت طراحی سایت چیست؟

  1. یک شرکت طراحی سایت خوب باید رزومه کاری خوبی داشته باشد و توانسته باشد رضایت مشتریان خود را جلب کند.
  2. در طراحی سایت انتظارات پزشک مورد نظر را مد نظر قرار دهد و طبق قوانین را طراحی کند.
  3. از نظر طراحی و گرافیک ایده های جدیدی داشته باشد.
  4. مسئولیت پذیر باشند و تیم حرفه ای در آن مجموعه فعالیت کنند
خروج از نسخه موبایل